“Morning daddy!” tiin a rawn men chuan ka ko a. Ava han duhawm chiang tak em, ka thlan hichu ka inchhir lo chiang khawp mai.
Zomuana : “Iva han duh awm chiang tak em...ka hmangaih lutuk che!!!” min dek chung chuan rawn ti in.Kan mengphhawk dun chiang khawp mai, amah in a tum loh deuh in a sawi a, kei lah ka tum lo deuh in ka hre bawk, ava han buaithlak tak, ka hmangaih chu kala ti thei silo, mahse ka duh ber ani bawk si, ka natna min tih kiana sakin min chhawk zang khhai a, abul ah ka hlim a, a bulah lo chuan awm ka duhlo, aaaa ka chi ai vek a mahse ka biang chu a kut pahnih chuan dawm in thhinlung tak leh thhutak deuh chuan,“Ka hmangaih che.” tiin min rawn fawp ta, kha tiang em em a infawh tui hi kala hrelo.
Hmangaihna dik infawh hichu athlum an tih kha a dik anihhi, sap ho pawn Ture Love Kiss an is so sweet an tih ve ngei kha, kha ngei kha ani kan tawn ve tak, ka hlim lutuk chu ka mittui chu a luang riai riai a, ka nghawng tukhhum lamah chuan kuah in ka chhang let ve ta a, thlah erawh ka duh tawh lo hepa hichu.
“Ka damchhan nirawh aw”
Zomuana : “I tan chauh le”
Kan in kuah chawt a, dar 6 a pelh deuh tawh avang chuan kan in thlah haw ta a, amah pawh chu haw in workout a tan leh dawn a, keipawh in vel chu tifai in, eirawng chu ka bawl ve bawk a chawhmeh thar vek siam ngai nen ka ning ve viau, mahse eng le khawle, ka thheih chen chen chu thiante tan tiin ka siam leh ta mawlh mawlh a.
Tui an ti leh khawp mai, Insiam in Ruata leh Rina te pawh chu morning class la tur chuan an chhuak leh ta vang vang a, Zomuana pawh chuan inthlahnan min rawn fawp a, ani pawh chu a bike chuan a chhuak ve ta nghal a.
Inah chuan keimah chauh in ka awm leh ta, youtube velah chuan ka zir duh ber anatomy of human beings chu ka en kual ta a, buaithlak in hahthlak dawn viau mahse tum chuan hlawlh chu atam ve thlawt.
Chutia ina awm mai mai ai chuan tiin, dar 12 velah chuan inchei ve deuh in, second hand zawngin chhuah vah mai mai chu ka tum ta a, ka innerwear skintight chu ha in, ka frack pant jean chu ha leh in, boot chu ka bun ta a, a chunglam tih khah nan bag dar bat chu ka keng bawka, hausa loin rethei mah ila inchei erawh ka hnehsawh em.
Bus te chu ka chuangkual a, mi te chu ka awmna chu zawt ve zelin, a tawp a tawp ah chuan MC (millenium centre) chu ka thleng ve ta a, a hmunhma alo nuam phian, mi sawi hlawlh na ve ber anih avang chuan ka hmu pui in ka duh aiin a pui mah mah zawk bawkin ka hria.
Lift ah te chuan chuangin, chho leh chhuk lama ka bum za chu ka hlimpui hle, kal kual velin engmah erawh chu ka lei chuang law’ng.
Chutia haw mai ka tum lai chuan, mipa fuh tak mai hi rawn lut in, a bialnu niawm a mawi chu a hnung ah chuan chhelo tak chuan rawn zui in, keipawh chuan ka en reng a, mahsela ka hnen an rawn thlen meuh chuan ka kûn ngul mai, min hre awm tak chuan chawl zeuhin mahsela a kal tlang ta nghal a, umm Hmingsanga ngei ani. Min then hranpa lovin bialnu dang min neih sana, apawilove kan tih a in ang ve ve tho tiang kha chuan kan in then fel chu ani ta...
“Bawiha!”
Min au tu lam chu hawiin, Hmingsanga chuan ka lam rawn hawi meuh chuan min lo au chu niin, a mitmeng ah chuan hlimna ka hmu mahsela kei erawh ka dang lam tawh.“Ka ngai lutuk che” tih pah chuan min rawn kuah a, mahse kei erawh chu ka che eih lo, ka hmui ah chuan a fawp leh, ka chhang chuang lo, ka nam sawn a, ka mittui chu a tla tan, ni e, hman zan kan khhua a ka awm lai khhan bar antih ngeiah chuan kallin, a hmel chiangtaka a lan na zawng zawng sex video pathum vel lai chu Rina’n min rawn thhawn anih kha, ka dem chuang lo mi hausa fa leh tisa chakna duh hun lai kum anih vang pawh ani mahna. Chuta karah, ka hmangaihleh ka duh em em tiin MC a rawn luh pui nu ngei chu a rawn hruai leh nghal, zaktheilo ve tak chu ani.
Hmingsanga chu a hrilh hai hle, “Tinge, bawih?”
“Kan inkar a tawp tawh, Hmingsang khawngaih in min kalsan rawh, nangchu mi hausa keichu mi iangin ka neinung ve lo”Hmingsang : “Mi hausa leh hausa lo ka thliar lo ka tih kha” a mit meng ah chuan natna ka hmu thei, ka hrethiam thei lo ani, hepa hi.
“I bialnu kha hmangaih la amah chauh nei ang che” thhu tawi tak nimahse ka ka a chhuak mai mai pawh chu ka sawi rei hle.
Hmingsanga pawh chu nat tum lo deuh chuan, “Ah, hei Zovi anihhi, ka bialnu ve deuh reuh, chuan hei Bawiha ka..” atih lai chuan, “Hi! Bawiha ka nia, a ex brestfriend.” ka tih lai chuan ka nui sak, Zovi lah chu inti nei ta tak chuan, hi tiin ka kut chu a rawn thhawh nghal a, keipawh chuan chibai ve in, Hmingsanga’n min rawn fawh lai kha ahmulo aniang, engtin mah a awm lem lo.
Ahnu chuan a bialnu Zovi chuan rawn ko in, an kal dun ta a, kei pawh chu ka haw ta nghal a, “Tunah chuan buaina awm lovin, Zomuana, hmangaih ka tum thei ve dawn ta” tiin keima tawkah chuan ka hlim ve hle.
In ka thlen chuan dar 4 chu ri thhuak in, Ruata leh Rina pawh chu an lo awm reng tawh, collage kal ve e tilo chuan games chu an lo khel leh ta nghal a, eirawng ka bawl lai zawng zawngin ka phhun khhum hnek.
Bawl zovin, chaw chu kan ei ho ta a.
Ruata : “Bawiha, kan nu inih loh kha phhun phhun lo la”Rina : “Ni e, Baiwha, kan game khelh pawh a tui lo zo vek” nui suk in a rawn ti a.
Keipawh chu ka nuilo lui theilo, “Tihpalh mahse hre reng ru Aizawl a kan kal chhan kha” tih leh rualin ka thho ta a, ka thleng chu silin, sitting room ah chuan pheiin Tv chu ka en ta nghal a.
YOU ARE READING
Chhingkhual Thalenghera (Season-2)
Krótkie OpowiadaniaChhingkhual thalenghera season 1 chhunzawm na ani e...min chhiarsak tu zawng zawng chungah ka lawm e. Zomuana, Hmingsanga, Ruata, Rina, Feli and Bawiha