Zomuana'n coaching kalna tur ka zawnpui ang che atih avang khhan, nileng chuan engmah ti lem lo chuan ka awm a, a chang leh eitur tlem chu ka siam a ka ei a, anu te chu ka be vel ta mai mai a, dar 2 a rawn rik chuan an bang tawh dawn e tiin ka insiam tan a, ka insiam lai chuan ka phone rawn ri in, Zomuana nge tiin ka la hmanhmawh, mahsela Hmingsanga lek lo niin, ka nui hmel a tawp chiang khawp mai.
Hmingsanga : “Hello”
“Aw enge ni ta?”
Hmingsanga : “Ih duat khawnge in i luah a?”
“Ka hrelo kan veng hming hi, mahse Aizawl chhung a alai hawl vel aniin ka hria, ngatan nge itih reng reng.”
Hmingsanga : “Aww, ka ngai ve che lawm!”
“Hmingsang, ka ngai thin lutuk che, mahse i reh vang vang na chhan, sawi pawh sawi lovin, chuan i hmuh thheih ah ka awm in min rawn ngaihven leh amaw, inthen tak tak tawh ang, in then ang kan ni tawh tho ahma zawng zawng pawn.”
Hmingsanga : “Bawih, khawngaih in, min then lo la, ka buai em vang ani, min hrethiam rawh.”
Ka lainat na chuan buaina a chhawk chhuak dawn tih chu hrechiang ber tu ka ni awm e, mahse ka khawngaihna chuan a inthiamloh na chu ka pawm sak leh mai chu ania, a hreawm phian.
Chutia ka awm mai mai lai chuan Zomuana pawh chu rawn lang hlawl in, insiam rawh atih vang chuan room lam ka pan ta nghal a, ka insiam ve ta a, minute reilo te ah chuan chhuak in Zomuana chuan nui sâng chung chuan min lo en a, ka lai lek lek.
“Kal ila.”Zomuana : “Ni e.”
Zomuana chuan a bike chu tinung in a hnung sang tawk ah chuan ka chuang a, a chuan ka inhmeh ve kher angem chu ka hrelo mahse Zomuana erawh chuan a in hmeh kher mai, coaching an tih na vel chu kan en kual a, kan in luah atanga hla lo te ah pakhat chu alo awm hlauh, admission vel chu tifel vek in, kum lai hawl nimahse kum thar a thatak a tihtheih nan lo in puahchah nan ka lut mai mai ta a, anawm hmel phian leh nghal.
Zomuana nen pawh chuan haw leh phawt in, in kan thlen chuan Ruata leh Rina te chuan thinrim takin kawngka bulah an lo ding ka hmuh chuan ka nui nghek mai, ni e in ka kalh ve a chahbi ka dah lo chu lo niin, an la nui duh lo leh khawp nghal, tlai chaw ei alo hun tawh dawn avang chuan, chawhmeh chu siam in, antih lungawi nan, an favorite dish chu ka siam sak a, chaw ei lai chuan an nui lo thei talo, Zomuana pawh chu rawn ei ve nghal in.
Zomuana : “Zanin chu ka rawn riak ve dawn.”
“Ti ringawt, ka phal mi.”
Zomuana : “U ruat, u rin in phal em.”
“Aww phal e.” Ruata leh Rina te chuan an lo la ti, khawvel leh.
Ruata leh Rina te chuan eina hmun chu sengin, Zomuana nen chuan TV chu kan en vel ta mai mai a, ka nghawng ah chuan min rawn chuk zeuh zeuh tihloh chu a nghal vak lo, mahse a tih dan atang hian zanin chu phhut anei tih a hriat mai. Ruata leh Rina ten min rawn zawm ve tawh avang chuan kan thu hrang ta deuh a, Ruata pawh chuan a hre thhawi tawh mahsela official taka ka la hrilh loh avang hian engmah chu ala sawi lem lo.
Kan phone theuh ah chuan games chu kan in khel ta hlawm a. “Ruata leh Rina, enge vawiin anuam em?”
Ruata : “Eee, Bawiha, chhelo an tam khawp mai, kan kal har lutuk zawk ani e.”
Rina : “Lo hrethiam teh u, imm anuam animai, mi hausa leh mi rethei an thliar hrang deuh bawkin ka hria, mahse ka chiang ngam chuang hek lo’ng.”
“Awle, nih buaina kan neih chuan in hrilh zel ang u aw, chhungte tan nihkha kan thhawh a kan zir, chuan mahni tan nen.”
Zomuana : “Min zawt ve dawn lo mi?” a hmui ti pawrh pah chuan an ti ngeiah, a vawikhat nan a titau ve dawn ta, duhawm phian hianin ah.
“Ai,dawn nâng!” kan tileh phei chu a hlim hmel hmuh tur awm tawh lo, dar 9 a pelh deuh tawh avang chuan kan mu ta hlawm a, room pahnih kan nei ka tih tawh kha, room pahnih a hian khhum a chhawngin a awm a, chumi awmzia chu room pakhat ah khum pahnih zel anih chu.
Zomuana pawh chu a chung ah chuan a chho in a mu tha ve maia, kei erawh chuan a rawn chhuk a ka bul a amu tur chu ka nghak reng.
“Zomuan.”Zomuana : “Umm?”
“I mu tawh ami?”
Zomuana : “ La mu lo ve.”
“Ka kiangah lo bei la.”
Zomuana : “I phal mi?”
“Umm”
Zomuana chu phhur tak chuan rawn chhuk in ka bulah chuan a rawn mu ta a, kan vawi khhat mut dun na a ni nghe nghe, kan kut chu in vuan in ka kut lehlam chuan a dul vel chu ka kuah a, a body a mawi kher mai, ka chal chu rawn fawp zeuh zeuh in, he tlangval ka aia naupang si zûn ah hian uaiin ka hmangaih tak ngial dawn.
Ka mit chu ka chhing riai riai a, mang ka nei dawn dek dek chuan, Zomuana chuan ka hnute chu rawn khal in, ka harh chiang, ani lah muhil ang mai ani sia, a muhil der anih dawn hi tiin ka ngaihsak vak lem lo, a zat em avang chuan tawrh har ka ti hret, ahnu chuan ka kawr chu hlim in ka hnute chu a fawp ta a, a za in a nuam bawk si, tawp mai chu mihring ve mai tan chuan a har tlat, a zei in a lei chuan a hawl kual vek a, anuam phian.
A hnu chuan,“Bawih, zanin tih i phal em?” tiin, thla eng kan tukverh atanga lo lut kara mit meng de riai riai in min han dil chuan, ai tih alo har khawp mai.
“Tih hun tur ala tam emmai, zanin chu khal mai mai rawh aw, kinah kan la ti dawn nia, in hmangaih phawt ila.” tiin aw dam tak chuan ka chhang a, a chal ah chuan chuk in a hmui ah chuan ka chhunzawm nghal a.
Ani pawh chu mu tha ve maiin, bang lam hawi chuan ka sirzawng mut ta a, ani pawh chuan min rawn kuah in, a englo la khawng chiah silo chuan min dal titih a, mahse nia, insum hi kan la mamawh, hun tha tam tak ala awm.
Ka hnute khawih zel in, a hnu ah chuan a muhil ta ani ang, a kut chu a che tawh lo, keipawh chuan muthilh zai relin, a kut chu ka chelh a ka muhil ve ta a.
YOU ARE READING
Chhingkhual Thalenghera (Season-2)
Short StoryChhingkhual thalenghera season 1 chhunzawm na ani e...min chhiarsak tu zawng zawng chungah ka lawm e. Zomuana, Hmingsanga, Ruata, Rina, Feli and Bawiha