Şu alttaki yıldıza basarsanız çok mutlu oluyormuşum🥺💗
🦊💗🐶~
Çok uykum vardı ve hızla işlerimi halledip tekrar kendimi yatağa attım Seungminin gulusunu düşünerek uykuya daldım.
______________________________________Sabah telefonumun titremesi ile uyanmıştım.
Kayıkçının Küreği Hyunjin🙈
Siz,Minho Hyung,Jisung Hyung,Hyunjin Hyung...Jisung
Günaydinn,Jeongin bebeğim neden dün hiç yanimiza gelmedin?😭
Minho
Günaydın sanada Jisungum,cidden Jeongin?
Ben
Gunaydin Hyunglarim da sizcede bunu sormak için şuan çok erken değil mi?
Jisung
Değil cevap ver hemen
Ben
Şey dün size anlatmadigim şeyler oldu kısaca yeni bir arkadaşım var ve onu yalnız bırakmak istemedim💗🐶
Jisung
YENİ ARKADAS!?!?Jeongin çok sevindim de sondaki köpek emojisi ne alaka ve okulda herşeyi anlatacaksınHyunjin yazıyor...
Ben
Hehe okulda anlatırım hyungumm
Hyunjin
YA NEDEN BU SAATTTTEE BENİ UYANDİRİYORSUNUZZ GUN AYMADİ LAN DAHAAAA
Minho
Sakin hem üstteki mesajları oku olayi onla öyle konuş ayrıca benim bebeğim istediği saatte yazabilir!
Jisung
Ya minhom💓💗💕
Hyunjin
Abii askinizi göstermenize gerek yok olan var olmayan var.
Jisung
Tamam o zaman bu gereksiz muhabbeti kapatın ve okula hazırlanın artık bayyyy
Jisung cevrimdisi
Minho çevrimdışı
Hyunjin çevrimdışı
Jeongin çevrimdışıTelefonu bırakıp dolaba doğru yöneldim ve bir kargo pantalon ve sweatshirt giydim hafif kapatıcı sürerek çantamı alıp evden çıktım.
İçimde gereksiz bir heyecan vardı.ve şimdi tam karşımdada bu heyecanimin sebebi duruyordu onun fark ettiğimde koşarak yanına gittim.Yaninda sarı saçlı çilli bir çocuk vardı.Seungmin beni fark ettiğinde bana kocam gülümsedi
S- Jeongiiinn günaydınn
J- Günaydın Seungminn
S-ah Jeongin bu benim arkadaşım Felix ,Felix buda Jeongin
J- memnun oldum Felix
F-bende memnun oldum Jeongin seungmin dün senden çok bahsetti.
Diyip sırıtmıştı.Seungmine baktım yanakları kızarmış yere bakıyordu.
J- ahh şey sizinle yürüyebilir miyim?
S- elbettee
F-ahh seungmin ben gidiyorum okulum bu taraftada Jeongin hoşcakal
J-Gorusuruz Felix
S- bay bayyFelix gittikten sonra kopusle yürümeye devam ettik.Dunden beri aklıma takılan soruyu sormaya karar verdim.
J- Şey Seungmin sana bir sey soracagim ama lütfen beni yanlış anlama neden okul değiştirdin?
S- Şey aslında özel bir mesele ama
J- ah üzgünüm anlatmak zorunda değilsin.
Ya bana yine yavru köpek gibi bakıyordu böyle baktiginda onu ısırmak istiyordum.
S- Şey...benimle çok fazla uğraşıyorlardi yani zorbalı-
Derken sinirle onu bölmüstüm.
J-Ne hangi okuldaydin ve sana dokundular mı Seungmin!?!?
S- Jeongin artık önemli değil ve lütfen bunu konuşmayalım.
Onu üzmek istemedigim için konuyu uzatmadim.
J- Seni uzduysem özür dilerim.
S- hayirr ben üzülmedim
Kocam gülümsedi ben yine gülüşünde takılı kalarak gülümsedim bakışlarımı gozlerine ceviridigimde gözlerimin içine bakıyordu.Ona baktigimda yüzünü çevirdi ama hala yüzünde küçük bir tebessüm vardı.⭐⭐⭐⭐⭐
2. Dersin tenefusunde jisung yanımıza gelerek seungmin ile tanışmıştı.Onlara olan herşeyi anlatmıştım.Benim bir arkadasimin olmasına çok sevinmislerdi.
Son tenefus sınıfa girdiğimde Seungmin sıraya başını koymuş uyuyordu.Sırama oturdum.İstemsizce gözlerim sürekli köpüşe kayıyordu.en sonunda onu izlemeye başlamıştım.Taki yanımdan gelen sesi duyana kadar.
M-İyyy Jeongin gerçekten bu ezikle arkadaş mı olacaksın iğrenç.
J-Mark yürü git Seungmin ezik falan değil ayrıca evet o benim arkadaşım.
M- bende kime ne anlatıyorsam sende eziğin tekisin.
Sinirle ayağa kalkıp yuzune bir tokat gecirdim.Şokla bana bakıyordu.
J- Jeongin bu sen misin nolmus sana ya eskinden korkudan tir tir titrerdin.
Deyip oda karnıma yumruğunu geçirmişti.
J- Mark git burdan!!
Sınıftan birkaç kişi gelip bizi ayırmaya çalışmıştı.
M-tekrar gorusucez!
Karnımı tutarak arkamı döndüğümde seungmin dolu gözlerle bana bakıyordu.
J- Hey noldu Seungmin?
S- Jeongin iyi misin canın yandı mı?
Hızla tekrar yerime oturup seungminin yüzünü ellerimin arasına aldım hafif bir şekilde titriyordu ve burnu kıpkırmızı olmustu.
J-H-hayir canım yanmadı neden boylesin noldu?
S- Jeongin s-siniftan çıkalım mı?
Hemen elini tutarak onu kaldırdım.Ve hızla çatı katına çıkardım.
S-Jeongin Özur dilerim benim yüzümden sana kötü davraniyorlarBunu dedikten sonra aglamaya başladı.onun aglamasiyla benimde gözlerim dolmuştu.
J-hayir hayır seungmin ağlama lütfen senin bir suçun yok.
S- benimle arkadaş olmak zorunda değilsin sana kötü davranmasinlar
Ona sarılsam rahatsız olur muydu acaba?
Bu düşünceyi bir kenara atarak kollarımı açtım kendisi isterse sarılırdı.yani umarım sarılırdı.
Seungmin bir anda kendini kollarımın arasina atıp göğüsüme başını yasladi ona sıkıca sarıldım.
J-Bu önemli değil Seungmin bana istedikleri kadar kötü davransinlar bundan sonra hep senin yanında olucam ben bir daha böyle şeyler düşünme.
Belimdeki kolları sıkılaşmıstı.bende onu daha sıkı şekilde sardım artık aglamiyordu.
S-T-tesekkur ederim Jeongin.
J- Teşekkür edilecek bir şey yapmadım köpüşüm.
Hızlı bir şekilde elim refleks olarak ağzıma giderek agzimi kapattim.Seungmin ile ayrılmıştık.Yanaklari kızarmış gülümseyerek bana bakıyordu.
S-O zaman derse geç kalmamaliyiz Tilkicik.
Bunu demesiyle rahatlamis ve kahkaha atmıştım gülümsüyordu.
Daha sonra birlikte sınıfa gittik ders bittikten sonra vedalaştık ve okuldan çıktım.⭐⭐⭐⭐⭐
Eve vardığımda çantamı fırlatarak yastığı elime alıp sarılarak yuzumu yastığa gömdüm.Mutluydum ilk defa okula gitmekten keyif alıyordum.2 gündür kendimi normalden daha iyi hissediyordum.
🦊💓🐶~
Selam:)
Bölüm nasıldı?
Kelime sayısı bir öncekine göre baya fazla oldu skzskzskzskz 🤭
Umarım begenmissinizdir bence çok tatlis bir arkadaşlıkları oldu.Lutfen oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin görünce mutlu oluyorum😭😭💕bir sonraki bölümde görüşmek üzere bayy:)
Seungin ile kalın~Bayyyy~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoelace/Seungin ✓
Fanfiction"Sen benim ilk defa bir başkasında kendime rastlayışımsın"