"Aferin bebeğime"dedi demesinede bir sorun vardı.Benimki kalkmıştı........
________________________________________________________________________________
(ALLAH BU UYGULAMANIN BELESINI VERSİN 400 KELİME YAZDIM SİLİNMİŞŞŞŞŞŞŞ SABIR AĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞ)Yüz ifadem değişmişti,hyunjin sanırım fark etmemişti.
"Şey ben gidebilir miyim?"demiştim,o da kaşlarını hafif çatarak bana bakmıştı.
"Neden ki?"diye sormuştu,yaw dayanamıyordum gerçeği söyleyip kaçacaktım.
"Şey kalkmış da benimki,gidiyorum ben"dedim ve ayağı kalktım,o ise altıma bakıp sırıttı ve kapıya doğru yürüdü ve kapıyı kilitledi.Ona baktım ve
"Ne yapmaya çalışıyorsun?"diye sordum,o ise sırıtıp.
"Ben indiririm(:"dedi.Kaşlarımı çattım
"Hayır utanırım ben"dedim,çok utangaçtım bu huyumu hiç sevmiyordum.
Ama dayanamıyordum artık altımdaki şişkinlik zorluyordu, birden bire penisime yavaşça elini sürdü"Ahhh y-yap lütfen yap dayanamıyorum" dedim,o ise sırıtarak.
"Bir şartla miniğim"dedi,şartını sikerim senin göt.
"Ne şartı?"dedim, dayanamıyordum.
"Bana daddy diceksin,inlerken falan(:" dedi,bunu tek kelime ile açıklardım.Oruspu.
Evet bu kelime şuanki yaptığıydı ama artık dayanamıyordum ve kabul ettim."Tamam daddy yap artık"dedim ve yanına gittim.Beni yatağa çekti ve dudağımı öpmeye başladı.Bende onu ittim çünkü buna gerek yoktu.Bana anlamaz gözler ile bakmıştı.
"Sadece boşalt daddy"demiştim,o ise derin bir iç çekti ve ikimizin de üstünü çıkardı.Sonra birden bire içime girdi acıyla
"AHHHHH YIRTILDI AMK MAL ÖKÜZÜNBOKU YIRTILDIII"diye bağırmıştım aha vallaha yırtmıştı,yaw bunlar tek benim başıma gelir offf benim güzel çükümmm.
"Yırtılmaz yırtılmaz" dedi ve hızlıca gel git yapmaya başladı,bende inlemem diye düşünüyordum çünkü ona daddy demek istemiyordum ama nafile.
"Ihmm daddy hızlı ol amk"dedim,o ise daha hızlı yapmaya başladı artık yavaş yavaş boşaldım.Oda penisime öpücük kondurdu ve beni kucağına aldı.
"Hey neden aldın?"diye sordum ama o kadar yorulmuştum ki.
"Banyo yapman lazım güzelim böyle,durmayacaksın herhalde" dedi ve beni banyoya götürmeye devam etti.Geldiğimizde beni küvetin içine oturttu ve suyu ayarlayıp nazik nazik tavırlarla ve hareketleriyle beni banyo yaptırdı, çok güzeldi.
Banyo yapmamız bittiğinde beni yatağa koydu,o kadar mayışmıştım ki hemen uyudum.
Hyunjin'den
Felixi yatağa koyduğum an uyumuştu,çok tatlı duruyordu.Bende yanına yattım ve alnına öpücük kondurdum.Daha sonra benim uykum olmadığı için dışarı çıkmaya karar verdim,yada Felixin telefonuna bakacaktım.Neden mi?
Merak.________________________________________________________________________________
Olum bi bölüm yazıyım dedim kayıt etmeyi unutmuşum amk,akşam birazını yazdım bununda şimdide biraz yazıyım diye gördüm diğer bölüm geri yüklenmiş şaka gibi.Neyse
Günaydın herkese🩵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little baby/hyunlix
FanfictionFelix'e takıntılı olan Hyunjin Hyunjin'e bir türlü ısınamayan Felix........ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Seme: Hyunjin Uke:Felix İyi okumalar.