Hemen uyanmıştı.Eve girdiğimizde yuruyemiyordu bile uykudan.Onu kucakladım hemen başını göğsüme gömdü.
______________________________________Seungmin'den
Tilkim beni yatağa bırakıp yanıma kivrildi.
Hemen sokuldum ona.Bu aralar fazla uykucuydum sanarim.Sabahtan beri bir huzursuzluk vardı icimde ama sanarim gereksizdi bu sefer.
S- Sevgilim...İyisin değil mi?
J- İyiyim bebeğim neden sürekli bunu sorup durdun ki bugün?
S- İçimde kötü birşey olacakmış gibi bir his var.
J- Konserde bişi oldu mu rahatsizlanmadin değil mi?
S- Hayır öyle değil çoğu zaman sevdiğim birine veya bana bişey olacağı zaman huzursuz oluyorum gün içinde
Neyseki bu sefer öylesine biseymis...yani umarım.
J- Sana birşey olmaz bebeğim ben yanındayım kimseye bir şey olmaz.Sana birşey olmasında yeter zaten sevgilim.
S- Peki bebiş iyi geceler ve teşekkür ederim en mutlu günlerinimden biriydi bugün.
J- Ne demek sevgilim sen mutlu ol diye herşeyi yaparim iyi geceler.
S- Yerim seni.Daha çok sokuldum sevgilime.
J- Bu sözünü unutmayacağım sabah istiyorum.
Kıkırdamıştı.
S- Şşşş uyu artık.
Yan dönüp daha sıkı sardı beni saçlarımı öptü yine.İyi ki benim sevgilimsin tilkim.
~
Jeongin'den
5.34J- Bebeğim?
iyi misin?
S- HıBana kuala gibi sarılmış battaniyeyi kafasına kadar çekmiş ve titriyordu.Endiselenmistim.
Kollarının altından tutup onu dogrulttum ve vücudunu oturan vücuduma yasladım.Kolumum altına girmiş titriyordu.S- Ü-Üşüyorum.
J- Dur sevgilim şimdi ateşine bakmam lazım.Telaşla çekmecede duran atesölçere uzandım.
J- offf ateşin varr hemde 38!
Uyumuştu.
J- sevgilim uyan!
S- HıYataktan kalktım.Seungmini kucakladım bacaklarını belime doladı ve başını omzuma koydu.
J- Bitanem lütfen uyuma
S- Okula gidicez uykumu almam lazım
J- Bebeğim atesin var hala okulu düşünüyorsun.Mutfağa doğru ilerliyordum.
S- ama dün gitmedik ben iyilesirim hemencecik
J- of sevgilim of çok mu kotusun?çok üşüyor musun hala? Bir yerin ağrıyor mu?!?Mutfağa geldiğimizde onu sandelyeye oturtup ilaç dolabına yönelip hapı aldım.
Sandalyede uyukluyordu.Dudaklarina küçük bir öpücük kondurdum.J- bebeğim ilaç
Kafasını kaldırıp elimdeki ilaca baktı dudaklarını büzdü.
S- ben hap icemiyorum.
J- Ahh peki umarım şurup vardır cidden bebeksin sevgilim.Yanağına öpücük kondurdum.
J- iç bakalım.
S- Uyuyalım nolur!
J- Dur bebeğim çok ateşin var ve hala uyuyalım diye ısrar ediyorsun.
Bir yerin ağrıyor mu?
S- Başım ve karnım.Nabzını kontrol ettim.Yine uyumuştu.Cok hızlıydı hasta olduğu için herhalde cidden çok endişeleniyorum şuan.
Yine kucakladim onu aynı pozisyona geldi tekrar gözlerini bile açmıyordu.S- Ahh!
J- Noldu!iyi misin noldu sevgilim?
S- çok ağrıyor... başım.Ben tuvalete gidicem.
J- dikkat et bebeğim.Gözlerim dolu dolu izliyordum arkasından neden böyle olmuştu ki yürürken bir anda durdu.
Yere çömeldi koşarak yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoelace/Seungin ✓
Fanfiction"Sen benim ilk defa bir başkasında kendime rastlayışımsın"