Yaramaz kedi

272 27 24
                                    

Bir ağacın son baharda yapraklarını döktükten sonra ilk baharda tekrar açtığı dönem gibiydi şuan,güzel ve mükemmel.Ancak tek fark bu ilk baharın sonsuz olacağıydı.
________________________________________________________________________________

2 hafta sonra...

İki hafta geçmişti,cidden de çok basit ama ikisi içinde eşsiz bir ilişki yaşıyorlardı.Zaten en iyisi buydu onlara göre.

Hyunjin'den

Sabah uyandım ve yanımdaki Felix'e baktım,çok güzel gözüküyordu. Artık eskisi gibi geçimsiz veya şiddet ile geçimli değildik,bu çok güzeldi.

Mutfağa gidip ikimiz için bir kahvaltı hazırladım;bugün ona bir sürpriz yapmayı düşünüyordum ama biraz korkabilirdi, ancak sonu güzel olacaktı buna değerdi.

Felix arkamdan sarılıp

"Günaydınnnnnn sevgilimm"dedi neşe ile,yiyecektim bunu.

"Günaydın güzelim,hadi gel kahvaltıya."

Kahvaltı yapmaya başlamıştık,

"Benim bugün işim var bebeğim,19.30'da seni almaya gelirim."dedim,Felix merakla

"Hmm,ne işiymiş bu?"dedi.

"Minhoyla şirket işleri ile uğraşacağız."dedim.

(ARKADAŞLAR BEN MİNHO'YU HEM ŞİRKETTE HEMDE FELİX'İN ARKADAŞI OLARAK YAPMIŞIM😭ORAYA TAKILMAYIN LÜTFENN)

"Anladım"dedi Felix,ve yemeğimizi yemeye devam ettik.

•••

Yemeği yedikten sonra biraz oturma odasında oturmak istemiştim,12 gibi dışarı çıkacağımdan acelem yoktu.

Felix mutfaktaki işini bitirip yanıma gelmişti,arsızca gülümsüyordu.Bu gülümsemesine karşın bende öyle gülümsedim.Felix gelip kucağıma oturdu,ve yerleşmek amaçlı veya başka amaçlı bilemiyorum.Üzerimde kıpırdandı.

"Şu durumda hareket etmen pek iyi değil."dedim,o ise sırıttı.

"İyi olmayan şeyleri severim."diyerek hafiften sürtündü,bu bile yetmişti beni sertleştirmeye.Felix'in beyaz,süt gibi olan boynuna baktım ve öpüp ısırdım.

"Kaşınıyorsun minik"diyip güldüm.

"Kaşınırım Allah Allah,sanane be" diyip yüzünü bana döndü ve dudağıma yapıştı,bende ona eşlik ettim.Alt dudağını öptüm narince ama narinliğim pek uzun sürmeyecekti.

Daha sert öpmeye başladım, Felixde bana ayak uyduruyordu.Alt dudağını çekiştirip ağzını açmasını sağladım,dilimi ağzının içine yolladım.Dillerimizi buluşturdum ve elimi Felix'in penisine attım ve sıktım,bu hareketimle ağzımın içine bir inleme bıraktı.

Ve o da daha hızlı sürtünmeye başladı, bende inledim.Nefessiz kalınca ayrıldık,

"Yaramaz bebeğim"dedim ve t-shirt'ünü çıkarıp,bem beyaz tenini boynundan başlayıp aşağıya doğru öpmeye başladım.Göğüs uçlarını sıkıp inlemesini sağladım.

Karnına kadar öptüğümde alt kısmınıda çıkardım,üzerinde sadece boxer'ı vardı.Uyluklarını öpüp ısırdım, aletinin üzerine minik bir öpücük kondurdum.

Şişmiş aletine ve terler içinde kalmış Felix'e baktım,saçları alnına ve şafaklarına yapışmıştı.Bu hali bile aletimi daha fazla sertleştirirken,dokunuşlarının beni mahvedeceğini biliyordum.Ve bu gayet hoşuma gidiyordu.

Boxer'ını indirip aletini elime alıp sıktım,aleti sızdırıyordu.

"Ahhh hyunjin çok zorluyor."diyince sırıttım.

"Sen benimkine bakmak ister misin yaramaz kedi?"dedim.O ise üstümü ve altımı çıkarıp beni kıyafetsiz bıraktı.Sızdıran ve kocaman olan aletine baktığında yutkundu.

"Ben boşalmadan boşalmayacaksın" dedim,sex esnasında emir almayı,sert davranmamı ve itaatetmeyi seviyordu.

"Tamam daddy"diyip sırıttı.Ve aletimi yaladı,ufak bir öpücük kondurdu ve hepsini sokmaya çalıştı.Yavaş yapıyordu bilerek,bende saçlarından tuttum ve tamamen soktum ağzına.

Yavaş yavaş gel gitler yapıyordu.

"Sikeyim Felix,daha hızlı ol"dedim inlerken.O ise durup daha fazla sızdıran aletine baltı ve hızlıca gel gitler yapmaya başladı.Bir süre sonra boşaldığımda son kez yalayıp ucunu öptü ve geri çekildi,terler içerisinde duruyordu.

"H-hyunjin ahh,lütfen beni boşalt"dedi,gülümsedim.Tek başına boşalamayacağı belliydi,onu altıma aldım ve parmaklarımı uzattım.

"SİKERİM ULAN PARMAĞI GİR DİREK İŞTE"diye bağırınca güldüm.

"Emin misin? Sonra topallarsan benden değil."dedim,o ise eminim anlamında kafasını salladı.

Direk içine girdiğimde,ufak bir çığlık attı.Sırıttım,ve hızlıca gel gitler yapmaya başladım.O da tatlı tatlı inliyordu,bir anda duraksadım seyiren gözlerini  bana çevirdi ve sorgularca baktı.

"İnlerken adımla inle bebeğim."dedim,o ise tamam manasında kafasını salladı.
Tekrar gel gitler yapmaya başladığımda artık.

"Hyunjin ah,daha hızlı"gibi şeyler söyleyerek inledi.Bir süre sonra boşalınca içinden çıktım.

İkimizde rahatlamıştık,

"Hay amk galiba gerçekten topallıcam"dedi Felix,güldüm bende.

________________________________________________________________________________

Selammm,nasılsınız?Bu bölümü birazcık smutlu yapmak istedim(:
Sizce nasıl olmuş?Umarım beğenirsiniz.

Sizce hyunjin'in sürprizi ne olacak?

İyi okumalarr🤍

My little baby/hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin