yorucu bir gün

7 0 0
                                    

Müdür:Eee?

Deniz: İlla seçim yapmak zorunda mıyım?

Müdür: Yavrum sen bana sınav mısın! Tek yapman gereken bunlardan birini seçmek.

Deniz: Hep siz mi bize sınav yapıcaksınız! Biraz da siz sürünün.

Müdür:Bak sevgili öğrencim..sana sadece bu staj yerlerinden birini seçmeni istiyorum. Beni yarım saattir neden tuttuğunu sormuyorum bile.

Cidden bu kılkuyrukla yarım saattir staj yerimin neresi olucağı hakkında tartışıyordum. Asıl sebebim son dersten kaçmak olsa da onun bu denli çıldırıyor olduğunu görmek o kadar keyifliydi ki!

Deniz: Hmm... Müdürüm ben galiba karar veremiyorum..

Kıpkırmızı kesilen müdür neredeyse son nefesini vericekti..

Tam birşey söyliyiceği sırada çalan zil onun konuşmasını bölmüştü.

Bunu bekliyordum ki hemen staj yerlerinden birini seçip odadan çıktım. Arkamdan çıldıran adamı görmek için nelerimi verirdim.

Hızlı adımlarla yukarı çıktığımda okulun çoğu aşağıya indiğinden sınıflar boştu.

Sıramı bulup çantamı aldım.
Bu çantanın yastık harici bı işlev gördüğünü hatırlamıyorum.

Ben kendi kendime söylenirken tuvaletten bı çığlık sesinin geldiğini duydum.

Olduğum yerde sesleri dinlemeye başladım. Merakıma yenik düşüp adımlarımı tuvalete yönlendirdim.

Kafamı kapıdan uzatarak baktığımda üç kızın yerdeki kızı zorbaladıklarını gördüm.

Dikkatlice baktığımda yerdeki kızın bugün yanımda oturan kız olduğunu fark ettim.

Elinde sıkıca tuttuğu kitabını alan kızlar,havada sallayarak ona birşeyler soruyordu.

Yerdeki kız ise kitabını geri istiyordu.

Ben anlamadım bu kitapta devlet sırları mı yazıyor ne bu gizli olan ben cidden merak etmeye başladım.

Elinde kitabı tutan kız 'ya cevap verirsin yada seni bununla rezil ederim' demişti.

Galiba günlük gibi birşeydi.

Herneyse şu an o yamyam' a acıyacak durumda değildim. Kendi problemiydi. Aşağıya inip Bulut'a bakmak istiyorum.

Kız:Denizin onunla alakası ne! Kaç defa sormam gerek!

Pardon? Konu niye bana gelmişti şimdi... Bugün cidden sabrımı zorluyorlardı.

Neyse ki okul sonu olduğundan pek problem olmazdı? Hem neden herkes bu konuyu merak ediyor?

Hiç beklemeden tuvalete daldım.

Deniz: Çok merak ediyorsan kendisine niye sorumuyorsun??

İçeri girmemle sıçrayan kızlar o kadar komiğime gitmişti ki.

Normal kızlara göre boyun uzun olduğundan hepsine üstten bakmak eğlenceliydi.

Kız:Senin burada ne işin var!

Deniz:Bilmem? Tuvalalet babanın mı..giremez miyim?

Üstüne yürüyüp elinde tuttuğu defteri kaptım.

Deniz: Asıl sen korktuğundan bana soramadığın soruları yamyam'lara zorbalık yaparak öğrenebileceğini mi sanıyorsun.

Omzundan ittirip yere düşürmüştüm onu.

3 kızdan biri çoktan kaçmış biri ise hala karşımda dikiliyordu.

Ona dönerek.

Deniz: Neymiş bu kadar merak ettiğiniz?

Karanlığın Ötesi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin