,,Tak co si dáte?" zeptal se Harry, stojící u grilu se zástěrou uvázanou kolem pasu. Louis nad ním skoro slintal, ale snažil se to ovládnout. ,,Máme steaky, burgery, kuřecí paličky, klobásy, hermelín a zeleninové špízy." vyjmenoval Harry a při tom počítal na prstech. Mě už se začaly sbíhat sliny.
,,Já si dám steak, hermelín a dva špízy. A taky ještě burger prosím" začal hned blonďáček a utoho se sám pro sebe usmál při představě jídla.
Vůbec se nezměnil. Pořád tak rád jí.
,,To je mi jasné Nialle, ty by sis nejraději dal všechno." mávl nad ním Harry rukou. ,,Ale já se ptal tady našich velevážených hostů." ukázal na mě a na Ali obracečkou.
,,Hmm... Všechno to zní moc lákavě ale nesnědla bych to. Takže prosím hermelín a steak." řekla jsem a Ali poprosila o to samé.
,,A co si dáte vy?" zeptá se Harry ostatních. Všichni až na Nialla, který mu to už řekl, si ‚objednali'. Zdálo se mi že Louis předtím zamumlal něco jako ‚tebe', ale nevěnovala jsem tomu pozornost.
Když jsme dojedli jídlo, které bylo mimochodem výborné, začali jsme si povídat o všem možném. Kluci vyprávěli spoustu vtipných historek z koncertů a tak.
Třeba jednou když byli na turné, tak si Harry nevšiml že jsou před ním skleněné dveře. Vrazil do nich a Niall se mu začal hrozně smát. Nakonec do nich blonďáček sám narazil.
,,Nebo, to jsme takhle byli v nějakém hotelu a šli normálně na večeři. Donesli nám příbory a hned po tom jídlo. Jenže to by lo nebyl Liam, kdyby se neleknul lžičky. Omylem bouchnul do servírky, ta to na sebe vyklopila a byla celá od špaget. Pak přišel Niall ze záchodů a řek: „Jé hele. Jídlo." Vzal si špagetu z její zástěry a šel si na pohodu zase sednout na místo." dovyprávěl Harry jednu z mnoha historek tohoto večera.
Všichni jsme se začali smát jak blázni, už asi po stopadesáté za poslední hodinu a půl. I Niall, který byl zamračený, když jsme přijely, se teď smál na celé kolo.
Bože. Jak moc mi jeho smích chyběl. Kdy jsem ho slyšela naposled? Před dvěma lety? Nebo to bylo teprve včera co se se mnou takhle smál?
,,Hej, máš zítra čas? Mám volný lístek do kina." žďuchnul do mě jemně Liam. ,,Hmm... Musím se podívat do kalendáře." vyndala jsem z kapsy mobil a dělala že mám děsně nabitý program. ,,A na co by jsme šli?" zeptám se. ,,Co takhle premiéra Strážců Galaxie? Nebo to není dost dobré?" navrhl a ušklíbnul se na mě.
,,Děláš si srandu? Miluju Marvel! A ještě by to byla premiéra? Nechceš si mě třeba vzít?" zapištěla jsem a nevěřícně na něj koukala. ,,Zaprvé: nedělám si srandu. Zadruhé: taky mám rád Marvel. Zatřetí: ano je to premiéra, takže se koukej hezky obléct. A začtvrté: tvou žádost budu muset odmítnout, i když je to lákavá nabídka." mrknul na mě a já mu bez váhání skočila kolem krku.
Najednou jsem na zádech ucítila něčí pohled, odtáhla jsem se od Liam a přejela všechny pohledem. Niall rychle přesunul svůj pohled na Liama a koukal na něj, jakoby ho chtěl zabít.
Možná že opravdu žárlí?
Po chvíli jsem se začala nudit, po večeři mi už slehlo a já se potřebovala protáhnout. Nechtělo se mi však narušovat příjemnou atmosféru a tak jsem radši mlčela. Stejné myšlenky měl asi i Zayn, protože najednou vyskočil a na všechny hodil významný pohled.
,,Jde se hrát schovka. A hledat bude Niall." řekl a čekal na naše reakce. ,,Tak jo." vstal i Louis a my ostatní se taky postavili. ,,Takže, hraje se jen vevnitř, může se všude, ale nesmí se zamykat, nikdo nebude nikoho děsit a máme tři minuty na to se schovat." řekl pravidla hry Zayn. ,,Tak tři, dva, jedna, teď!" zakřičel Niall a všichni se někam rozutekli.
ČTEŠ
Over and Over /N.H./
FanfikcePřed dvěmi lety jsem ztratila lásku, u které jsem myslela, že vydrží navždy. Osud to ale naplánoval jinak a teď se rozhodl mi vrazit další životní facku. Rozhodl se mi do života vrátit JEHO. Prosím nekopírujte můj příběh. Děkuju. Ps.: Příběh budu op...