|5.Bölüm|

227 15 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Evin temsili)

"Hayatın çilesine tahammül gerek,
değil mi ki Sefa ile cefa müşterek.
Sizce ağlamak için gözyaşı mı gerek?
Bazen dertlilerde ağlar ama gülerek"

                       -Necip Fazıl Kısakürek



*******

Kulaklar da bir ses vardı. O ses , sessizliğe evrimleşmeden önce de bir çınlama etkisi yaratıyordu kulaklarda.

Neler oluyordu ?
Kuzeninin yaptığı pisliği bilmiyor gibi birde şimdi ona güvenilmesini mi bekliyordu.

Rezan ağa şaşkınlıktan olabildiğince sıyrılıp bağırdı.

"Niye verelim adımızı tekrar çıkarın diye mi?"

Berzan zaten bu tepkiyi bekliyordu.
O yüzden şaşırmamıştı lakin Evin'i bu cehennemde bırakmayaktı.

24 saat süreden 6 saati bitmişti bile. Berzan için tek bir ihtimal vardı ya Evin'le birlikte gidecekti ya Evin'le gidecekti.
Başka ihtimal olasılık dahilinde bile değildi.

Rezan ağa tekrar tepkisini ortaya koymaya hazırlanırken Berzan önce davrandı. Ali kendisine haber vermişti ama şimdi nerdeydi bilmiyordu.

"Evin'e soralım size değil" diyip kısa kesti.

Rezan ağa Heja dayeye baktı. Heja daye ne yapması gerektiğinin farkındaydı. 
Heja daye hızla aşağıya indi. Berzan indiği yönü görünce sinirle dişlerini birbirine kenetlenmiş , yumruklarını sıkıyordu.
Bu olanlar gerçek olamayacak kadar saçmaydı.

Heja daye Evin'in yanına indiginde sonunda kurtulduğu için mutluydu.
Kapıyı açtı yerde uzanmış yatan Evin'i görünce gözlerinden akan yaşlara engel olamıyordu.

"Kızım"

Evin zorlukla yerinden kalktı. Susuzluktan dili damağına yapışıyordu.

"Ses duydum ne oldu"

Heja daye belki Evinden duymamıştı Berzan'ı sevdiğini ama bakışlarını yakaladığında şüphelenmişti
.
"Gel kızım haydi"

Evin dayesinin elini tuttu. Yavaş ve sarsak adımlarla yukarı çıktılar. Evin avluda Rezan Ağa'nın hemen karşısında dikilen adamı gördüğünde nefesi kesilir gibi oldu.

Biliyor muydu bu olacakları o da mı bu işin içindeydi yoksa.

Berzan hızla Evin'in karşısına dikildi.

"Yemin ederim Amar'ın böyle bir iftira atacağını bilmiyordum. Evin yüzüme bak lütfen"

Evin titreyen bakışlarını Berzan'a dikti. İftira atıldı dememesine rağmen anlamıştı,daha söylemeden inanmıştı.

QerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin