Ben..ben Felixi ne hâle getirmiştim.........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hyunjin'den
Doktor gitmişti Felixin birşeyi olmadığını söyledi,sadece kan görünce bayılmış.Felix uyanana kadar şarkı dinledim.Türkçe şarkı açmaya karar verdim,genelde yabancı dınlerdim. Telefonu elime alıp son arzum açtım.
Dinlerken bir yandan da mırıldandım...Gelse bile son günüm..
Koluna alsa ölüm...
Gözlerim önünde seninle geçen ömür...
Senden sonra kalbimi sevgilere kapadım...
Ben seninle o günü bin yıl gibi yaşadım.....
Son arzum nedir diye gelipte bana sorsalar.........
Gözlerime bakıp ta herşeyi anlasalar...
Devamını söylüyecekken Felix uyandı.
Felix'ten
Uyandığımda karşımda bana bakan bir Hyunjin gördüm. Piç herif...
"Ne bakıyon dik dik ananımı siktik?"dediğimde bana kaşlarını bakarak çattı
"Birşey soracaksan düzgün sor tatlım?"dedi bu adam mal olmalı.
"Ne bakıyon bok mu var?"dediğimde sırıttı,ahh bu adam cidden mal.
"Evet "diyip sırıttı. Ya bu kadar veletce laf sokamazdı.
"Off seninle hiç uğraşamam. Şimdi söyle neden beni çıkardın? Hani ben şikayet etmişim ya..... NEDEN ÇIKARSIN ORUSPU NEDEN?"
"Felix,öncelikle bana bağıramazsın ve küfür edemezsin."
"Zaten seninle konuşmayacağım ben" dedim ve evet ölüm sessizliği başladı.
Hyunjin'den
Artık dayanamadım ve konuştum
"Felix,tamam hadi artık konuş"
"..."konuşmadı
"Felix konuş dedim!"
"..."tekrar konuşmayınca sinirlendim ama sakin kaldım.
"Şimdi ben ne yaparsam yapayım konuşmuyacak mısın?"dedim,hafiften sırıtarak.
"..."hâlâ sustuğunu görünce şaşırmadım değil.İyi susuyordu.
"Peki,sen istedin..."dedim ve sırıtarak ve üstüne yavaş yavaş gitmeye başladım.Ne olduğunu anlamamış olacak ki,kaşlarını çatarak bana baktı.
Yüzümü yüzüne yaklaştırıp dudaklarına baktığımda,sanırım ne yapacağımı anlamıştı ve bana
"SİKTİR ORUSPU!!"dedi.Kaşlarımı çatarak ona bakmıştım.
"Küfür sevmem bebeğim"dediğimde saçlarından tutup çekmiştim.Acıyla inladiğinde tekrar sırıtmıştım.Aslında bende küfür ederdim ama miniğim edemezdi,neden mi?Çünkü ben öyle istiyorum(:
"Ahhh...siktir.Bırak beni piç herif"dediğinde dahada sinirlenmiştim ve saçını daha çok çekmiştim.
"Sana küfür sevmediğimi söylediğim halde hâlâ küfür ediyorsun,sen küçük bir cezayı hak ettin." diyip onun konuşmasına izin vermeden dudağına yapışmıştım.(Bu kitabın yorumlarını okurken birisi ceza olarak Lix'in götünün gideceğini düşünmüş ama yapmamıştım.Şimdi yapıyorum ama göte kadar gitmeyeceğim.)
Beni ittirmeye çalışıyordu,tabikide izin vermiyordum.
Felix'ten
Birden bire dudağıma yapılınca şaşırmıştım,onu ittirmeye çalıştım ama nafile.İt gücü vardı şerefsizde.Tekrar son gücümle ittiğim'de sendelenmiş ve yere yapışmıştı.Bende kaçmak için topukladım ama ayağı kalkıp beni yakalamıştı.Sonra ise beni duvara yapıştırmıştı.
"Bak gerçekten çok...özür dilerim.Bırak beni lütfen istemiyorum."dediğimde sırıtarak kolumda olan elini gevşetti.
"Ahh istemiyor musun?Özür dilerim suç bende,istemediğin şeyi yapmaya hakkım yok."dedi alaycı bir şekilde ve kahkahayı bastı.Ona tuhaf tuhaf baktım.
"Cidden böyle dememi mi bekliyorsun?Komiksin Lix,dudağından rahatsız olduysan bende boynunu öperim."dedi ve sırıtarak boynuma kafasını yaklaştırdı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nasıl yerde kestim ama hehehe.Sizce kitap nasıl ilerliyor?Oy ve yorum yaparsanız sevinirimm.İyi günlerrr🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little baby/hyunlix
FanficFelix'e takıntılı olan Hyunjin Hyunjin'e bir türlü ısınamayan Felix........ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Seme: Hyunjin Uke:Felix İyi okumalar.