Büyüğü diliyle oynuyordu küçüğü ile ve bu hoşuna gidiyordu.Daha sonra ağzı ile gel git yaptı ve küçüğünü boşalttı.
________________________________________________________________________________Büyüğü küçüğünü kucağına alıp banyoya doğru ilerledi.
"Hmm off nere gidiyoruz"demişti küçük olan mızmızlanarak.
"Duş alacağız kedicik,sonuçta bir duş güzel olur"demişti büyük olan tebessüm ederek,küçük olan kedicikte karşılığında tebessüm etmişti.
Büyük olan küçüğünü küvete bıraktı ve suyu ayarladı,yavaş yavaş yıkadı onu mesaj yaparak hafiften çünkü yarın acı çok olmaması lazımdı.Kıyamazdı büyük olan miniğine.
Yıkandıktan sonra tekrar kucağına aldı büyüğü ve yatağa doğru gittiler.
Yatağa geçtiklerinde birbirlerine sıkıca sarılmıştılar,büyük olan hep böyle kalmak istemişti.Küçüğünün hep onun yanında böyle olmasını istemişti ama büyük ihtimalle yarın kızacaktı büyüğüne.Büyüğü düşünürken küçüğü seslendi
"Hyunjin"
"Efendim kedicik?"
"Ben aslında ilk başta sarhoştum ama son 2 saattir sarhoş değilim"dedi çekinerek küçüğü,büyüğü şaşırmıştı.
"Ne?Yani sende beni mi seviyorsun?"diye sormuştu büyük olan hevesle.
"Sanırım evet"demişti küçük olan.Ancak bu dediğinin doğruluğu tartışılırdı...
2 hafta sonra
Hyunjin'den
Felix beni sevdiğini söylemişti ve şuan cidden iyi bir çifttik,ama Felix tuhaftı sadece seks istiyor gibiydi.Başka konular zar zor konuşuluyor ve açılıyordu, ancak bunlar umrumda değil sonunda beni sevmişti.
"Ben geldim sevgilim"demişti Felix kapıdan girerek,küçük bir tebessüm etmiştim ona
"Ne yaptın bugün arkadaşlarınla bebeğim?"demiştim,artık ona karışmıyordum güveniyordum ona
"Hmm,önce kafeye gittik sonrada biraz dolaşıp evlere dağıldık babacığım" diyip kucağıma oturdu ve sürtündü,yine aynısı oluyor gibiydi.Kendimi seks objesi gibi hissediyorum bazen..
"Bebeğim daha gitmeden önce yaptık,sonra yaparız konuşalım şimdi biraz" dedim çünkü çok az konuşuyorduk,konuştuğumuz zamanda soğuk gibiydi yada sadece ben öyle düşünüyorum.
"Hmm peki"dedi,konu açmam gerekiyordu.
"Yarın planların var mı kedicik?"dediğimde evet manasında kafasını salladı.
"Bir işe başvurdum babacığım"dedi ve tebessüm etti.
"Ama ne gerek vardı ki?"dedim.
"Bilmem sadece istiyorum hyunjin"dedi, hyunjin ne alaka ya?
"Hyunjin?"demiştim,adımla seslenmesi beni geriyordu.
"Evet bir sorun mu var?"dedi,sonra hayır manasında kafamı sallayıp;
"Sadece geriliyorum adımla seslenince"
"Anladım,neyse ben uyucam"dedi ve yatağa uzandı,bende yanına uzandım ve uyuduk.
Gece saat 02.45
Su içmek için uyanmıştım,Felixin telefonu titremişti sessize almıştı sanırım.
Telefonu elime alıp bildirime baktım,gördüğüm şeyle aklım durmuştu.Bardaki adam (daddy6)
Seni güzel sikmediğim için mi gittin küçük sürtük?Gözlerim dolmuştu,bu ne demekti şuan?
Sakin kalmaya çalıştım,belki yanlış anlamıştım.Dimi? Yanlış anlamışımdır.Sabaha kadar uyuyamamıştım,Felix öyle biri değildir bence hayır hayır yanlış anladım ben.
Telefondaki bütün mesajlara bakmak istedim.
En hızlısı(:
Biran ben içindeyken öldün sandım kedicik.Sugar daddy💸
Yarın bana gel 2500 yeter mi?Aptal olan
Aşkım biliyorum aldattın ama geri gel sensiz olmuyor):Pompalamasyon mübarek
Hey kaltak pazartesi seni bekliyorum
O eteğimi getir güzelmiş(:Arkadaşım sanırım
LAN SEN NASIL BİR SÜRTÜKSÜN
SEVGİLİMLE SEVİŞMEK NE DEMEK??daha fazla okumak istemedim, iğrençti...
Saate baktığımda 8 olmuştu felixi uyandırdım."Kalk"dedim onu sarsarak,kalkıp bana baktı ve dudağıma doğru uzandı. Hemen geri çekildim ve telefondaki mesajları görsterdim.
"Bunlar ne?"dedim,sesimden anlaşılıyordu hayal kırıklığı.
"Sen..sen onlara neden baktın?"dedi,kaşlarım havaya kalktı.
"Ah özür dilerim,bakmamam gerekirdi dimi.Sonuçta beni aldatmana bakmaya hakkım yok dimi"dedim.
"Ben..ben özür dilerim.Aptallık ettim ne olur affet"dedi
"Affetmek mi?Hah komik."dedim dalga geçer şekilde.
"Ben anladım ya,sana yüz verince değer verince serbest bırakınca götün başın ayır oynuyor.Ancak artık yok,bak çocuk bunu sen istedin gör bakalım artık eski Hyunjini bulabiliyor musun karşında.."
________________________________________________________________________________
Selam, nasılsınız?Attığım nölümü beğenmemiş ve biraz bana sövmüşsünüz.Neyse umarım bunu beğenirsiniz,!final değil yeni bölümler gelecektir!
İyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little baby/hyunlix
FanfictionFelix'e takıntılı olan Hyunjin Hyunjin'e bir türlü ısınamayan Felix........ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Seme: Hyunjin Uke:Felix İyi okumalar.