J- bebeğim bence artık yeterince büyüdük.
S- Ne için sevgilim.
J- Bir ömür seni kucağımda taşımamı ister misin köpüşüm?
______________________________________Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu aslında bunu söyleyecektim ama dayanamadım.
S- Bebesim sakın ol.
J- Ahh heyecanlandım sadece.
S- Bu teklife asla hayır demem sevgilimmmSevgilime baktığımda gulmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.
S- Sınavdan sonra;)
J- Ya yicem seni yicem sadece evlendigimizin hayalini kurmak bile felaket iyi hissettiriyor.
S- Bence çok birsey değişmez zaten evli gibi davraniyoruz.Bunu demesiyle kocaman bir kahkaha attım.
S- En sevdiğim şarkıyı açıyorum o zaman.
J- Aç bakalım köpüşüm.Hug menin çalmasıyla yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu.
Saçlarını öptüm.J- Seni çok seviyorum bebeğim.
S- bende seni çok seviyorum tilkim.
Off benim hala uykum var ya.
J- Çok fazla uyuyorsun
S- seninle tanışmadan önce hiç uyumazdim neredeyse sonra seninle birlikte sarılıp yatmaya baslayinca uykucu biri oldum.Saçlarını öptüm.
J- Uyu bakalım biraz daha bebeğim.
S- teşekkür ederim sevgilim.O uyurken yine onu izliyordum gerçekten bana çok iyi geliyordu.O olmadan nasıl yasiyormusum ben gerçi pek yaşadığımda söylenemezdi.
Onu izlerken bende uyuyakalmistim uyandığımda beni izleyen bir köpüş beklemiyordum.
S- Tekrar günaydın bebişim.
J- Günaydın kopusum.
S- ben acıktımmmm
J- Hadi o zaman sahilde kahvaltı yapmaya ne dersin?
S- Mükemmel derim.Yine kucağıma aldım ve hazırlanıp çıktık.
~
J- Bebeğim islanicaksin!!
S- bişi olmaz Sevgilimm hadii yetiş bana.Çok derine gidiyordu ve kıyafetleri islaniyordu hasta olucak ama dinlemiyorki küçük köpüş.
J- Ahhh
S- Noldu?
J- aciyoo
S- Ne noldu sevgilim?!Koşarak yanıma geldi yerim yerim.
Yanıma gelip telaşla elimi tuttu.S- Ya sevgilim iyi mis-
Dudaklarına yapıştım.Ayni anda kucağıma aldım.
Nefes nefese kaldığında ayrıldı benden.S- Yalancı korktum.
Bunu demesiyle başını göğsüme koydu.
J- Üzgünüm bebeğim ama eğer kıyafetlerin ıslanırsa hasta olursun sen kötü olduğunda çok berbat hissediyorum anla beni.
S- üzgünüm bebisim sadece eğlenceliydi.
J- Bence benimle yaptığın şey daha güzeldi.Göz kirptim.
S- Seninle olan her şey ne olursa olsun daha güzel.
Yicem yeter cidden yicem.
Dişlerimi acıtmayacak şekilde yanaklarına geçirip bütün yüzüne öpücükler kondurdum.S- Sevgilim sakın ayrıca yanağımi ısırmak ne lan vur dedik öldürdün.
J- Ne ne dedin sen lan mı ?
S- niye şaşırdın?
J- Sen bebeksin!
S- siktir.Kocaman bir kahkaha attım.
J- ciddi misin bir yıl boyunca çok nadir küfreden bebek şuan boş yere bunu mu yapiyor?
S- Hakliydim kiskandim onlarda şimdiki için özür dilerim.Elleriyle oynamaya başladı.
J- Çok seviyorum seni çok çok çok çok seviyorum.
S- bende seni çok çok çok çok çok seviyorum.
Eve gidelim ders çalışmanız lazım.
J- tamam sevgilim .~
J- bu matematik ne ya bu ne ya yeter bıktım 18 dakikadır aynı soruyu çözüyorum tam buldum mutlu olucam yanlış çıkıyor ben böyle dersin!
Şokla gözlerini açmış bana bakıyordu.
S- sevgilim...sakın oncelikle ben çalıştırırım seni:)
J- timam o zamannnn~
Matematik çözmeye dalmisken masada uyuya kalan sevgilimi gormemle gülümsedim sürekli bu saatlerde aynı pozisyonda uyuyakaliyordu.
Kucakladım ve yatağa yatırdım.S- ihh sende yat.
J- duş alicam sonra sevgilim.
S- alma.
J- neden?
S- Alma istiyorum çünkü.
J- Ahh bebeksin tamam almam.Yuzune kocaman bir gulumseme yerleşti.
Gülüşünden öptüm.
Bir anda kendini bana çekip daha sert öpmeye başladı.J- Bebeğim ne yapıyorsun ya?
S- Yavaş yaptın uykum var benim.Uzgunum.Konuşurken bile gözleri kapanıyordu. Yanağını öpüp yanına yattım.Kolumun altına girdi.
J- İyi ki varsın köpüşüm.
S- Sende iyi ki varsın tilkim.~
Selammm
Aslında final yazicaktim ama bunu taslakta bırakmışım kısa süre içinde finali atacağım:(
Yarın okul açılıyor hığ 🥸🤦♀️
Çok fazla okuyucum kalmadı🥺
Neyse bir kişi bile olsa okuyor ve ben ne kadar az olursa olsun birilerini için bu hikayeyi yarım bırakmak istemiyorum.
Umarım beğenirsiniz sizi seviyorum:)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin lütfen 💓 bölüm kısa oldu kusura bakmayın😔
Seungin ile kalın~Bayyyy~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoelace/Seungin ✓
Fanfiction"Sen benim ilk defa bir başkasında kendime rastlayışımsın"