"Ben anladım ya,sana yüz verince değer verince serbest bırakınca götün başın ayır oynuyor.Ancak artık yok,bak çocuk bunu sen istedin gör bakalım artık eski Hyunjini bulabiliyor musun karşında.."
________________________________________________________________________________
YazardanKüçük olan büyüğünün dediğini duyunca çok güçlü bir duygu hissetmişti,korku...
"Ö-özür dilerim, lütfen Hyunjin.Hata yaptım haklısın yapmamam gerekirdi affet beni ne olur..."dedi küçük olan, istemiyordu kısıtlanmak.İstemiyorudu korkmak ama haksız olduğunu da biliyordu.
Bir an kanmıştı işte ama sorun şu ki fazla kanmıştı.
"Aaa özür mü dilersin? Ha tamam o zaman affediyim." demişti büyük olan, ama dalgasına mı yoksa gerçek mi dediği anlaşılmıyordu.Küçük olan hevesle;
"Ne?!Gerçekten mi?"demişti.Büyük olan kahkaha atmıştı.
"Hayır tabiki seni küçük fahişe,inanmışsın birde yazık."demişti büyük olan, seviyordu küçüğünü ama güvenini kimse boşa çıkarmazdı onu kimse kandıramaz,iyi niyetini suistimal edemezdi.Dışarı çıkmak için ayağa kalktı.
"Sakın bu odadan çıkma."dedi küçüğüne.Küçüğü tabiki çıkmayacaktı,çünkü zaten yeterince hata yapmıştı...başka hata lüksü yoktu maalesef.
Çaresizce düşündü,neden yapmıştı?Sadece denemek istemişti,başka insanları tatmayı istemişti.Daha sonrasında hep yapmak istedi,sonuçta zararlı şeyler hep güzeldir öyle değil mi? Amma ve lakin bu iğrenç birşeydi küçük olanda bunun farkındaydı.
Bir süre sonra kapıdan büyüğü gürmişti,küçük olan büyüğüne baktı.Kırmıştı onu,güvenini kırmıştı.Üzüldü bir an onun adına,ancak bilmiyordu ki büyüğü onu acınacak hale getirecekti.....
________________________________________________________________________________
Selammm,nasılsınız?Bölüm kısa oldu çünkü atmak için attım(:
Ayrıca sınav yaklaşıyor,onun için aktif değilim.
Kusura bakmayın,umarım beğenirsiniz.İyi okumalar🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little baby/hyunlix
FanfictionFelix'e takıntılı olan Hyunjin Hyunjin'e bir türlü ısınamayan Felix........ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Seme: Hyunjin Uke:Felix İyi okumalar.