okulun ilk günü

16 1 0
                                    

Deniz: Baba ben çıktıım!

Ağzıma tıktığım sandviçi düşürmemeye çalışarak çantamı sırtıma taktığım gibi merdivenlerden ikişer üçer aşağıya inmeye başladım.
Tam da benden beklenileği gibi okulun ilk günü yine geç kalmıştım.
Ama ne yapabilirim hangi allahın kulu sabahın yedi'sinde kalkmak ister?

Ağzımdaki sandviçi elime alarak düşme tehlikesini ortadan kaldırdıktan sonra apartmanın kapısını ittirerek dışarı çıktım.

Son hız önüme dahi bakmadan koşar adım ilerliyordum ki kaldırım taşına takılıp yere doğru uçarak düşmem pek uzun sürmemişti.

Üzerimdeki etekli forma yüzünden açıkta kalan bacaklarım soylumuştu hatta bı tanesi kanamaya başlamıştı.

Deniz:Siktir! Sabah sabah okula gitmem yetmezmiş gibi bir de yere düştüm.Kanayan bacaklarımın hesabını bana kim vericek!

Oturduğum yerde söylenirken arkamdan gelen korna sesi dikkatimi o tarafa çekmişti.

Bulut: Sabah sabah yerde ne halt yiyorsun?

Gösterişli motorunda bana üstten bakan çocuğa döndüm.

Deniz: Hiiç keyfimden...GERİZEKALI ARKAMDAN KORNA ÇALIP NİYE KORKUTUYORSUN İNSANI!

Kulaklarını kapatarak;

Bulut:Of deniz sabah sabah bana bağıracak enerjiyi nerden buluyorsun zaten kalkmışım yedi'de bide seni çekemem.

Deniz: Kim kimi çekemiyormuş acaba! Ayrıca okula geç kalmadığın bir günün var mı senin?

Bulut: Ben mi sen mi..? Heerneyse hadi atla yoksa ikimiz de ilk günden yok yazılıcaz.

Motorunun arkasındaki bagajdan kedi kulaklı pembe bir kask çıkartıp sırıtarak bana uzattı.

Cidden bu çocuk her güldüğünde ağzının iki tarafından tutup kulaklarına kadar çekerek yırtmak istiyorum..

Deniz:Siktir et kendim giderim.

Bütün eğlence anlayışı benimle uğraşmak olan çocuk , elinden şekerini almışçasına surat asmıştı.
Bu sefer gülen bendim..

Bulut:10 dakika içinde okulda olabileceğini düşünüyorsan sen bilirsin.

Dediği an yine suratım düşmüştü.
Cebimden kırık olmayan tarafı kalmamış telefonumu çıkararak saate baktım ve cidden okula 10 dakika yetişmem imkansıdı.

Hem yürümemek için hemde Bulut'un dırdırını daha fazla çekmemek için arkasına oturdum.

Bulut:Kaskı-

Deniz:Hiçbir güç o kaskı bana taktıramaz.

Kıkırdayıp gazı köklemesiyle az kalsın yere düşüyordum.

Deniz:Hayvan herif beni öldürmeye mi çalışıyorsun!!

Bulut:Sıkı tutunsan iyi edersin.

Kollarımı kaslı vücuduna iyice sardım.Cidden ne ara bu kadar kaslı olmuştu bu. Ellerimi üzerinde gezdirdiğimde;

Bulut:Ne o keyfin yerinde gibi??

Sırıtarak bana döndüğünde kaskına bir tane geçirdim.

Deniz: Dön önüne senin yüzünden kaza yaparsak senin için çok fena olur

Bana inat gazı tekrar köklediğinde motora binerek hata yaptığımı tekrardan anlamıştım.

..

Okulun önüne geldiğimizde konuşma yapan müdürü duydum.Bu demek oluyor ki hala geç kalmamıştık. Okulun ilk gününden öğretmenlerle uğraşmak istemiyordum.

Karanlığın Ötesi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin