2.0 [Final]

54 8 2
                                    

Konuşurken bile gözleri kapanıyordu. Yanağını öpüp yanına yattım.Kolumun altına girdi.

J- İyi ki varsın köpüşüm.
S- Sende iyi ki varsın tilkim.

______________________________________
2 hafta sonra:

Otobüste herkes manzarayi izlerken kucağımda uyuyan sevgilimi izliyordum.Her şeyden, herkesten güzeldi benim için.

S- off
J- ne oldu bebişim?
S- ben çok sıkıldım ve sıkılınca uyuyakaliyorum ben uyumak istemiyorum ki

Dudağını büzdü.
Küçük bir öpücük kondurdum.
Hemen kocaman gülümsedi.

S- Aklıma bir şey geldiii!
J- ne geldi bakalım
S- ben dün bir oyun gördüm telefonumda yüklü seninle oynayalım mı carktan sorular veya görevler gelecek onu yapicagiz olurr muu lutfennn!!!

Bana sıkıca sarıldı.

J- sen istersinde ben olmaz mı derim sevgilimmm.

~
S- Kime aşıksın onu tanitarak anlat.
J- Ahh biliyorsun ama anlatmak güzel olur.

Başını omuzuma koydu.

J- hmmm...
Kim Seungmin...
Klasik anasayfa düğmesini sevdiği için iPhone 7'sini değiştirmeyi reddeden Kim Seungmin.
Piercing taktırmamak konusunda son derece katı olan Kim Seungmin.
Oje sürmek gibi bir planı olmadığını
söyleyen Kim Seungmin.
Kendi doğal saçını kullanmayı tercih
eden Kim Seungmin.
Yapılacaklar listesine bağlı
kalarak yaşayan Kim Seungmin.
Onu daha da güçlendirdiği için
eleştirileri iltifatlara tercih eden Kim Seungmin. Kendi öğretmenini kendi parasıyla okul,kurs ve ev dışında ayarlayan Kim Seungmin. İlerideki hayatı için ev işlerine alışmak amacıyla "eski evinde" çoğu işi yapan Kim Seungmin. Dünyanın en zarif insanı olan Kim Seungmin.

Her haliyle, yaptığı her şeyle söylediği her sözle ne kadar muhteşem biri olduğunu kanıtlayan Kim Seungmin: Benim için bu dünyadaki en değerli insan olan ve hep destekleyeceğim Kim Seungmin.Gulumsemesini hiçbir şeye degismeyecegim Kim Seungmin. Asla ama asla ayrılmayacağım hayatımda boyunca aşık olacağım tek insan olan Kim Seungmin.

Sevgilime döndüğümde gözleri dolu dolu bana bakıyordu.Gozlerinden öptüm yine o mükemmel ötesi gülümsemesini yüzüne yerlestirdi.

S- Sen gerçek misin?

Eğilip burnunu öptüm.

S- Teşekkür ederim beni bu kadar güzel sevdiğin için sevgilim.Seni hak edecek ne yaptım bilmiyorum ki ben.Ben senin gibi duygularımı ifade edemiyorum daha önce kimseye yapamadim ama seni gerçekten çok seviyorum herşeyden kendimden çok seviyorum offf.

Elleriyle yüzünü kapattı.

J- Ağlama ama lütfen sevgilim ben sadece bendeki seni anlattım.Senin böyle uzun uzun anlatmana gerek yok ki her hareketinde, her bakışında hissettiriyorsun ben sana boşuna nefesim demiyorum köpüşüm.Yapma böyle mutlu ol yoksa sert bir öpücükle ceza almak zorunda kalırsın.

Yüzünü bana çevirip kafasını yana yatırdı.

S- ama o zaman mutlu olmam;)

Yüzünü ellerimin arasına alıp dudaklarına yapıştım.
Biz otobusteydik-
Ayrılıp şokla ona baktım.

S- niye yaptığını biliyorum boş ver sen yanımdayken başka bir şey önemi değil ama tekrar istiyorum tilkimm

Kocaman gülümsedim ve tekrar dudaklarına yaptistim.Yolun geri kalanında ben köpüşümun omuzunda. Uyumustum. Başımda hissettiğim öpücükle uyandım.

Shoelace/Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin