7. Bölüm-Katille Anlaşma

291 24 43
                                    

???: Herkes yemeklerini bitirdiğine göre artık açıklama yapmam gerekiyor. Öncelikle şu an 50 kişisiniz ve sonraki duyurunuz 30 kişi ölünce, yani 20 kişi kalınca olacaktır. Size verilen zarflardaki anahtarınızı ve üstündeki numaranızı kimseyle paylaşmamanızı istiyorum. Ve yemekten sonraki olaydan dolayı beni daha ciddiye alıyorsunuzdur umarım. Neyse, bu gece herkes kendi odalarında yatacak. Oda numaraları karışık olan bu şatoda hizmetçiler size odanızı gösterecekler. Tekrar ediyorum, sakın anahtar numaranızı paylaşmak gibi bir hata yapmayın. Ayrıca odalarınızda sonsuza kadar kalamayacağınızı söylemem gerek. Sabah 6 olmasına 10 saat var ve bu süreç boyunca uyudunuz uyudunuz, uyumadınız gerisi beni ilgilendirmez. Ama şunu söylemem gerekiyor ki sabah saat 6'dan sonra tüm odalar bir daha açılmamak üzere otomatik olarak kilitleniyor. Yani 6'dan önce içeride kalırsanız bir daha asla çıkamayıp açlıktan ölme ihtimalinizi göz önünde bulundurmanız önemle rica olunur. Herkese iyi geceler dilerim...

Diyip üstündeki ışıklar bir anda söndü. Sesi belli olmayan bu ülke ya da insanın söylediklerine bir anlam çıkarmaya çalışıyordum. Lakin beynim durmuş gibiydi.

Bir anda Almanya yanıma geldi. "Plan yapmalıyız Türkiye." dedi. Kafamla onaylayıp bizi ileride bekleyen Japonya ve İtalya'nın yanına gittik.

🇮🇹: Ee plan ne?
🇩🇪: Bence ortak bir toplanma noktası olsun. Sabah uyandığımızda orada buluşuruz. Ayrıca ilk uyanan öbürlerini uyandırsın.
🇯🇵: Katile karşı kapıyı kilitlememiz gerekmez mi?
🇹🇷: O zaman ilk uyanan kapıya vursun. Olmaz mı? Bence toplanma noktası giriş olsun.
🇮🇹: Bence de mantıklı.(Kendim yazmama rağmen Türkiye dışında Japon, İtalyan ve Alman'ın kaldığını yeni farkettim :,))

Daha sonra hizmetçiler yanımıza geldiler. Bana 3. Kattaki odamı gösterdiklerinde içeri girdim. Nereden baksan 21-22 saattir uyumuyordum ve biraz dinlenmem gerek olduğunu düşündüm. Odanın kapısını kitledikten sonra etrafa bakındım. Osmanlı tarzı bir odaydı ve bu benim çok hoşuma gitti. Acaba herkesin odası böyle miydi? Yatağa yattığım anda gözlerime ani bir ağırlık çöktü.

§ Yemekten Önce Çin'in Gözünden §

TÜRKLER! ONLARDAN NEFRET EDİYORUM. Tarih boyunca bize çektirdikleri kalmadı ve atalarımın intikamını almam lazım. Bu yüzden masamdan kalkıp katille konuşma yaptığı sahnenin perde arkasında anlaşma yapmaya geldim.

Çin: Senden Türkiye'nin yemeğine zehir koymanı istemeye geldim. Ama zehri içtikten anında değil 1 saat sonra belli etsin.

???: Peki benim bunda ki çıkarım ne?

Çin: Türkiye'nin tüm toprakları senin olur.

???: Kabul

Demesi üzerine el sıkıştık ve yüzümdeki korkunç sırıtışımla masama geri döndüm.

Aramızdaki Hain-CountryhumansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin