§ Çin'in Gözünden Devam §
Yüzümdeki gülümseme ile masama oturdum ve yemeğimi yemeye başladım. Yine konuşma yapıyordu bla bla bla! Neymiş kimseye numaramızı göstermeyecekmişiz! Umrumda değil, yeterki Türkiye ölsün. Sonrası beni ilgilendirmez.
Yemekler bitikten sonra onu izlemeye başladım. Tch ağız okuyamıyorum. Neyse zaten anlaşmamızdan dolayı odasında uyurken ölecek. Zaten hepimiz uykusunun derin olduğunu biliyoruz, uyurken kendisine zarar gelmemesi için odayı kilitleyecek ve saat 6'dan sonra odada kilitli kalacaktı. Plan takır takır ilerliyor.
§ Sabah İtalya'nın Gözünden §
Uyandığımda odamdaki saate baktım ve saatin 5'e 10 kaldığını görünce rahatladım. Neyseki hepimiz aynı kattayız ve her katta 10 oda olduğu için kimin nerede olduğunu hatırlıyorum. Öncelikle yan odamdaki Japonya'ya kapıyı tıklattığımda kapısını açtı ve yanıma geldi. Günaydınlaşmadan sonra bizi koridorda bekleyen Almanya duvara yaslanmış bize bakıyordu.
🇩🇪: Günaydın gençlik erkencisiniz.
🇯🇵: おはようございます(Günaydın) biraz erkek kalkmak zorunda kaldık.
🇮🇹: Türkiye gelmedi mi?
🇩🇪: Uyuyordur muhtemelen. Ama bence uyandırmalıyız.Japonya ve ben kafamızla onaylayıp odasına gittik ve kapısını çalmaya başladık. Ama içeride ne ses var ne seda. Uykusunun ağır olduğunu biliyordum ama bu kadar olacağını düşünmemiştim. Kapısı kilitliydi. Artık ne kadar ses çıkardıysak yan odadaki İsviçre'yi uyandırmıştık.
Ama biz deli gibi kapısına vuruyorduk. Derken odanın kapısı açıldı ve uyku mahmuru Türkiye bize bakıyordu.
🇹🇷: Ne var lan!
Hepimiz ona sinirle bakıyorduk. Bir an öldüğünü bile düşünmüştüm. Biz onun için telaşlanırken beyfendi güzellik uykusu çekiyormuş.
§ Dün Yemekten Önce ???'nın Gözünden §
Çin ile az önce anlaşma yapmıştım. Sahne arkasından çıkıp masasına dönen Çin'e perde arasından sırıtarak bakıyordum;
"Normalde anlaşmalara sadığımdır fakat kriterlerimi aşarsa benim için anlaşma ihanete dönüşür. Ben başkalarını öldürerek cinayet işlemenin yasak olduğunu söylemiştim. Ve unutma Çin, birini başkasına öldürtmeye çalışmakta cinayettir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdaki Hain-Countryhumans
Tarihi KurguTAMAMLANDI Türkiye; Amerika'dan aldığı bir davet üzerine baloya gider fakat işler değişir ve baloda bulunan cesetle beraber Türkiye ve ekibi öldürülmeden katili bulmak ve hayatta kalmak zorundadırlar.