0.5

77 13 10
                                    

Duyduklarimla aklıma seungmin gelmisti.Bir anda seungminin numarasini almadığımı fark ettim.Bunlari düşünürken uyuya dalmıştım.
______________________________________

Bugün cumartesiydi yatağımda oturmuş Instagram'da dolasiyordum.
Birden aklıma Seungminin instangram hesabı varsa oradan konusabilecegimiz geldi.Hesabini aramaya başladım.
Sonunda bulmuştum takipçilerine baktığımda cidden fazla olduğunu gördüm ama sanarim çoğu arkadaşıydı.Onunla konuşmak istiyordum ama...Ya müsait fln değilse off çok kararsızım.Cesaretimi toplayıp yazmıştım.

Yazarsınız Anlatıyor🥸
          Jeongin×Seungmin
Jeongin
Selam Seungminimm ben Jeongin:)

Seungmin uyurken yanındaki telefonunun titremesi ile telefonu eline aldı.Ekrani açtığında gördüğü mesajla gözlerini kocaman açmış ekrana bakıyordu yüzünde bir tebessüm oluşmuştu.
Jeongin tirnaklarıni telefona vurarak heyecanla yazmasını bekliyordu.

Seungmin
Selamm tilkimm
Jeongin
Nasılsın?
Şey ben sanarim seni birazcık minnacık özledim 🥺
Tilkicik başını yastığa gömmüş bunu yazdığı için kendine kizarken Seungmin heyecanla gülümseyerek ne yazacağını dusunuyordu.
Seungmin
İyiyim, sen?şey sanarim bende seni minnacık birazcık🤏 özledim
Jeongin
🤭💓💗💕
Seungmin
😽💓💗💕

Napiyoruz biz ya?

Jeongin
Buluşalım mı?
Seungmin
Benim...izin almam lazım.
Ama sanmıyorum tilkicik üzgünüm.
Jeongin
Hey neden izin alıyorsun ki ve neden izin vermeyecekler Seungmin iyi olduğuna emin misin?
Seungmin
Minicik bir kavga ettik...ama sakın üzülme her zaman öyle yani şey derken...
(Lutfen anla Jeongin lütfen bari sen anla artık nolur)
Jeongin
Sey peki lütfen kötü bir sey olduğunda bana söyle

Anlamadı kimse anlamayacak miydı?
Ama jeongin anlamaliydi.bir iki haftadır tanıdığım birine neden bu kadar bağlanmıştım ki...
Seungmin
Ahh pekii tilkimm bay bayy
Jeongin
Seni seviyorum köpüşüm kendine dikkat et🥺
S-Ne ne ne ne seni seviyorum mu yaziyordu aaa hayır seungmin kendine gel.
J-niye bunu yazdım lütfen yanlis anlama lütfen
Seungmin
Bende seni seviyorum tilkim yanımda olduğun için teşekkürler:)
Jeongin
Her zaman💗hoşçakal

⭐⭐⭐⭐⭐
Seungmin'den

Bugün kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Sabahki kavga da cabası.ahh ailem pek aile gibi değil babam zaten alkoligin teki ve eve gelmiyor bile her geldiğinde de...
Ama annemi çok seviyorum onun için korkuyorum ama çünkü o hasta.
Breaking down dileyerek yatağımda otururken kapım tiklatilmisti.

S- Gell
Kapı açıldığında içeri Felix gelmişti
Ona gulumsemistim ama gerçek bir gülümseme olduğundan emin degilim.
F- Hey seungminn nolduuu
Hemen yatağa oturup bağdaş kurmuştu.Bir anda içimden geldi ve Felixe sarıldım.Sokla bana bakıyordu.
F- bebeğim noldu anlat bana sana bisey mı yaptılar seungmin konuş korkuyorum.
Hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım.Felix hala soktaydi çünkü ilk defa böyle bir haldeydim daha doğrusu ona ilk defa gösteriyordum.
F-Seungmin çok kötü bişi olmuş belli konuş benimle hadi bebeğim bak bende aglicam
S-Hayir sakın bak ben ağlamıyorum ki
Diyerek ondan ayrilmis ve göz yaşlarımi silip gulumsemistim.
S- Felix...
F-Hadi bebeğim anlat
S- Bugün sabah babam geldi kavga ettik.Yani birazcık canım yanimdi civcivim ve sonra Jeongin yazdı bana instagramimi bulmuş çok tatli konuşuyor benimle beni özlediğini soyledi buluşmak istedi ama ben ona birazcık belli etmeye çalışmıştım ailemi gelemeyeceğimi fln söyledim o yine benim yanımda oldu ama herkes gibi oda anlamadı galiba beni
Bunu dedikten sonra hüngür hüngür ağlamaya başladım.Yuzümü ellerinin arasına aldı.
F-Ne yaptı sana neren aciyo seungmin soyle
S- Kalbim sanarim...
F- Bak hastaneye gide- ne kalbin mı seungminim bunun sebebi Jeongin mı cidden?
Yanaklarım kızarmıştı.
S- bilmiyorum ki onunla cidden bulusmak istemiştim bunu anlamasini istemistim
Felixin telefonu çalmıştı.
S- Bir dakika bebeğim
O Telefonla konuşurken düşünüyordum.Ben nasıl bu hala gelmistim herkesten kaçan ben neden ona yakın olmak istiyordum hemde sadece 1-2 haftada...
Felix telefon konuşmasını bitirip bana döndü.
F-bebegim benim acil gitmem çok özür dilerim gerçekten
S- Önemli değil hoşcakal civcivim
Eğilip saçlarımı öptü.
Felix gittikten sonra müzik dinleyerek uyuya kalmistim

⭐⭐⭐⭐⭐
Jeongin'den
Kendimi kötü hissediyordum seungmin hakkında bilmediğim çok fazla şey vardı.Ben onu gerçekten onemsiyordum kırılmasını zarar görmesini istemiyordum.
Bence o hep ama hep gulmeliydi  ama gerçek gulumsemesini sadece bana göstersin çok güzel çünkü.
Bugünkü konusmada bir gariplik vardı.iyi değildi bu çok belliydi.Ailesi ona birşey yapıyordu aklıma bin tane şey geliyordu hiçbirinin gerçek olmaması için milyonlarca kez dua etmiştim.Eger gerçekten böyle bir şey varsa onu kurtaracaktım onlardan.

Çunku Jeongin Seungmini gördüğü ilk an onu hep gülümseyerek gormek istemisti hep mutlu etmek ve bunu ne olursa olsun yapacaktı.

Bütün gün böyle gecmisti ve sonunda uyumustum.

🐶💓🦊~
Tekrar selamm
Bölüm biraz garip miydi ne sizce nasıldı?
Biraz hızlı gittiğimin farkındayım ama aklımda bir fikir var o yuzden duyguları boyle hızlı şekilde oraya çıkıyor.
Problem o değilde Bangchanle changbini hala sokamadim ve diğer shipeleri unuttum skzskzskz neyse ben toparlarım🤜🤛
Minicik minnacık hüzünlü bir bölümdü umarım begenmissinizdir.
Okuyan herkese teşekkür ederimm.
Oy vermeyi ve yorum yazmayı ihmal etmeyin lütfen kimse bunları yapmıyor yinede yazma hevesim var jdjjfjdjdkc ama moralim bozuluyor her neyse sizi seviyorum💓
Seungin ile kalın~
🦊💓🐶~

Oy vermeyi ve yorum yazmayı ihmal etmeyin lütfen kimse bunları yapmıyor yinede yazma hevesim var jdjjfjdjdkc ama moralim bozuluyor her neyse sizi seviyorum💓Seungin ile kalın~🦊💓🐶~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ölürüm ölürümmm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ölürüm ölürümmm

bayyy~


Shoelace/Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin