O týden později
Dneska mají kluci v Londýně koncert a my jsme s Ali samozřejmě pozvané. Sice máme lístky do VIP sekce, ale shodly jsme se, že si to víc užijeme, když budeme v kotli. Což je ten plácek přímo před pódiem, kde se stojí.
Zašly jsme proto za šéfem jejich ocharnky, abychom se s ním domluvily, že nás tam pustí. Úplně se mu nezamlouvalo, že by nás tam měl nechat, protože nějací fanoušci můžou být dost ztřeštění a mohli by nám ublížit. Ale když jsme ho s Ali přemlouvaly dost dlouho, nakonec svolil a my tak získaly přístup do kotle.
,,Sluší nám to." zhodnotím naše odrazy ve velkém zrdcadle co mám v pokoji. ,,Jo jsme kočky." přitaká Ali a prohrábne si vlasy. ,,No ještě aby ne, když se chystáme už dvě hodiny." zasměju se lehce.
Ano, chystáme se už dvě hodiny a je vidět, že jsme si daly záležet na tom jak vypadáme. Nesmíme přece udělat klukům ostudu, no ne?
Ali má na sobě černé džínové kraťásky, v nich zastrčené bílé tílko a přes něj rozeplou červenočernou flanelovou košili. Vrchní půlku vlasů má staženou do ledabylého drdůlku a tu spodní má nakulmovanou. Skoro perfektní make-up, tvářenka a rozjasňovač jí zdokonalují už tak krásný obličej. Dotvářejí to lehké červené stíny, řasenka lemující její hnědé oči a třešničkou na dortu jsou malé diamantíky co má nalepené pod obočím.
Rty namalované červenou rtěnkou má roztažené do jemného úsměvu když nás fotím v odraze zrcadla.
Já na sobě mám tmavě fialové flitrované mini šaty. I když, tak mini zase nejsou, přece jen mi jsou jen kousek nad kolena. Mají výstřih do V a tenká ramínka. Přes to mám přehozený tenký bílý svetřík a aby mi nebyla zima až se budeme vracet, dala jsem si pro jistotu i tenké silonky. Vlasy mám taky nakulmované a Ali mi do nich šikovné vpletla umělé perly. Make-up na sobě nemám, protože by překryl moje pihy, které nechci zakrývat. Stíny mám do fialova, aby mi ladily s šatama a řasenkou jsem si přejela svoje už tak dlouhé řasy. Ozdobné kamínky jsem si nalepila pod oči, abychom to s Ali neměly stejně. Na rty jsem nanesla nude rtěnku a byla jsem spokojená.
Když vyfotím poslední fotku zrovna mi cinkne zpráva, že taxík, který jsme si zavolaly už je tady. Normálně by jsme jeli s klukama už dřív a byly tam i na zkoušku, ale jelikož jsem musela ještě něco zařizovat ve městě, dohodli jsme se, že přijedeme až kousek před koncertem samotným.
S Ali jsme si nazuly v předsíni tenisky a vyšly jsme z bytu. Ano já vím, tenisky se k mým šatům moc nehodí, ale usoudila jsem, že budou na koncert nejvhodnější.
Nastoupily jsme do auta a nadiktovaly taxikáři adresu stadionu, kde se bude koncert konat. Nakonec nás musel vysadit a blok dřív, protože se nedostal blíž přez faninky. Zaplatily jsme a s poděkováním vylezly z auta. Musím uznat, že tady bylo spousta ječících faninek a mě z toho už teď bolely uši. Ještě se neotevřely hlavní dveře, takže se teď spoustu lidi tlačilo před arénou. Nikdy jsem neměla moc v lásce cizí lidi, tudíž mi velké davy nedělali moc dobře. Kvůli klukům jsem si ale řekla, že to zvládnu.
Chvíli jsme s Ali hledaly vstup pro VIP, a když jsme ho našly musely jsme se ještě prodrat davem lidí. Ulevilo se mi, když jsme velké ‚gorile' co tady dělala ochranku, ukázaly naše VIP kartičky a on nás pustil dovnitř. Dlouhá chodba co vedla do zákulisí a k šatnám kluků byla vymalováná na bílo a osvětlovaly ji potichu bzučící neonové zářivky. I sem doléhá řev fanoušků, ale zdi většinu zvuku odizolovaly, takže tady bylo o dost větší ticho, které na mé uši působilo jako balzám. Nechce se mi vracet mezi lidi a začínám litovat, že plánujeme být v kotli.
Třeba se mi podaří Ali přemluvit, abychom zůstaly ve VIP zóně, která snad bude klidnější.
Než se jí na to ale stihnu zeptat stojíme už přede dveřmi, na kterých je napsáno šatna: One Direction. Ali nezaváhá a zaklepe. Na druhé straně je ticho a tak zkusím kliku. Zamčeno.
Třeba tam nejsou?
Najednou se z druhé strany chodby přiřítí čtyři kluci. Zayn chybí.
Co to ty paka zase provádí?
,,Ahoooj!" pozdraví Niall a jde mě obejmout. ,,Páni. Sekne ti to." hvízdne uznale, když mě přejede pohledem. ,,Děkuju." začervenám se lehce.
Zbytek kluků nás taky pozdraví a obejme. I od nich si vysloužíme lichotky o tom, že nám to sluší. Jen je mávnutím ruky odbydeme. Až teď se na kluky blíže podívám, všimnu si, že něco nehraje.
Harry je bez trička, Loui nemá jednu ponožku a boty a Liam nemá pásek, takže si musí pořád přidržovat kalhoty aby mu nespadly z boků. Niall zase nemá upravené vlasy, takže vypadá, jakože si jeho hlavu vybrala rodinka vrabců co si usmysleli, že potřebují nové hnízdo.
,,Uhm... Co se stalo kluci? Venku je spousta lidí co čekají na vaše vystoupení a vy vypadáte... no... takhle." zhodnotím jejich stav.
,,Jen jsem si chtěl trochu upravit vlasy a nemohl jsem nikde najít svůj lak, tak jsem si bez dovolení půjčil ten Zaynův. On šel totiž na záchod. No když se vrátil a zjistil to, tak se naštval a vyhodil nás. Že prej si musí dodělat vlasy a s tím jak mu furt někdo krade lak tak to nejde." vysvetlil Niall s úšklebkem. ,,Nechte to na mě kluci." řekne Ali. Vypadá že nestresuje a hodlá to vyřešit v pohodě.
,,ZAYNE JEVEDDE MALIKU, PŘESTAŇ SE FINTIT JAK PRINCEZNA A OKAMŽITĚ NÁS PUSŤ DOVNITŘ. NESTÍHÁTE A JÁ NEHODLÁM FANOUŠKŮM VYSVĚTLOVAT, ŽE MÁ JEJICH OBLÍBENÁ PĚTICE IDIOTŮ ZPOŽDĚNÍ. TAKŽE TĚ VARUJU, OTEVŘI NEBO TI SCHOVÁM LAK NA VLASY TAK ŽE UŽ HO V ŽIVOŤE NENAJDEŠ A POSTARÁM SE O TO ABY SIS NEKOUPIL NOVEJ!" zakřičí směrem na dveře.
,,Tak, nemáte zač kluci. A promiňte za tu pětici idiotů." usměje se sladce na kluky, kteří na ní vykuleně čumí. A když se ozve cvaknutí zámku a ve dveřích se objeví překvapenej Zayn, všichni až na Ali se začnou jako na povel smát.
,,Jee, ahoj zlato, jak se máš? Půjčil bys mi tohle prosím?" zacukruje moje kamarádka a vlepí Zaynovi pusu na tvář. Následně mu z ruky vezme lak na vlasy a projde kolem něj do šatny. Zayn na ní jen nechápavě kouká a nezmůže se na slovo. Ruku má pořád před sebou, jako by v ní ještě držel lak.
Všichni projdem kolem Zayna, kterej pořád blokuje dveře. Ten následně zatřepe hlavou aby se dostal z omámení, že ho právě jeho holka seřvala. A to dost solidně seřvala.
,,Chytej." hodí Ali Niallovi lak na vlasy a nenuceně se uvelebí na gaučíku co je postavenej u jedné ze stěn. ,,Děkuju." poděkuje jí zdvořile blonďáček, když chytí sprej, stoupne si před zrcadlo a začne si upravaovat vlasy. Já si sednu k Ali na gaučík a pozoruju jak se kluci konečně mohou dochystat.
Harry si právě zapíná knoflíčky na svoji košili. Loui zběsile hledá druhou ponožku, když jí najde ukáže nám jí a vítězoslavně se zazubí. Ukážu mu aplec nahoru a on si následně ponožku nandá. Liam si už nemusí držet kalhoty, protože si právě zapnul pásek. Niall si dodělává vlasy a jedinej Zayn se tváří naštvaně, stojí v rohu a nic nedělá.
,,Ale no tak, Zaynie. Nebuď naštvanej. Víš že jsem to tak nemyslela." omluví se mu Ali, když se zvadne z pohovky a zamíří k němu. ,,Omluva se nepřijímá. Nikdo nebude vyhrožovat mému laku." založí si černovlásek uraženě ruce na hrudi.
Než se stihnou dál dohadovat, ozve se klepání na dveře a následně je někdo otevře. ,,Kluci, zachvilku začínají pouštět lidi dovnitř, tak s tím počítejte. Ještě si musíte zajít pro mikrofony a celkově máte trochu skluz." pronese drobná postarší černovláska co otevřela dveře. Celou dobu upíra zrak do složek v rukou a ani jedinkrát od nich nezvedla pohled. Než kluci stačili odpovědět, už byla zase pryč.
,,No tak mi asi půjdem." prohodím a zvednu se z gaučíku. ,,Dobře, tak se uvidíme později." odpoví mi Loui. Ještě se naposled rozloučíme s klukama a popřejeme jim hodně štěstí a zamíříme s Ali do arény.
Hello lovers,
Vítám vás u nové kapitoly. Omlouvám se za případné chyby, ale opravdu nemám energii to po sobě číst, tak snad vám to netrhá oči. Jinak si užijte zbytek týdne a uvidíme se zase v úterý.
Love ya
- Nina xx
ČTEŠ
Over and Over /N.H./
FanficPřed dvěmi lety jsem ztratila lásku, u které jsem myslela, že vydrží navždy. Osud to ale naplánoval jinak a teď se rozhodl mi vrazit další životní facku. Rozhodl se mi do života vrátit JEHO. Prosím nekopírujte můj příběh. Děkuju. Ps.: Příběh budu op...