Minik sürtüğüm...

530 43 70
                                    

Bir süre sonra kapıdan büyüğü girmişti,küçük olan büyüğüne baktı.Kırmıştı onu,güvenini kırmıştı.Üzüldü bir an onun adına,ancak bilmiyordu ki büyüğü onu acınacak hale getirecekti.....
________________________________________________________________________________

Yazardan

Büyük olan küçüğüne bakmıştı,

"Oo aferin akıllı durmuşsun,tabi haklısın ben olsam bende beni daha çok sinirlendirmek istemezdim.Cezanı merak ediyor musun?Veya cezalarını, ancak ilerkileri daha düşünmedim."demişti.

Küçük olan çok korkuyordu,sanırım şuan zevkten daha güçlü bir duygu hissediyordu.Keşke yapmasaydı,keşke keşke demek zorunda kalmasaydı.
Keşke demek dünyadaki en kötü şeydi....

"Soru sordum sana sürtük,ne düşünüyorsun?"büyük olan sorunca küçük  çocuk irkildi,

"H-hiç birşey düşünmüyorum."demişti.

"Ben olsam nasıl kurtulacağını düşünürdüm,ama merak etme birdaha sadakatsiz olmamayı öğreneceksin."dedi büyük olan.

"Sence...sıcak güzel midir?Bence mükemmel."dedi büyük olan,küçük olan korkuyordu neyden bahsettiğini anlamıyordu büyüğünün.

"Neyden bahsediyorsun?"diye sormuştu büyüğüne.

"Ateş miniğim,ateşin sıcaklığı diyorum. Mükemmel değil mi?"diyip sırıtmıştı büyük olan.

Küçük olan kaşlarını çattı,büyüğü ne düşünüyordu?

"Korkuyorum.."demişti küçük olan istemsizce.

"Korkmalısın."dedi büyüğü zevkle.

Biraz süre sonra büyük olan elinde bir kutu ile geldi,küçük olan anlamaz şekilde büyüğüne baktı.

"Ateşiğin güzelliğini ve acısını tatmanı çok istiyorum bebeğim."demişti büyük olan,küçük olan ağlamamak için zor duruyordu.Yakacak mıydı büyüğü onu?

Hayır hayır,yapmazdı değil mi?........

"Ne yapacaksın o kutuyla?"demişti küçük olan.

"Sana ceza vereceğim.."diyip içinden kelepçe çıkarmıştı büyüğü,ardından küçüğünün ellerini duvara sabitlemişti kelepçe ile.

"Ateşin sıcaklığını tattıracağım.."diyip ayaklarınıda sabitlemişti,

"Yalvarmanı dinleyip keyif alacağım."sırıtarak demişti son cümlesini.

"H-HEY NE KAST EDİYORSUN DELİ MİSİN?YAKAMAZSIN BİR İNSANI, ÖLDÜREMEZSİN."demişti küçük olan.

"Öldüreceğimi söylemedim ki."demişti büyük olan.

Ardından eline bir demir aldı ve ocakta ısıtmaya başladı,şuan sinirliydi ama sakince sinirliydi.Ne yaptığının farkında değildi,ama içindeki sinire göre çok sakindi.Bu şekilde sinirli olmak en kötüsüydü.

Diğer şekillerde en azından sinirli olduğu anlaşılıyordu,ancak bu şekilde anlaşılmıyordu.

"Hayır lütfen yapma hyunjin....s-söz veriyorum bir daha yapmayacağım. Lütfen...yalvarırım."demişti bir çare küçük olan.

"İşte tamda bunu istiyorum,yalvar..çaresizce,ağlayarak,pişmanlıkla."demişti büyük olan zevkle,deli gibi pişman olmasını istiyordu küçüküğünün.

Elindeki demirin yeterince sıcak olduğunu düşündüğünde elinde demir ile miniğine doğru yürümüştü...

"Mesela daddylerini anlatsana sürtük."diyip histerik şekilde gülmüştü, ardından demiri koluna bastırdı.

Küçük olan büyük bir inleme bıraktı,gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı.

"Ö-özür....dilerim, lütfen....y-yapma"ağladığı ve canı acıdığı için konuşamıyrodu küçük olan.

"Bir adam sen içindeyken öldüğünü sanmış mesela değil mi?"deyip birkez daha bastırmıştı demiri ama bu sefer boynuna bastırmıştı.

Şuan küçüğünün vücudu tamamen soyunmuş şekildeydi boxer dışında,
Onun için istediği yere serbestçe bastırıyordu demiri büyüğü.

Boynuna sıcaklık gelince küçük olan çığlık atmıştı acı ile,

"L-LÜTFEN YAPMA... LANET OLSUN BİR DAHA Y-YAPMAYACAĞIM... d-dayanamıyorum lütfen..."demişti küçük olan,çaresizce ne yapacağını bilmeden.

"Dayanamıyor musun?Hadi amaa daha yeni başladık."dedi ve bacağına bastırdı büyük olan,ve işte o an ne yaptığının farkına vardı. Bu kadar ileri gitmeyecekti sadece miniğinin gözünü korkutacaktı,ancak kendine hakim olamamıştı.

Küçük olan bu sefer halsiz bir şekilde acıdan bağırdı,büyük olan demiri bırakmıştı ve küçüğünü çözmüştü.Küçük olan şaşırmıştı ama mutlu gibiydi.

"Ah,üzgünüm bu kadar abartmayacaktım.Sadece...gözünü korkutacaktım." demişti büyük olan pişmanlıkla.Her ne olursa olsun yakamazdı canından çok sevdiği minik fahişesini.

Küçük olan yere çömelmişti ayakta duramıyordu acıdan,büyük olan gidip sarılmıştı miniğine

"Sana kıyamayan kalbime lanet okuyorum minik sürtüğüm."demişti büyük olan.

________________________________________________________________________________

Selammm,bence güzel oldu bu bölüm.Ama sizde fikrinizi belirtirseniz sevinirim,yani sizce nasıl olmuş?
Aktif şekilde yazmaya çalışıyorum.(Zerre aktif değilim o ayrı konu)

İyi okumalarrr🤍





My little baby/hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin