0.8

69 11 13
                                    

Tam uykuya dalarken aklima Seungmini öptüğüm an gelmişti.Ayaklarimi utançla yatağa vurmuş kocaman gülümsemem ile tavanı izliyordum.
______________________________________

  1 hafta sonra;
Persembe 03.16

Köpüşüm 🐶💕
Jeongin

Gece telefonumun titremesiyle uyanıp telefonu elime almıştım

Ben
Seungmin iyi misin noldu
Köpüşüm 🐶💕
Senden bir şey isteyebilir miyim?
Bunu istediğim için özür dilerim ama kimsem yokkii digerlerinin evleri çok uzak
Ben
Köpüşüm tabi ki benden isticen söyle hemen
Köpüşüm 🐶💕
Bin çok kouttum okulun yajinybda bir parrj var osyadyim gel lütfen
Ben
5 dakika içinde ordayım hemen geliyorum
Ağlama lütfen]
Canım yandı]

⭐⭐⭐⭐⭐

Hızla evden çıkıp arabaya bindim arabayla gidiyordum çünkü hava çok soğuktu seungmin üşümüştür.
Vardığımda bankta bacaklarını kendine çekmiş kollarını da bacaklarına sarmış halde ağlıyordu.
Arkasından ona sarıldım.Hizla kalkıp kollarını boynuma doladı.Sıkıca sarılıyorduk birbirimize o ağlıyordu bana sarılınca ağlaması daha da siddetlenmisti.
J- Bebeğim buz gibisin noldu anlat lütfen
Titremeye başlamıştı
Felaket derecede soğuktu vücudu.bana sarılan bedeni kucaklayarak havaya kaldırdım.
Arabanın arkasına oturttum şuan aglamiyordu kendini sıkıyordu.tam ondan ayrılıp klimayı açmak için uzanacakken,elimi tuttu.
S- Gidicen mı?
Sesi titriyordu
J- H-hayir buz gibisin ve titriyorsun bebeğim klimayı acicam sadece
Biraz daha boyle kalırsak bende ağlamaya başlardım.
Arabadan inip klimayı açtım ve seungminin yanina geri döndüm.
O an farkettim ki uyku için giydiğini düşündüğüm kıyafetleri vardı üzerinde.
Yanında oturduğumda onun elinden tutup kendime çektim bu hareketimle bana sokulmuştu.yine titriyordu ve ağlıyordu.
J- Köpüşüm...bana ne olduğunu anlar lütfen
Daha siddetli ağlamaya başladı.
Tuttugum eline baktığımda elinde bir morluk vardı.hizla ondan ayrıldım.İrkilmis bir sekilde bana bakıyordu.
J- kim yapti?
S- N-neyi
J- Seungmin morluklar kim yaptı
Yine titremeye başladı ellerini daha sıkı tuttum.
O an titremesinin sebebinin soğuk olmadığını anlamıştım.Kriz geçirmişti.
Gözlerim dolu dolu bakıyordum ona.
S- evden kovuldum babam...ahh şey
J- Söyle hadii dövdü mü seni bak kriz geçirmişsin
Şok olmuş şekilde bana bakıyordu.
S- Dövdü,bagirdi ve E-evet kriz geçirdim ama sen nasıl anladın ki
Ona sıkıca sarıldım.Yanagindan öpüp arabadan indim.
Ve sürücü koltuğuna oturdum.
J- hey noldu
S- g-gittin sandım neden oraya o-oturdun?
J-Eve gidicez çünkü bebeğim
Derken arabayı sürmeye başladım.
S- Hey H-hayir bunu istemiyorum Jeongin lütfen hayir
Tekrar hüngür hüngür ağlamaya başladı.kalbim acıyordu çok acıyordu.Seungmini kucakladım ve evin kapısını açıp içeri girdim.
Yatak odama goturdum daha sonra cekmecemden sakinlestirici çıkartıp ona icirdim.Tekrar onun yanına oturduğumda bana sıkıca sarıldı.Cok fazla titriyordu.
J-Seungmin cok...titriyorsun iyi olduğuna emin misin hastaneye gidebiliriz keşke yanında olsaydım.
S- Bu hep oluyor korkma tilkim.
Ağlamaktan sesi kısılmıştı.Ben onun yanına gitmeden önce ne kadar ağlamıştı kim bilir.
J- Burda kal lütfen hem sadece bu durum için değil gerçekten birlikte yaşasak çok guzell olmaz mı ev arkadaşlığıı!!
Zar zor gulumsemistim.Gözlerim doluydu.sessizce ağlıyordu kollarımın arasında.
S-Hayir olmaz sana yük olamam yani guzel olur ama olmaz
Zar zor duyuyordum dediklerini
O an aklıma acıyan yerleri geldi .
Karnini tutuyordu.
J- hayır yük olmazsin bebişim.Ve biraz burda kal en azından bir süre gerisini sonra düşünürüz.
Cevap vermedi.
Yüzümü eğip ona baktığımda uyuya kalmıştı.Ama yaralarına bakamadım ki daha.Karnini tutuyordu bir eliyle elini çektim yavaş hareketlerle karnını açtığımda mosmordu felaket kötü görünüyordu.Seungmini yatırdım.Evde merhem aramaya başladım ama hiç yoktu.Seungmini yalnız birakamazdim.Mecburen birine soylemem gerekiyordu.Hyunjin hyungu aradım.
6. Çalista açtı.
H-Jeongin noldu?
J- Hyung uzungunum bu saatte aradığım için
H- Jeongin noldu sesin çok kötü
J- bana merhem alır mısın morluklar için ama güçlü bişi
H- Jeongin! Alirim tabi ki kim yaptı noldu sana
J- bana bişey olmadi...Hyung sorgulama ve hızlı ol lütfen teşekkür ederim.
Telefonu kapattım.Yiyecek bir şeyler hazırladım.Ve tekrar seungminin yanina gittim.kapiya arkası dönük bir şekilde bacaklarını kendine çekmiş sallanarak uzanıyordu.
J- Seungminim
Kalkarak oturur pozisyona geldi yine ağlamıştı ve karnını tutuyordu.
S- Jeongin ozür dilerim.
J- hey niye özür diliyorsun?
Ona baktıkça ağlamak istiyordum.
S- çok yordum rahatsız ettim seni kendi dertlerimle
J- Saçmalama bana söylediğin için teşekkür ederim benim sana guvendiğim gibi bana guvenmen çok guzel ayrıca bir daha böyle düşünme hadi bunu ye
Bunu dememle tabağa bakmış karnını sıkmıştı.Korkuyordum onun için.
S- teşekkür ederim beni hiç yalniz birakmadigin için ve yemek istemiyorum.
Bana yaklaştı yavaşça belime sarılıp kolumun altına sokuldu.Minicikti çok minikti.
J- Canın aciyor.
S- ne
J- karnın aciyor değil mi hemde çok acıyor
S- Jeo-
Kapının calmasiyla susmustu.korkuyla bana baktı.
J- korkma hemen geliyorum
Hyunjinden merhemi alıp teşekkür ettikten sonra seungminin yanına döndüm.
Beni izliyordu.Yavru köpek gibi.
Yanına oturup karnına elimi koydum.
Şaşkın bir şekilde bakıyordu bana.
J- Açar mısın bebeğim
Once bir tereddüt etti fakat o agriya daha fazla katlanamayacagini anlamıştı galiba.
Elimi yavaşça karninda dolaştırarak sürdüm.Gozlerini sıkıca yummustu.çok canı aciyordu.Babasi gerçekten iyi bir cezayı hak ediyordu.
J- Çok acıyor değil mi
Cevap vermedi merhemi iyice sürüp kıyafetini düzelttim.
Gözlerini açtı gözleri kıpkırmızıydı.
S- Yatalım mı?
J- birlikte miiii
S- ahh üzgünüm ben başka bir yerde yatarım
Diye soran gözlerle bana baktı.
Bende yatağa uzanıp onu yanima çektim yavaşça.Uzerimizi örttüm.
J- Hey neden sarilmiyorsun?
Bunu demele yine kolumun altına sokulmuştu.Ama yüzü biraz uzaktı.Uykuya daldığında onu izliyordum.Neden sürekli mutlu olmayı en çok hakeden insanlar mutsuz olurdu.umarim yarın daha iyi olur.aklima onu sevindirmek için bir kac fikir gelmişti.Onu izlemeye devam ettım.Seungmin çok güzeldi.Hayatimda gördüğüm en güzel insan.cok canımı yakmıştı onu böyle görmek son bir haftadır zaten çok morali bozuktu seungminin.Bu düşüncelere dalmış Köpüşümü izlerken birşey fark ettim aslinda farkindaydim sadece kabul etmek istememiştim.Ben köpüşüme aşığım çok çok çok aşığım ben.

🦊💓🐶~
Dindindindindin
Bölüm nasildiiii?
Sonunda kabul ettirdim aşık oldugunu Allah'a şükür 🤲
Dmdmdmmx biraz abarttım mı ben bu üzüntü işini neyse bir sonraki bölümler için eğlenceli fikirlerim var inşallah yazabilirsem.Bolumleri çok saçma saatlerde atıyorum ya 🙈
Oy vermeyi ve yorum yazmayı ihmal etmeyin lütfen 💓💓
Seungin ile kalın~

Bolumleri çok saçma saatlerde atıyorum ya 🙈Oy vermeyi ve yorum yazmayı ihmal etmeyin lütfen 💓💓Seungin ile kalın~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bayy~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bayy~

Shoelace/Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin