𝟏. 𝐍𝐫. 𝐍𝐞𝐜𝐮𝐧𝐨𝐬𝐜𝐮𝐭

2K 65 0
                                    

                               23:46

Nr. Necunoscut : 𝐒̦𝐭𝐢𝐢 𝐜𝐞 𝐚𝐦 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐫𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐮 𝐥𝐚 𝐭𝐢𝐧𝐞 ?

   Deschid telefonul nervoasă după ce l-am auzit vibrând pe noptieră și dau peste mesajul ăsta handicapat.
   Acum chiar stau și mă gândesc dacă să-l blochez direct sau să văd măcar ce vrea.
  Aleg a doua variantă că și așa momentan nu prea am ce face.

Melissa: Uimește-mă

Nr. Necunoscut: 𝐂𝐚̆ 𝐧𝐮 𝐥𝐚𝐬̦𝐢 𝐭𝐨𝐭̦𝐢 𝐛𝐚𝐛𝐚𝐥𝐚̂𝐜𝐢 𝐬𝐚̆ 𝐬𝐞 𝐚𝐩𝐫𝐨𝐩𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐭𝐢𝐧𝐞. 𝐄 𝐜𝐚 𝐬̦𝐢 𝐜𝐮𝐦 𝐚𝐢 𝐬𝐭𝐚 𝐜𝐮𝐦𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐦𝐢𝐧𝐞.

Melissa: Hai că te-ai ales și tu. Uită-te mai bine că tare am impresia că ai greșit numărul. nb

Sunt pregătită să-mi pun telefonul pe noptieră și să mă culc, dar telefonul îmi vibrează în mână și jur că-mi vine să-l arunc pe geam.

Nr. Necunoscut : 𝐂𝐮𝐧𝐨𝐬𝐜 𝐟𝐨𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐛𝐢𝐧𝐞 𝐧𝐮𝐦𝐚̆𝐫𝐮𝐥 𝐢𝐮𝐛𝐢𝐭𝐞𝐢 𝐦𝐞𝐥𝐞, 𝐬𝐭𝐚𝐢 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐥 😌
Nr. Necunoscut: 𝐏.𝐬. 𝐍𝐮 𝐦𝐚𝐢 𝐝𝐚 𝐨𝐜𝐡𝐢𝐢 𝐚̆𝐢𝐚 𝐩𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐜𝐚𝐩, 𝐧𝐮 î𝐧𝐜𝐚̆ 𝐜𝐞𝐥 𝐩𝐮𝐭̦𝐢𝐧 😏

Melissa: Exact ce spuneam, pt că nu eu sunt iubita ta. NB !

Vreau să pun iar telefonul pe noptiera, iar de data asta îl pun pe silent, dar o întrebare mă lovește direct în moalele capului : DE UNDE ȘTIE EL CĂ MI-AM DAT OCHII PESTE CAP ?!

Sar ca arsă și-mi iau telefonul în mâini.

4 mesaje necitite

                              00:05

Nr. Necunoscut : 𝐂𝐮𝐦 𝐬𝐚̆ 𝐧𝐮 ? 𝐀𝐢 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐬̦𝐢 𝐯𝐞𝐢 𝐟𝐢 mereu 𝐢𝐮𝐛𝐢𝐭𝐚 𝐦𝐞𝐚 𝐬̦𝐢 𝐝𝐨𝐚𝐫 𝐚 𝐦𝐞𝐚 ;)
Nr. Necunoscut: 𝐍𝐮-𝐦𝐢 𝐬𝐩𝐮𝐧𝐞 𝐜𝐚̆ 𝐭𝐞 𝐜𝐮𝐥𝐜𝐢...😕
Nr. Necunoscut: 𝐇𝐚𝐢 𝐟𝐫𝐚𝐭𝐞.. 𝐒̦𝐭𝐢𝐮 𝐜𝐚̆ 𝐧𝐮 𝐝𝐨𝐫𝐦𝐢 😐
Nr. Necunoscut: 𝐌𝐞𝐥𝐢𝐬𝐬𝐚... 𝐩𝐮𝐢

Melissa: 1. Nu-s iubita ta !!
  2. De unde ai știut că mi-am dat ochii peste cap și de unde-mi știi numele ??

Nr. Necunoscut: 𝐍𝐞𝐡, 𝐬𝐜𝐮𝐳𝐞 𝐝𝐚𝐫 𝐚𝐜𝐮𝐦 𝐞 𝐫𝐚̂𝐧𝐝𝐮𝐥 𝐦𝐞𝐮 𝐬𝐚̆ 𝐝𝐨𝐫𝐦 🥱
Nr. Necunoscut: 𝐍𝐨𝐚𝐩𝐭𝐞 𝐛𝐮𝐧𝐚̆ 𝐩𝐮𝐢𝐮𝐥 𝐦𝐞𝐮 𝐟𝐫𝐮𝐦𝐨𝐬 💕💕

Melissa: Du-te dracului !!

Blochez numărul pt că mai mult ca sigur cineva are chef de glume la ore târzii așa că mă bag la somn pt că mai am mai puțin de patru ore de dormit.

𝐓𝐫𝐞𝐜𝐮𝐭𝐮𝐥 𝐞𝐢Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum