6. Bölüm- Son Akşam Yemeği

345 29 54
                                    

???: TÜM ÜLKELERİN GİRİŞ KISMINA GELMELERİ ÖNEMLE RİCA OLUNUR. TEKRAR EDİYORUM TÜM ÜLKELERİN GİRİŞ KISMINA GELMELERİ ÖNEMLE RİCA OLUNUR.

Fransa kendine gelememiş gibi cesetlerin başında ağlıyordu. Duyduğumuz ses ile zamanımız olmadığı için onları cesetlerin orada bıraktık hemen aşağıya indik. Girişte konuşma bölümünde etrafı tamamen siyahla çevrilip Azrail gibi giyinen ve yüzünde sade ama bir o kadarda ihtişamlı bir porselen maskesi olan biri vardı. Etrafıma baktığımda ise sadece birkaç ülkenin olduğunu gördüm, muhtemelen öbürleri de öldürülmüştü.

???: Merhaba konuklar. Amerika tatile gittiği için bundan sonra duyuruları ben yapacağım. Sorusu olan?

El kaldıran Hollanda'ya ışıklar yandı ve söz hakkı verdi.

Hollanda: Amerika bu şatodan ayrılabiliyor hatta tatile bile çıkabiliyor ama biz burada ölümü bekliyoruz? O gittiyse bizimde şatodan ayrılma hakkımız var!

Hollanda'nın bu cümlesi üzerine bazı kişiler Hollanda'ya hak verdi.

???: Gitmeyi çok istiyorsan gidebilirsin. Hatta Amerika'nın yanına salayım mı seni?

Hollanda: Cidden mi-

Sözünü bitirmeden maskeli bilinmeyen ülkenin fırlattığı hançer Hollanda'nın sağ gözüne denk gelince acı dolu bir çığılık  attı.

???: Ben sana Amerika'nın tatile gittiğini söyledim, şatodan ayrıldığını değil.

Hollanda gözünü yarım yamalak açarak, "N-ne demek istiyorsun?"

???: Belli değil mi? Eğer daha fazla kan kaybedersen onun yanına gidebilirsin. Zaten sana tatil biletini verdim, tek yapman gereken daha çok kan kaybedip gitmek.

Çoğu ülkelerin kanı çekilmiş halde yere bakıyorlardı. Tam olarak söylemese bile alttan alttan koskoca Amerika'yı öldürdüğünü söylüyordu.

???: Tamam başka sorusu olan?

Yanımızda korku içinde parmak kaldıran Almanya'ya ışıklar yandı;

Almanya: Peki neden bizleri öldürüyorsun, yani bundaki amacın ne?

???: Keyfim ve kahyası.

Elini kaldıran Macaristan "Peki bunun bize karşı bir çıkarı olacak mı? Veya buradan çıkmamız için yapmamız gereken var mı?" dedi.

Katil ülke aniden gülmeye başladı.

???: Sizin kârınızı, nasıl çıkacağınızı ve neden sizi öldürdüğümü sonraki konuşmamada söyleyeceğim. Siz sormadan söyleyeyim sonraki duyuru sadece 20 ülke kalınca başlayacak haberiniz olsun. Ayrıca buradaki cinayetler yalnız bana ait olacak yani olurda erken duyuru yapılması için başkalarını öldürmeye kalkışırsanız bu sayı 20'den 19'a düşer ve ölen siz olursunuz haberiniz olsun. Ve unutmayın ne kadar çok kişi olursanız öldürülme riskiniz o kadar düşer, tabi şanslıysanız. Son olarak bugünkü yemek dağıtımına son 4 dakika var bu sefer istisna yapıp size istediğiniz yemekten sadece 1 porsiyon olmak üzere isteme hakkınız var. Bu hakkınız sadece bu seferlik bu sebeple saklayıp hakkımı sonraya atarım demeye kalkışmayın. Ayrıca her masaya sadece 1 kişi oturacak. Afiyet olsun~

1 porsiyonla Kıbrıs'ı doyurmam amk bu ne. Bilinmeyen ülke olduğu yere çökmüş, hareketsiz bir şekilde bizi izliyordu. Masaya geçip oturduğumda Hırvatistan'ın zorla Yunanistan'ın yanına geçmeye çalıştığını gördüm. Bir an ayırmak istedim ama olaya karışmazsam daha iyi olacağını düşünüp oturdum. (Araftan önceki cehennem kitabımın Alparslan bölümünü okuyanlar neden karışmadığını anladılar ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

Çoğu kişi Hırvat ile Yunan yan yana oturuyor diye herkes kankaları ile birlikte oturmaya başladı. Benim arkadaşım olmadığı için bizim takımda benimle beraber Alman ve İtalyan tek oturuyordu.

Zorla masasına geçen Hırvatistan zafer kazanmış gibi gülümseyerek Yunanistan'a baktığını gördüm. Benim masam dahil herkesin masasına maskeli garsonlar geldi. Maskeleri bilinmeyen ülkeye göre biraz daha sade duruyordu.

Elindeki zarfı masaya koydu ve ne sipariş vereceğimi sorduğunda iskender cevabını verdim. Çünkü hiçbir yemeğin 1 porsiyonu beni doyurmayacağı için en azından biraz daha doyurucu olan iskenderi söyledim. Öbürlerinin masasına baktığımda herkesin masasında benim zarfımdan olduğunu gördüm. Garsonun masaya bıraktığı zarfı açtığımdaysa;

Merhaba sayın Türkiye Cumhuriyeti;
Zarfın içinde görmüş olduğunuz anahtar sizin odanızın anahtarıdır. Lütfen anahtarınızı ve anahtar numaranızı kimseyle paylaşmayınız. Yemekten sonra bunun hakkında bilgilendirme yapılacaktır.
Afiyet olsun...

Zarfın içine baktığımda anahtarı elime aldım ve üstünde 1 rakamının olduğunu gördüm. Yemeğim geldiğinde hemen yemeğe başladım.

Bitirdiğimde ve herkesin önünden tabakları alındıktan sonra bir anda Hırvatistan ve Yunanistan'ın başları masaya çakıldı. Yüzü bana dönük olan Hırvatistan'ın ağzından kan geliyordu.

SİKTİR! Yemeklerde zehir vardı. Çoğu ülkede tıpki Hırvatistan ve Yunanistan gibi kan kusmaya başladılar. Ben kelime-i şehadet getirmeye başladıktan sonra katil ülke aniden mikrofonu eline alıp ayağa kalktığında ise;

???: Sondan ikinci cümlemi tekrarlamak isteyen var mı?
Dediğinde parmağımı kaldırdım ve birden etraf kapkaranlık olup ışıklar tepemden bana yandı.

Türkiye: 1 masada sadece 1 kişi olacak demiştin.

???: Aynen öyle. Şu an size çok acıdım. Umarım bundan sonra dediklerimi daha iyi dinleyip daha çok ciddiye alırsınız diye umuyorum. İkili olanlar hem kendilerini, hem de yanındakini yaktılar. Örnek olarak Yunanistan istemiyordu hatta söylediğim cümlenin aynısını Hırvatistan'a da söyledi ama Hırvatistan dinlemedi, bunun sonucunda Yunanistan'ın bir suçu olmamasına rağmen o da öldü. Cık cık cık, çok yazık.

Hayatımda ilk defa arkadaşım olmadığı için bu kadar çok seviniyordum. İyi ki de kardeşlerim ve Kıbrıs buraya davet edilmemişler. Şükürler olsun Allah'ım o kadar mutluyum ki...

Aramızdaki Hain-CountryhumansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin