1.

428 4 9
                                    

,,Víš že tě miluju a vždy to tak bude.“ řekl a při tom se mi koukal do očí. Přišlo mi, že vidí i do toho nejzapadlejšího místa v mém srdci. ,,Taky tě miluju.“ Odpověděla jsem mu a jemně ho políbila.

S trhnutím jsem se probudila. Už zase se mi o něm zdálo. Už zase se mi zdálo o posledním okamžiku s ním, o jeho posledním polibku a jeho posledním objetí. Uplynuly dva roky, a já se přez něj pořád nedokážu přenést.

Koukla jsem na hodiny na mobile. Je 6:30, za deset minut by mi stejně zazvonil budík, takže nemá smysl se pokoušet ještě usnout. Lehla jsem si na záda a jen tak koukala do stropu. ,,Víš že tě miluju a vždy to tak bude.“  Proč mi to jen řekl, když pak stejně zmizel z mého života a už se nevrátil? Proč mi toho tolik nasliboval, když to pak stejně nesplnil? Proč mě nechal se do něj zamilovat, když mi lásku neopětoval?

Ze zamyšlení mě probral až mobil, který začal na celý pokoj hrát refrén písničky Love me like you do od Ellie Goulding. Lekla jsem se tak že jsem spadla z postele. Jo já vím, jsem velice šikovný člověk. Nahmatala jsem mobil na nočním stolku a vypnula budík.

Vydala jsem se do kuchyně, zapla rychlovarnou konvici, a do hrnku si dala lžičku kafe. Když voda začala vařit nalila jsem jí do hrnku a přidala troch cukru. Vzala jsem si croasant a šla si sednout ke stolu. Po chvíli přišla do kuchyně i Ali.

Ali je moje nejlepší kamarádka už od dětství. Bydlely jsme nedaleko od sebe v Irsku, kam jsme spolu chodily do školy. Teď bydlíme spolu v Londýně, kde jsme studovaly a teď máme propojenou práci.

,,Dobré ráno“ pozdravila mě. ,,Dobré.“ oplatila jsem jí pozdrav. ,,Voda je ještě horká.“ řekla jsem a dál se věnovala své  snídani. Ali si udělala kafe a sedla si naproti mně.

,,Šéf mi v pátek říkal že budem mít nějakou novou zakázku. Prej něco výjimečného.“ prohodila. ,,Víš že vždycky říká že je to něco super a pak to nic moc velkýho není.“ odpovím jí. Nás šéf vždycky rád přehání. ,,I tak jsem docela zvědavá a navíc cítím v kostech, že tentokrát to nebude jen tak někdo.“ řekne na to a zakousne se do rohlíku s nutelou. ,,Teď mluvíš jako nějaká stará babička co říká že bude pršet.“ začala jsem se smát a ona se ke mně po chvíli přidala.

Dojedla jsem svou snídani, dopila kafe a šla do koupelny si udělat ranní hygienu. V pokoji jsem si na sebe dala černý rolák a obyčejné volnější džíny.

Vrátila jsem se do kuchyně kde už byla Ali. ,,Tak jdem?“ zeptala jsem se. ,,Jo.“ odpověděla mi. Zachvilku už jsme na chodbě čekaly na výtah.

Momentálně dělám grafičku v jedné menší firmě v centru Londýna. Upravuju fotky na titulní strany časopisů a tak podobně. Vždy dostanu nějaká kritéria jak to má vypadat a pak mám z větší části volnou ruku. Ali mi fotí valnou většinu fotek se kterými pak pracuju, takže jsem vždycky i u focení.

Do práce jsme dorazily v 8:00, takže přesně na čas. Na recepci jsme pozdravily Lily, která nás zapsala do systému a šly jsme si odložit věci do menší šatny co je hned za recepcí.

,,Šéf vás chce prý ještě vidět než se pustíte do práce, tak se za ním stavte.“ houkne za náma ještě Lily. ,,Jasně.“ odpovím jí a pak už se i s Ali vydáváme směrem kde je kanceláři našeho šéfa.

Jemně zaklepu na částečně prosklené dveře a nervózně se podívám na mojí kolegyni. ,,Jsem zvědavá co to bude.“ špitnu směrem k ní těsně před tím, než se z druhé strany dveří ozve šéfovo ‚dále‘.

Zmáčknu kliku a s Ali vstoupíme dovnitř, zavřu za námi dveře a otočím se směrem k šéfovi. Ten sedí ve svém otáčecím křesle a nohy má na stole. Na formalitu nikdy moc nedbal.

Over and Over /N.H./Kde žijí příběhy. Začni objevovat