§ Türkiye'nin Gözünden §
Sabah kahvaltı yapmadan çıktığım için toplantıdan eve döndüğümde ilk işim zıkkımlanmak oldu. Kardeşim Azerbaycan içeriye elinde bir mektupla geldi.
🇦🇿: Afiyet olsun, bu mektup sana.
Diyerek elindeki mektubu bana uzattı. Mektubu açtığımdaysa;
Sayın Türkiye Cumhuriyeti;
Bu akşamki baloya katılımınızı önemle arz ederiz.~Amerika~
(Eş zorunluluğu yoktur)
Yer:******
Saat: 18:00Mektuba göz attığımda Amerika'nın oyunu olup olmayacağını düşündüm ama biraz kafamı dağıtmam gerektiğini düşündüğümden dolayı hemen dolabıma gidip rahat bir kıyafet aldım ve saçımı yapıp hazırlandım. Baloya 2 saat vardı ve hemen yola çıktım.
§ 2 Saat Sonra §
Karşımdaki büyük şatoya büyülenmiş gibi bakıyordum. Hemen içeri geçeceğim anda korumalardan biri telefonumu bir kutuya bırakmamı istediğinde bıraktım ve içeri geçtim ve gözüm etrafta gezindi.
Japonya ile Güney Kore bir masada, İskandinav ülkeleri ayrı masada, Yunanistan, Sırbistan ve Ermenistan'da ayrı bir masadaydılar. Bense benimki gibi sap kalan ve votka içen Rusya'nın yanına gittim.
🇹🇷: Ee naber Raşa?
🇷🇺: Ne olsun işte. Yine tekiz. Her zamanki gibi..
🇹🇷: O kadar haklısın ki..Havadan sudan konuştuk. Derken birden ışıklar aniden söndü ve ışıklar 2 masa ötemizde Sırbistan'ın ölü cesedine yandığında herkes korku ve şok içinde cesede bakıyordu.
Derken ışıklar kürsüde duran Amerika'ya da yandı. Herkes bir Amerika'ya bir Sırbistan'a bakıyordu.
🇺🇸: Hi everybody. Bu gece burada olduğunuz için çok teşekkür ederim. Konuyu fazla uzatmayacağım, aranızda bir katil var. Katili bulmaya çalışın ve elinizden geldiğince ölmemeye çalışın. Umarım işin ciddiyetini Sırbistan'da farketmişsinizdir diye umuyorum. Ayrıca anons ve duyuruları bu kürsüden yapacağım için şatonun neresinde olursanız olun umrumda değil duyuruya başlamadan 1 dakika önce haber verilecek. Yani isterseniz 5. Katta olun umrumda değil, geldiniz geldiniz gelmediniz gerisi beni alakadar etmez. Bu arada takımla çalışmanız önerilir. Good luck.
Dedikten sonra ışıklar kürsüdeki Amerika'ya kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdaki Hain-Countryhumans
Historical FictionTAMAMLANDI Türkiye; Amerika'dan aldığı bir davet üzerine baloya gider fakat işler değişir ve baloda bulunan cesetle beraber Türkiye ve ekibi öldürülmeden katili bulmak ve hayatta kalmak zorundadırlar.