1.4

58 10 8
                                    

Bugün bana sen benim hayatımdaki tek iyikimsin demişti.Ben nasıl uyicam şimdi sevgilim.Biz gerçekten Seungminimle çok benziyorduk.Bosuna denemiştim sevgilim benim hayatımda ilk defa bir başkasında kendime rastlayışımdı.
______________________________________

Çalan alarmın sesi ile gözlerimi açtığımda seungmin hala uyanmamisti.
J- Köpüşüm Hadi kalk!
Saçlarına öpücük kondurdum.
S- hmhm
Yataktan kalktım ve dolaptan kıyafetlerimizi çıkarırken arkamdan sarılan beden ile gülümsedim.
S- Günaydın tilkim
J- Günaydın Köpüşüm
Benden hala ayrılmadığında bende ona sarılmak için arkamı döndüm.
J- Hadi koş yüzünü yıka bebeğim sen hala uyanamadın.

O hazır tuvaletteyken bende giyinmeye başladım.Tam giyindiğim sırada Seungmin içeri girdi.
J- Gel bebeğim giyindim zaten ben cikiyim şimdi.
Tekrar kafasını salladı.Bisey mi olmuştu?
Ben ona sandivic hazırlarken aşağı indi yine belimden sarıldı.
J- Köpüşüm sen iyi değilsin.
S- Ne ben iyiyim.
Ellerini belimden çekip salona gitti.Sandivici yapıp yanına yoneldigimde seungmin bacaklarini kendine çekmiş kafasını yukarı kaldirmis yanaklarını şişirip gözlerini kapatmisti.
Koşarak yanına gidip ona sarıldım.
J- Noldu bebeğim bana söyleyebilirsin lütfen niye böylesin?
Kolumun altına sokuldu.
S- G-gece telefonum çaldı ya o-o b-babammis ve bir sürü mesaj atmış.
Korkuyla ona bakip yanındaki telefonunu aldım.Ekranda o mesajlar açıktı.

                 Baba×Seungmin
Baba
Eve gel hemen!
sen çok fazla olmaya başladın artık .
Küfür ,  ibne mı olucan lan başıma.
Gel buraya hemen okuldan sonra gelmezsen olucaklardan ben sorumlu değilim.

J- Bebeğim.Bak hiçbirsey olmicak oraya da gitmiceksin ve o adamı bir daha görmeyeceksin ben senin hep yanindayim lütfen yapma böyle canım yaniyor.
Kafasını omuzumun altına sokup ağlamaya baslamisti.
J- Hayır hayır lütfen köpüşüm ağlama.Ben varken kimse sana bişi yapamaz kii-
S- Bana bişi yapması umrumda değil zaten seni biliyor!
Daha sesli ağlamaya başladı.Nasil ogrenebilirdi ki tabi ya Mark bittin sen.
J- hayır kimse bana da hiç bir şey yapamaz sen bir sevgilene baksana ne kadar güçlü bak bak
Kafasını kaldırdı.Kucuk bir kahkaha attı.
S- Bebek gibi görünüyorsun ama.
Gözlerindeki yaşları silip gözlerini öptüm.
S- Eyvah okul!
J- ben bugün alarmı biraz erkene kurmusum da o yüzden rahattım.
S- Ahh pekii.
Başını omzuma koydu.
J- Hey sandivicin!
Artık karşı çıkmıyordu çünkü ne yaparsa yapsın her seferinde yiyordu.
Bıkkınlıkla kafasını kaldırıp sandivici aldı birazını benim ağzıma tiktiktan sorna yemeğe başladı.
Ben başımı onun omzuna koymuştum bu defa.Cok uykum geldi.
S-Sevgilim!Bebişim!Hadi gitmemiz lazım.
Kafamı kaldırıp ellerimle yüzümü kapattim.Seungmin ayağa kalkmıştı parmaklarını saçlarımın arasına sokup karıştırdı.
S- Hadi bebişim.
Kalkıp elini tuttum ve evden çıktık.
~
Yolda giderken seungmin okulda hala arkadasmis gibi davranmamız gerekir mi diye sormuştu bunun cevabını ben de bilmiyordum.Birlikte öğrenecektik.
Sınıfa girip sıramıza oturduk.O sırada kapıda minho,jisung ve Hyunjin üçlüsünü gördüm.
J- Gel köpüşüm
S- Nereye?
Kapıyı gösterdim.
Birlikte onların yanına gittik.
H- Beyler? Ne zaman soyliceksiniz ya
M- hyunjin zaten biliyorsun neden soylesinler.
Ji- minhom haklı.Nasilsiniz bizi sürekli sattığınız için hiç konuşamadık minikler.
S- biz sizi satmadık ki ama
J- sadece birlikte vakit geçiriyoruz.
M- seungmin sen iyi misin?
Seungmin önce bana sonra minho hyunga baktı.
S- İ-iyiyim Hyung neden ki kötü mü gorunuyorum.
M- sizin sınıftaki mark var ya miniğim onu sizin evin bahcesinde görmüştüm Jeongin soylemistir birşey yapmış mı diye merak ettim.
Şokla gözlerini açıp bana baktı.Of niye söylemedim ki?
J- Bebeğim ben soyleyecektim ama...
S- Hyung galiba bizi söylemiş.
M- Ne ama o zaman sevgili degildiniz ki?
Ji-Bunu o çocuk nerden bilsin sevgili sanmistir aşkım.
M- Bir şey olursa ilk bana ulaş minigim.
S- Tamam Teşekkür ederim Hyung.
H- Hadi biz kaçalım tenefuslerde yanımıza gelin lütfen en tatlı çift Seungin.
J- Bay bay Hyunglarim
Özel olarak bana dolu gozlerle bakan jisung hyunga öpücük attım.
Seungmin sıraya doğru yönelmişti.
J- Ya yapma böyle lütfen.
S- Neden söylemedin ya cidden o zaman bu olay daha çabuk cozulurdu şimdi çok karisicak herşey bide gerçek olduğunu da biliyordur yoksa hayatta beni eve geri cagirmaz.
Kafasını sıraya koydu.ben hiç boyle düşünmemistim.off yine benim yüzümden yine en sevdiğim insana zarar vermeyi başardım.
Gözlerim dolmuş Seungmine bakarken hocanin içeri girmesiyle ders başladı.
~
4 ders olmuştu ve köpüşüm hep uyumuştu cidden çok kırmıştim onu kendimden nefret ediyorum.Sinirle saçlarimi karıştırdım.Siradan kalkıp markin sırasına doğru yaklaştım.
J- mark!
M- Ne var lan
J- dışarı gel hemen
M- Ya sen kendini ne sanıyorsun beni mi dovucen!
J- Sana seni dovecegimimi söylemiştim ne korkaksın.
Hızla sıradan kalkıp dışarı çıktı.Pesinden gittim.
M- Söyle ne var?
J- Neden?
M- Ya adam gibi konuş ne neden?
J- neden bizi söyledin lan sevgili bile değildik ne geçti eline
M- Senin bu halin ha bide şu sırada uyuyan minik çirkin şey var ya ona yapılacaklar geçti başka soru.
Yüzüne yumrugumu geçirdim.
M- Hah!
Şimdi bana saldırmaya başlamıştı.Normalde asla karsilik vermezdim ama konu Seungmindi.Ve ben onun için herşeyimi verirdim.Simdi tam olarak dovusuyorduk.
M- İnşallah öldürür sizi o adam gerçi bana öyle bir oğlu bile olmadığını söyledi ondaki seungmin çoktan ölmüş seni de bendensel olarak oldursunde kurtutalım artık.
J- YA SANANE MARK NE DERDİN VAR YA NE YAPTİ SANA RAHAT BİRAK BİZİ ONUN KİLANA ZARAR GELİRSE SENİ COK CİDDİYİM Kİ OLDÜRÜRÜM!
M- bağırma bana ona değil sana zarar gelsin asıl mesele bu artık bu burda bitmicek diyerek çekip gitti.
Nefes nefese kalmıştım.gozlerimi sıkıyordum ağlamamak için.Sevgilim sana çok ihtiyacım var nerdesin.Onun saçının çekilmesi bile benim canımı çok yakarken yine o geceki gibi veya daha kötüsü olmasını düşünmek bile öldürücü bir acı olusturuyordu bedenimde.Ahh aptal kafam eğer bunları izliyorsa ve ya kriz gecirirse kafamı kaldırıp kalabalığın arasında Köpüşümü aradım.Orada en arkada göz göze geldiğimiz anda kalabalığın arasından sıyrılarak yanıma geldi.
S- Özür dilerim ,özür dilerim çok üzgünüm.
O sırada öğretmenler sonunda gelmişti kalabalığı dağıtarak yeni bir kaosu onlediler.
Şimdi Seungminle birlikte tuvalette yere çökmüş sekilde oturuyorduk.
J- Seungmin sen iyi misin?
S- Asıl sen iyi misin?
J- Titreme falan oldu mu eğer kotuysen söyle nolur?
S- H-Hayir
Gözlerim dolu dolu bakıyordum ona oda bana.
Bir anda üstüme atlayıp sıkı sıkı sardı kollarını.
S- Özür dilerim çok özür dilerim benim yüzümden canin yandı mı niye karşılık verdin ki off cidden çok üzgünüm.
Neden sevgilim demiyordu.
J- Hayır hayır iyiyim ben sadece korktum yani sana bişey olmasindan o sinirle karşılık verdim zaten eğer konu sen olmasaydin ben korkudan titreyerek dururdum karşısında.
S- Seni çok seviyorum çok çok çok herşeyden çok özür dilerim hem az önce ki olay hemde 4 ders hiç konusmadik benim yüzümden.
J- Bende seni herşeyden çok seviyorum nefesim.Artik su olay için özür dileme senin hiçbir suçun yok ama ikincisi için olan özrünü kabul etmedim.
Yüzüme yaklaşmaya basladı.
Gözlerimi kapatmış bekliyordum.Sonunda duduklarimız birbirine değdi.Dizlerinin üstünde bana doğru eğilmiş bedeni kucağıma çıkardım.Titreyerek öpüyordu.yine nefes nefese şekilde ayrıldı benden.
S- Şimdi affettin mi sevgilim?
J- Hm hm zaten kusmemistim.
S- Şapsik okuldan çıkalım mı cok yoruldun.
J- olur izin alırım ben
S- hmhm
~
Eve gelmiştik direkt olarak duşa girip sevgilime sarılıp uyumak istiyordum.
Duşa girdim çıktığımda yatakta uyuklayan kopuşu gördüm bugün hiçbirsey olmamis olamazdı kendi hakkinda bir olaydı ve mark...ah adını duyunca bile...Her neyse kötü şeyler soylemisti.Ama bana rahatsizlandiğını söylemedi.
Saçımı kuruladigim havluyu kenara bırakıp yatağın yanında bağdaş kurup Köpüşümü izlemeye başladım.Ah karnı geçmiş miydi acaba?
Yavaşça yaklaşıp karnını açtım ama yan yattigi için pek göremiyordum.Uyanmis olucakki bakabilmem için düz yattı.Hala morluklar vardı.Tam okusuyacakken.
S- dokunma sevgilim
J- Hala acıyor mu bebeğim
S- Şey birazcık...
Kalkıp merhemi getirip karnına sürmeye başladım dudağını ısırıyordu.
J- Bitti.
S- Yanağın acıyor mu?
J- ne?
S- Opuyim mı geçsin
Göz kirpmisti.Yerim.
J- dudağımda acıyor ahh
Küçük bir kahkaha atıp yanağımdan öptü.Burnunu öptüm.
J- Çok seviyorum ben seni
S- Bendee seniiii
J- Bugün çok saçma bir gündü.
S- maalesef bebişim.
J- Yatalimda hemen bitsin o zaman
S- şey yarın okula gitmesek.
J- olur tabi ki hadi!
Deyip yanımı patlatladim hemen yanıma kivrildi.
S- Hey uyuyamayiz
J- neden ki bebeğim?
S- okuldan sonra...
J- Köpüşüm saçmalama ve uyuuu hemennn!
S- Neden bagriyorsun ya
J- Korkuyorum , saçını çekse bile benim dünyam başıma yakılır.O yüzden hayır bir daha o adamın adını bile ağzına alma.

Daha da sokuldu bana.
J- ya bebeğim titriyorsun sadece krizlerden sonra titresin sen böyle.
S- Minicik ufacık kucukcuk bir krizdi cidden önemli değil
Saclarini öptüm.
J- Önemli bir kere hemde çok çok önemli
S- uykum var tilkim
J- sustum sevgilim uyu bakalım.
______________________________________
Selammm
Çok kötü olduuuuu🙉🙈🙊
Sizce nasıldı?
Çok fazla soylicek şey yok bir sonraki bölümde toparlayacagim😭kavga sahnesi yazmayı hiç beceremiyorum.
Okuyan herkese teşekkür ederim 💓 oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin lütfen 💓
Seungin ile kalın~

Okuyan herkese teşekkür ederim 💓 oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin lütfen 💓Seungin ile kalın~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bayyy~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bayyy~

Shoelace/Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin