Chhingkhual thalenghera-11

153 14 0
                                    

        Chumi ni atang chuan ni thum chu liam ve tawh in, Zomuana nen chuan tha tak chuan kan la awm renga, mahsela zanah erawh tah insum hi ala har ani.

Zomuana : “Bawih bawih, harh rawh.”

       Zomuana min ko ri chu ka vai ruai a, chiang taka ka men hnu chuan Zomuana hmel duhawm tak mai chu ka hmu ta, ka thla a muang ta sung sung mai, ka mang chu ngaihtuah let in, Hmingsanga min pawngsual lai chu niin, ka mittui chu a luang nasa ngang mai.

      Zomuana chu ka kuah lawp lawp a, ka thhaw ri pawh a ring ngang mai, Zomuana tui min pek chu ka in ta mawlh mawlh a, hahdam tak chuan ka thhaw thei leh ta, Zomuana chuan ka biangah chuan fawpin, min muttir ta a, a bân chu khham in,  ka mittui luang chu ka hru mawlh mawlh a.

“Zomuan”

Zomuana : “Eiah bawihte, enge ni ta”

“Ihmaw, Hmingsanga..” ka sawi zo thei lo.

Zomuana : “Enge Hmingsanga chu?”

“Ani khhan min pawngsual a” ka mittui chu a hma ai chuan a tla hnem sauh.

       Zomuana chuan min kuah lawp a, ka tihpalh tireng chung chuan a bân ah chuan min bei tir renga, ani pawh chu a thhawk dan atang chuan a thinrim tih chu a hriat mai, a mittui luang chuan ka biang chungah chuan rawn tla in, tihpalh tichung chuan ka kuah nghet sauh.

        A hnu lawk chuan kan muhil dun ta a.

Zomuana : “Bawihte, Good morning”

“Morning le”

       Infawp in, kan in kuah chawih a, hmangaih bân ina min han vet hichuan thhinlung chhungril ber a lawm ngang e.

Zomuana : “Bawihte, vawiin chu class kal lovin, Hmingsanga ka va that lawk ang aw.”

“Iti rapthlak emmai, mahsela khawngaihin kawm tawh suh aw.”

Zomuana : “Awle, mahse ka hmuh hunah chuan a chak lo viau ang”

“Ni e, ni e, ka hmangaih lutuk che.” Ka sen leh ta, ka ka ngei atang chuan anisi, Zomuana pawh chu a phhawk chiang khawp mai, amak kan ti lutuk chu kan nui ta tawp. Ka kawng ah chuan vuanin min pawm chho nawlh a,“Pawn hmangaih che” min han tih nak chuan kei mihring fapa mihring mai mai thhinlung hlim zia chu khawvel thil zawng zawng ai pawha min ti hlimtu ani e.

       Zing chu ka thho nuam bawka, eirawng bawl chu anuam hle, Zomuana chu tuk thruan kan ei naah chuan rawn tel ve in, tuk dang ang bawkin, a hmel chu a hlim sar leh tawh, an tiffin te chu la in, Zomuana pawh hi a awm chawt ani deuh tawh mai, an chhuah hnu vekah chuan insu tur chuan bathroom ah ka lut a, insuk tur lo tam turu hman lutuk chu ka nuih aza zawk.

       Nileng chuan insu in, kawngka kik ri thhawm ka hriat  chuan insuk lai e tilo chuan inleng ka neih tur chu ka phhur zawk mah, ka hawn nak chuan Hmingsanga lek lo ni, kawngka chu khar leh nghal in.

“Enge i rawn tih a, i zak lo ami?”

Hmingsanga : “Bawiha, ka tihpalh khawngaih in min ngaidam la ka thhu sawi tur hi min ngaihthlak sak rawh.”

       Ka mittui parawl pung chuan ka ring veleh ta mai a, kawngka chu zawi zawi chuan hawn sak in, kan inchhung lum ngeiah chuan he misual hi ka luh tir leh ania, ka va han mawl tak em.

Hmingsanga : “Ihmaw, Bawiha, ka sawi tur hi khawngaih in ring la vawng tlat rawh aw.

“Awle”

“In khhua ka rawn kal atangin sawi ta mai ila, in khhua kan rawn thlen khhan ka mit la tu ber ini a, a tawi zawk nan, hmangaih par tlan dun pui che kha ka tum ania, ka tum dan phei chuan kumtluan a hmangaih che kha ani, mahsela duhaiin kan haw hma ta kha ania, mi neinung kan lo ni ve deuh nen, chu bakah fapa mal nihna angin, ka duh duh chu min tihsak thin a, heihian ka zia diktak a chhuah ka ti mai, ka ze diktak chu nanghian i hua tih ka hriat avang hian then dan che ka ngaihtuah ta a, khavanga be lo tawp thin che kha ka ni a, chang leh hmeichhia nen a kan awm dun lai ka post thul, ka hria min haw dawn tih mahsela ka thiam loh liau liau ani e.”

“Izo tawh em?” tiin ka mittui chu ka hru zeuh.

“Ai, in khhua a kalo awm laia ka thian char Zomuana chu ala awm tih ka hriat avang chuan amah chu hman tankai ka tum ta a, ka tihtir ang ngeiin a zûn ah chuan i uai ta a, ani pawh chu Aizawl ah chuan a rawn chhuk vat a, Aizawl a i rawn kal ve dawn tih ka hriat avang khhan Zomuana chu hnaih tir che ka tum phet ta a, ka rin ai deih in, in in hnaih hma bawk. Zomuana hi bialnu nei rengin a kawp che anihhi keiman ka tur luih avangin, sex in hmang tawh tih ka hriat khhan ka thinrim ta a, a tuk ah khhan nang thlah che ka dil ta ngei anih kha, alo phal khawp mai, chance a awm tih ka hriat khhan ka sual ta che kha ania, ka tihpalh takzet, thi tlak ka ni thi tlak.” a sawi rual chuan a mittui chu a tla bawk.

        Ke pawh chu a thhu sawi chu ka ring nghal ringawt, a bikin Zomuana'n bialnu alo nei ru reng te chu rin ka duh lo, ka ner hnâng a mahsela, Zomuana leh a bialnu a tih ngei Feli, hmanzan a lo be tu ngei sex an hman lai leh an hmel chiang taka video an lak dun na engkim Hmingsanga chuan min hmuh vek, ka thhaw chu chham nghalin. Tah erawh ka harsat.

        Hmingsanga chu min haw san mai tur chuan ka ti a, ani pawh chu thhuawih tak chuan haw in, kawngka chu ka kalh ta nghal a, ka aw rawl tawp chuan ka tap ta, aw ka thhinlai hnem tu turah ka ngaih, ka nat ni bera min ti damtu tur, ka tah khhua seiin riang thin mah ila min hnem tu tura ka ngaih ber chu tuna min ti na tu ah a trang ta si. Ka phone chu a rik avang chuan ka en ta a, Zomuana lo ni, kei ka tap uar sauh, aww theih chang se ka ta tur chauh a siam che kha ka tum asin.

         A hnu lawkah chuan Zomuana chu rin ang ngeiin, a ngaihtha lo chu a rawn haw ta a, kei erawh ka insu zo chu ka mu zal ta mai mai a, ka room ah chuan rawn lut in ka khhum ah chuan a rawn thu a, keipawh chu thu chhuak in, ka mittui tlak chu ka dang hram hram.
     

Chhingkhual Thalenghera (Season-2)Where stories live. Discover now