tanışma

8 0 0
                                    

Sıralara doğru ilerledim.İnsanlar benim gıcık olduğumu biliyormuşçasına beni tepeden tırnağa süzerken sağ tarafımda sessiz sedasız oturan bı kız gördüm.

Kafamı şişirmez herhalde.Bu yaratıkların içinde en zararsızı o olsa gerek.

Yanına gidip , oturmak için sandalyeyi geriye çektiğim sırada elindeki kitabı yere düşürdü. 'Çok' iyi bir insan olarak kitabı yerden alıcağım sırada elime vurarak hızlıca kitabı aldı.

Kız:Dokunma benim kitabıma!

Yok arkadaş buradaki kimse normal değil. İki dakika iyilik yapalım dedik burnumuzdan getiriyorlar.

Çantamı sertçe sıraya koyup sırada iyice yayıldım.Rahatsız olucağı her türlü davranışı sergilemek için hazırdım.

Deniz:Kitabımda gözüm yok! Asıl o yamyam ellerini bana değdirmemeye çalış!

Üzerine hafifçe eğildim.

Deniz:Yoksa seninle çok iyi anlaşırız :)

Kızın hafifçe titrediğini gördüm ki bu beni keyiflendirmişti.

Önüme döndüm ve kendi kendine birşeyler anlatmaya çalışan hocayı dinledim.Tabi benim uykum yarım olduğunda tam bir çekilmez insan oluyordum. Ya uyuyacaktım yada şu anda beni parmaklarıyla gösterip arkamdan konuşanları tek tek katledicektim. Bu kadar enerjim olmadığı için uyumayı seçerek sıranın üzerindaki çantama kafamı yasladım.
Çok geçmeden uyumuştum zaten..

...

Sıramın tekmelenmesiyle sıçrayarak uyandım.Daha gözümü açamamışken etrafımdaki gülme sesleri sinirimi bozmuştu bile.

Görme yetim yerine gelirken karşımda eteği götünün altına biten yüzünde filli boyayı andıran makyajı ve kısa boyunu yükseltmek için giyilmiş 5 cm topuklu ayakkabılı,
gençlerin tabiriyle sınıfın 'zorba' kızı
ağzında gevelediği sakızı dudaklarında patlatarak dırdır etmeye başladı.

Kız: Günaydın okulun yeni starı! Okulda ilk günden kavga çıkarıp müdürün odasına gitmişsin bakıyorum?.. Anlatsana benim biricik bulutum'la yakın olmak için miydi bunların hepsi? Kaç kere prova yaptın bunun için?

Bu kızın benle derdi neydi şimdi..kızıla boyadığı saçları o kadar yıpranmıştı ki tel tel havaya kalkmıştı. Bu iğrenç görüntü uyandığım zaman görmek istediklerim arasında sonuncu bile değildi. Uykumu böldüğü için sinir oldum ama şu an onun ne dediğini duymayacak kadar yorgunum.

Kafamı tekrardan sıraya koydum.

Kız:HEEEYY!! Burada seninle konuşuyorum.!

Kulağıma o tiksindirici sesiyle bağırınca uykum tamamen kaçmış yerini öfkeye bırakmıştı.O kızıl saçlarından tutup sıraya vurmak istemişti canım ama daha müdürün odasından yeni gelmiştim.

Deniz:Şu SİKTİMİN çenesini kapatıp susmaya ne dersin? Uykumu bölüyorsun..

Etrafında topladığı 'kanka' ları bu sefer ona gülüyorlardı.Aralarından biri 'kız seni bozdu biraz ceren' dediğinde adının ceren olduğunu anlamıştım.

Cerenlerden hep nefret etmişimdir..

Söylediğime bozulan kız ayağıyla masayı ittirerek beni düşürmeye çalıştı ama pekte başarılı olamadı.

Valla günah benden gitti.
Ben yeterince ona bulaşmamayı denedim.

Ayağa kalktığım gibi protezli tırnakları olan elini tutup çevirerek onu sıraya yatırdım. O sıraya yüz üstü yatarken bana arkası dönük olduğundan o pis saçlarından yakalayıp geriye doğru çektim.

Karanlığın Ötesi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin