Unaveně padnu do postele a slastně zavřu oči. Koncert byl úžasný a taky pořádně únavný. Člověk by neřekl jak vyčerpávející dokáže být skákání a řvaní textů dvě hodiny v kuse. Ale stoprocentně to stálo za to.
Když mě Niall prvně viděl stát v davu ječících a brečících faninek a uvědomil si, že nejsem v bezpečí VIP zóny, tak se chvíli tvářil vyděšeně, ale nakonec se uvolnil. Stejně nechápu jak mě mohl mezi tolika lidmi zpozorovat. Možná protože jsme stály hned u zábran? Každou chvíli se na mě otáčel věnující mi jeden z jeho dechberoucích úsměvů. Nebo teda alespoň doufám, že mě a né nějaké dívce stojící za mnou.
Teď už ležím v posteli, vysprchovaná, odlíčená a převlečená do svého pyžama. Na Instagram přidám ještě story a příspěvek z dnešního večera a nezapomenu označit kluky. Ti mi na to hned dají like a zdílí to i na svůj Instagram.
Na to se můj mobil rozvibruje pod náporem přijatých zpráv a liků. Je jich opravdu hodně, protože jsem se rozhodla svoje zážitky sdílet i na Twitter.
Ztlumila jsem oznámení, mobil vypla a položila ho na malý noční slotek stojící u mé postele.
Uvelebila jsem se na zádech a když jsem zavřela oči, v mysli mi vytanuly vzpomínky na dnešní večer. S úsměvem na rtech a myslí u jistých modrých očí jsem se propadla do říše snů.
O dva měsíce později
Ráno přišlo na můj vkus až moc brzo. S protřením očí se zvednu na posteli do sedu a zívnu. Ali vedle mě zamrmlá něco na nesouhlas a otočí se na druhou stranu.
Asi si říkáte, jaktože jsme spaly spolu u Ali, když mám svojí postel hned v pokoji vedle. Po dlouhé době jsme se totiž rozhodly udělat si přespávačku. Vím, asi je to divné, když spolu bydlíme, ale tyhle přespávačky vznikly už dávno. Když jsme bydlely v Irsku, v Mullingaru, každá u svých rodičů. Minimálně jednou do měsíce jsme přespávaly jedna u druhé. I když jsme se pohádaly, nikdy jsme to nezrušily. Byly to totiž naše večery, při kterýcg šli spory stranou.
Možná si kladete otázku co se za uplynulé tři měsíce stalo. Vlastně se nic moc nezměnilo. Ali se Zaynem jsou spolu šťastní a všichni jim to moc přejí. Ali dokonce už poznala Zaynovi rodiče a na část Vánočních prázdnin se chystá Zayn přijet za Aliinou rodinou do Irska. Loui a Harry úspěšně tají svůj vztah před veejností . Liam začal chodit se Soph, se kterou jsem si hned padla do noty. Liam se s ní zdá být opravdu šťastný a já mám někdy pocit, že z jejich cukrování dostanu cukrovku. Jsou spolu opravdu roztomilí.
A já s Niallem? To je pořád taky to stejné. Pro veřejnost jsme párem, na vrcholcích žebříčků nejhezčích párů celebrit. Ale když jsme mimo dosah fotoaparátů a dosleh paparazzi snažíme se být jen kamarádi. I když, přiznávám někdy mi příjde naš partnerský vztah opravdový. S Niallem občas zapomeneme, že je to jen divadlo a i v soukromí se chováme jako něco víc než kamarádi. aAle nestěžuju si, protože co si budeme, Niall je dokonalej. Nikdo sice není dokonalý, Niall se takový zdá být a já ho začínám mít opravdu, opravdu ráda. Možná víc než jen ráda.
A čas od času se nachytám, že si přeju aby to měl stejně. Aby při každém polibku co si vyměníme cítil to co cítím já. Aby mu nestačilo jen to co předvádíme pro veřejnost a chtěl víc jako já.
Ze zamyšlení mě probere až budík, který se nahlas ozve zrichlím pokojem. Ali zabrucí a konečně se taky posadí. ,,Dobré ráno." pozdravím jí a zvednu se z postele. ,,Dobré." odpoví mi a prsty si prohrábne svá rozcuchané, kaštanové kadeře, aby je alespoň trochu zkrotila. Jen se nad tím pousměju a zamírím do kuchyně zapnout vudu na kafe. Obě tenhle životbudící nápoj potřebujeme. Šly jsme spát asi ve dvě a do té doby jsme drbaly co se dalo. A že toho bylo hodně.
ČTEŠ
Over and Over /N.H./
FanficPřed dvěmi lety jsem ztratila lásku, u které jsem myslela, že vydrží navždy. Osud to ale naplánoval jinak a teď se rozhodl mi vrazit další životní facku. Rozhodl se mi do života vrátit JEHO. Prosím nekopírujte můj příběh. Děkuju. Ps.: Příběh budu op...