12.𝐑𝐞𝐯𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢

760 73 7
                                    




Când vrei să fugi, gândește-te că nu poți rămâne în acel loc. Atunci când te hotărăști să pleci, trebuie să fi conștient că nu vei rămâne nici măcar în inimile celor pe care i-ai lăsat în urmă.

                               ***

  
  Un sentiment prea ciudat mă umple, mă face să-l simt până în măduva oaselor și mă face să vreau să zâmbesc necontenit. Vreau să merg pe hol și să caut cu privirea peste tot, chiar dacă nu știu ce sau pe cine caut, dar chiar și sentimentul că e pe aproape mă face să mă simt în siguranță. Ei bine, pe cât de în siguranță mă face să mă simt, pe atât de frică și groază îmi e. Mă sperie că e mereu cu un pas înaintea mea și tot așa de tare mă sperie și faptul că eu nu am luat nicio măsură în această privință.

  Nu știu ce intenții are în viitor, dar știu că a fost exact ca un semnal de alarmă. Vrea să mă facă conștientă că poate de ceilalți m-am ascuns, dar de el nu voi reuși probabil niciodată.

Îmi dau seama că privirile oaspeților de pe hol se opresc adesea asupra mea așa că iau buchetul și îl bag în cameră. Merg cu el pe pat iar imediat ce îl las din mâini aud vibratul telefonului meu.

1 mesaj necitit
19:45

   „Te iert că mă lași să zbor singur, singurel doișpe' ore, da' și tu să mă ierți dacă îți dau doișpe' numere întruna în fiecare noapte timp de doișpe' zile ,)
Pusi iubita și ai grijă ce faci singură pe acolo ^^3"

     Un tremurat nespecific mie îmi trece prin tot corpul și mă duce cu gândul la conținutul mesajului care poate veni de la o singură persoană. Doar gândindu-mă și recitind cuvintele sale, îmi apar în fața ochilor scenele de care ar fi capabil și simt cum obraji mei se încălzesc dintr-o dată. Cu siguranță nu mă mai recunosc !
Ce face omul ăsta din mine ?

  Am venit aici cu un scop, acela de a-mi scoate din cap orice legat de această persoană care a apărut neinvitată în viața mea și ca să mă distrez, să-mi adun gândurile și bineînțeles din nou să mă distrez. Dacă m-ar vedea acum, Alia ar fi de-a dreptul extrem de mândră de mine.
Oare cum o duce ? Sper să se descurce cu cafeneaua și să nu o ia razna când va vedea cum e să fi și manager.


                               ***

  𝐀𝐥𝐢𝐚

   — Să te ia mama dracului, Mel !!

  Urlu de nebună prin biroul ăsta de trei ore și nici mama naibii nu se gândește să-mi sară în ajutor. Stau să mă gândesc pentru a nu știu câta oară cine m-a pus pe mine să accept să rămân responsabilă de toate . Sigur eram fumată pentru că altfel nu-mi explic.
  Cine ar fi crezut că fata asta face atâtea atât de ușor și atât de repede ?! Sigur e robot deghizat sau ceva.

Programul ăsta îmi dă toate gândurile peste cap și cu siguranță am nevoie URGENT de o pauză. O iubesc pe fata asta, dar îmi vine să-i trag o săpuneală bună pentru că nu m-a anunțat de toate astea.
  O cafea nu strică niciodată, nu ?

Îmi dau comanda și mă pun în cel mai bun loc al cafenelei cu laptopul pe brațe încercând să țin lucrurile cât mai sub control.
  Fără să-mi dau seama mă afund cu totul în toate e-mail urile astea și finanțarea tuturor chitanțelor și ce mi-a mai arătat Melissa pe aici.

  — Bună ! Nu te supăra, o caut pe șefa cafenelei. Știi pe unde e ?
Un bărbat înalt la costum cu o postură formală mă întreabă un pic sfios.

  Oare ăsta să fie tipul care-i tot trimite flori ?? Mamă, să vezi ce mândră va fi Mel de mine când îi voi spune ce am aflat !!

— Melissa ? Da, știu. A plecat în ceva delegație, habar n-am pe unde vreo două săptămâni. De ce întrebi ?

𝐓𝐫𝐞𝐜𝐮𝐭𝐮𝐥 𝐞𝐢Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum