Benden başka kimseyi seçemezdi...

590 53 48
                                    

"Felix kesin kaçırıldı"

"Hadi oyalanmayın"diyip zili çaldı seungmin........
________________________________________________________________________________

Hyunjin'den

"Çalan zili sikiyim,bekle güzelim bakıp geliyorum"dedim Felixe ve aşağı inip kapıyı açtım.

Tanımadığım 6 çocuk kapıda duruyordu,sorarcasına baktım.

"Merhaba efendim,ben seungmin siz-"çocuk lafını bitirmeden sincaba benzeyen diğer çocuk bağırdı.

"FELİX NERDE LAN ORUSBU" Felix mi?Tek kaşımı kaldırıp onlara baktım.

"Ne anlatıyorsunuz?"dedim, Felixin burda olduğunu anlamasınlar diye ama felixin gelip;

"LAN DÜMBELEKLER NE YAPIYORSUNUZ BURDA"diyip kapıdakilere sarılana kadar....

"Salona geçin"dedim.

"Yooo geçmiyoruz,felixi alıp gidicez"dedi kedi tipli biri.

"Felix yok,kalmadı bizde.İçeri geçmiyorsanız siktirin,çünkü Felix burda kalacak"dedim net bir şekilde.Sonra kaslı kısa boylu biri üstüme yürüdü.

"LAN SEN HAYIRDIR AMCIK KES SESİNİ FELİXTE BİZLE GELECEK SENDE BURDA DURACAKSIN"dedi sinirli bir şekilde ama pekte sikimde değildi açıkcası.Ama sonra Felix konuştu.

"Lütfen sakin olun,içeri geçelim hadi."6 çocuk felixe düz ve boş şekilde baktı. Sanırım gelmesini istiyorlardı içeri girmeden.

"Bu amcık kim?"dedi hepsinden büyük duran biri ama genç ve yakışıklıydı da.

"Lütfenn" dedi Felix.Herkes içeri girdi.

Tanışıyorlar...

"Eee bişey ister misiniz?"diye sordum.

"Felixi istiyoruz"dedi Jeongin,sinirlerimi zor tutuyordum.Benim olanı paylaşmayı sevmezdim.

"Felix yok size"dedim,sinirimi bastırarak.Benim gibi sinirli olan Minho biraz durup iç çekti ve;

"Felixe sor bakıyım senle kalmak istiyormuymuş"dedi bilmiş bilmiş, Felixin benim yanımda kalmak istemediğini düşünüyordu.Felixe baktım sert bir şekilde,benden başka kimseyi seçemezdi.

"Şey...ben bi süre burda kalacağım"dedi Felix,bende sırıtarak baktım.

"Bence sen kendine sor Minho,arkadaşın sizle gitmek istiyor mu diye"dedim, ve biraz daha sırıttım.Minhonun sinirli olduğu anlaşılıyordu.

"Felix bak şu sikikle mi kalacaksın,yoksa bizle mi geleceksin."dedi,sabır dileniyor gibiydi.Bana küfür ettiği için sinirle;

"Bak sus arayı kızıştırma velet,küfür etme"dedim net bir şekilde.

"Bak sana vele-"Minho konuşurken Felix araya girdi.

"Tamam Minho sus"dedi,Minho kaşlarını kaldırdı

"Susuyum?Hm?Burda susması gereken ben miyim?Siktir etsene ben gidiyorum"dedi ve sinirle kalkıp gitti.Diğerleride bizde gidelim diyip hepsi gitti.

________________________________________________________________________________

Selammm,nasılsınız?Kısa oldu ama neyse.Oy ve yorum yapmayı unutmayın.Sizi seviyorummm

İyi okumalar💜

My little baby/hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin