Ne diyeceğim ben sana daddy mi?

1K 78 203
                                    

Ama giyecek başka birşey olmadığı için giydim........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aşağı salona doğru iniyordum ama üstündekiler beni çok rahatsız ediyordu.
Durmadan aşağı çekip çekip duruyordum,ben fark etmeden çoktan aşağı inmiştim.

"Yakışmış"diyerek bana doğru ilerliyordu Hyunjin.Bende kendimi yavaş yavaş geriye çekiyordum.

"Neden bu kadar kısalar?Senin kiyafetlerin bana iki kat büyük gelmesi gerekirken böyle kısa oldu."sırıtarak iki adım daha yaklaştı aramızda neredeyse hiç mesafe kalmamıştı.

Bende kendimi geriye doğru ilerletmiştim,siktir...Sırtım soğuk duvarla buluşunca o an anladım sıçtığımı veya Hyunjin'in beni-neyse anladınız siz.

"Hâlâ anlamadın mı lix?Bunları bilerek aldırttım,bacakların nasıl duruyor diye.Mükkemelmiş."diyip bacağıma dokundu ve bu rahatsızlık vericiydi.

Dudaklarıma bakmaya başladığında

"Hoooo dede nasılsın?Azma ha başa çıkamayız sonra"dediğimde gözlerini gözlerime kenetledi.

"Siktir Felix,çok tahrik edicisin."Ne?Hayır hayır lütfen.

"Ya vallahi şaka yaptım.Ehe neyse hadi yemeğe ben acıktım."dediğimde gülerek dudağıma küçük bir buse bırakıp geri çekilmişti.

"Beni affettin mi miniğim?"Ahhh tabi ya ben onunla küstüm.

"Kendini affettirecek ne yaptın ki büyüğüm?"diyip mutfağa dorğru ilerleyip masaya oturdum.

"Hadi ama Felix,az önce seni becerebilirdim bunu biliyorsun"haklıydı nede olsa onun için güçsüz güzel bir vücuda sahip olan ve istediğini yapabileceği birisiyim.Offf gene gözüm dolmuştu.

"Haklısın.Nede olsa senin için güçsüz,zayıf,her istediğini yapabileceğin,güzel bir vücuda sahip olan bir eşya gibiyim değilmi?"diyip sırıtmıştım ama bu acı bir sırıtmaydı.

"Hey hadi ama öyle demek istemediğimi biliyorsun,beni affet hadi"dedi üzgün bir şekilde.

"Beni affetmezsennn Hanna teyzen ölür"ne ciddimiydi.Gerçekten iğrenç bir insan.

"Bunu yapamazsın"demiştim onu denemek amaçlı ama yapardı.Bunu maalesef biliyordum.

"Yaparım lix, bunu ikimizde çok iyi biliyoruz."demişti,yüzünde bilmiş bir ifadeyle.

"Eee affediyor musun?"demişti sırıtarak

"Affetmekten başka şans veriyor musun?"demiştim yüzümü buruşturarak.

"Hayır"dedi net bir şekilde.

"Affediyorum"dedim kendimi ağlamamak için zor tutarken.

"Aferin benim küçük bebeğime"şuan bu konuyu unutmaya çalışıcaktım.

"Senin yaşın kaçtı?"dediğimde yüzünde anlamlandıramadığım bir ifade vardı. Sanki söylerse bişi olacakmış gibi.

"Söyleyeceğim ama bana uzaylıymışım gibi davranma"

"Neden öyle davranıyımki?"

"Hangi adamın sevdiğiyle arasında 11 yaş olurki?"dediğinde şok içinde kalmıştım.

"Sen 28 yaşında mısın?"dedim.Sesimden şaşırdığım belli oluyordu.

"Evet normal bir yaş diğilmi?"dedi sırıtarak.

"Siktir lan oradan,ay pardon da.Aramızdaki yaş farkının farkındasın demi? Bide bana kafayı takmışsın, Ne diyeceğim ben sana daddy mi?"diye sorduğumda sırıtmıştı

My little baby/hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin