1.0

61 10 7
                                    

Sevilmesi çok zor biri miydim?Ben kendimi sevmezken ondan beni sevmesini istiyordum.
______________________________________
(Kontrol etmeden atiyorum yazım yanlışları için kusura bakmayın simdiden)

🦊💗🐶~
Sabah çalan alarm ile uyandığımda yanımda ki boşluk hissi ile gözlerimi etrafta gezdirdim.Seungmin çalışma masasindaydi.
J- Günaydın kopusum ne yapıyorsun öyle
S- Günaydın tilkim biz dün gitmedik ya Niki bana ödevleri attı onlari yapiyordum.
J- Okulda yapardık keşke benide kaldirdaydin çok mu erken kalktın?
S- 1 saat falan oldu ben seninkini de yapıyorum zaten ve üzgünüm sormadan masasını kullandım ama...
J- Saçmalama istediğin gibi herşeyi kullanabilirsin ama benimkini yapmasaydin keşke yorulmuşsundur.Tesekkur ederim.
S- Ne demek bitti zaten
Masadan kalktı.Ayakta durup bana baktı.
J- ne oldu köpüşüm?
S- Nasıl hazirlanicaz?
J- ahh ben banyoda giyinirim sen giyin burda
S- peki...
Arkasını dönmüş kitapları toplarken arkasindan sarilmamla donmuştu.
Arkasını dönüp kollarını boynuma doladı.Kokusunu içime cektim.
S- Bir sorun mu var?
J- Sadece sarılmak istedim
~
S-Yaaa Jeongin geç kalicaz hızlan!
Elimde sandivicle kapıya koştum.
J- Al bakalım
S-Hey gerçekten gerek var mıydı ve yine mi kahvaltı yapmican?
Dudaklarını buzmustu.
J- Bebeğim yer misin şunu
İkiye böldü.
S- Sen yemezsen yemem.
Oflayarak yarısını elinden alıp yemeye basladim.Kocaman gülümsedi.Ben yine gülüşünü izledim onu gülüşünden öpmek çok güzel olurdu.

Sandiviçlerimizi bitirmiş okula doğru kosturuyorduk.Hizlanmazsak geç kalacaktık.
J-Kopusum iyi misin?
Nefes nefeseydi ama derse 2 dk kalmıştı ve bizim daha yolumuz vardı.
S- Ahh sadece ç-cok yoruldum.
Durdum ve onu kucakladim.
Arkadan boynuma sarildi yeniden.
S- Ama belin ağırır birde kosacaksin indir beniii
J- Böyle daha hızlı oluruz hem belim agirmaz benim.
Boynumda nefesini hissediyordum hala nefes nefeseydi.Nefesi beni heycanlandiriyordu.

~

S- Jeongin?
J- Efendim köpüşüm
S- Omuzunda yatabilir miyim?
J- Keske erken kalmasaydin ve tabi ki yatabilirsin neden izin aldın ki
Son iki derse doğru morali bozuktu sanki ne olduğunu anlayamıyorum.
S- Son zamanlarda seni sıkıyor muyum?
J- Ne asla ne alaka şimdi neden böyle düşündün?

Son zamanlarda beni kendine dahada aşık ediyorsun desem en fazla ne olurdu?

S- Ben kimseye sana davrandigim kadar yakın davranmadim daha doğrusu davranamadim benden sogurlar diye korktum ama mesela Felix hep bu yüzden üzülmüştü ilk arkadaş olduğumuzda eğer sana öyle davranirsam belki üzülürsün diye hep içimden geldiği gibi davranmaya çalışıyorum ama seni çok sıkıyormuşun gibi hissediyorum.
Gözleri dolmustu kucağındaki elleriyle oynuyordu.Onu deli gibi öpmek istiyorum.Hosuma gidiyordu bana böyle olması beni hayatımda mutlu eden nadir şeylerden olması.
Sıkıca sarıldım.
J- Ben senden ölsem sıkılmam bebeğim hem ben çok mutluyum bana boyle olmana bende öyleydim.Benim tek farkım özel bir çaba göstermedim sana bu kadar yakın olmak için yani senden ayrı kalmak zor
Nefes verdim.Daha sıkı sarıldı.Cok güzel kokuyor.Guzelligine oturup ağlamak istiyorum.
S- Teşekkür ederim
Küçük bir hıçkırık kaçtı ağzından hızla kendimden ayırdım.
J- Ya ağlama yapma nolur
S- Hey sadece mutlu oldum korkma
J- ama yinede benim canım yanıyor

Parmaklarımla göz yaşlarını sildim gözlerini öptüm.Sana sevgilim demek istiyorum seungmin artık.
J- Yeni bir kural koyuyorum
Kızarmış yüzüyle merakla bana baktı.
J- Bundan sonra ne için olursa olsun ağlamak yasak.
S- Ama...Ben minicik azıcık fazla duygusalim bu kural sadece bana ağır sen duygularini çok rahat sakliyorsun ben çok dışa dönüğum senden duygularımi saklayamiyorum ki.

NE NE NE NE nasıl anladı ben o üzülmesin diye onun yanında asla ağlamadım hep içimde tuttum ama fark ettirmiyorum sanıyordum.
Şaşkınlıkla ona bakarken burnuma vurdu.
S- Seni anlamadığımı saf olduğumu düşünüyorsun sende changbin gibi ben herşeyi anlıyorum sadece korkuyorum
J- Neyden?
S- Anladığım şeyler yüzünden birini kaybetmekten...
Yavru köpek bakışı yine gözleri doluyor
J- KURAL!
S- Ay üzgünüm
Kahkaha attik.
Omuzunmu pat patladım.
Hemen yerlerlesti oraya.Ders zili çalmıştı.Ders için notları alıyordum yavaş hareketlerle seungminin rahatsız olmaması için.Bir süre sonra
anlamış gibi bacağıma yattı.Heycanlanmiştim yine.
Seungmini izliyordum derste oldugumuzu bile unutmuştum.

Shoelace/Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin