Tukin chu ka thho fuhlo khawp mai, nizan lam nen, in rem lo vel vek, ka thhawh chuan Ruata leh Rina te chuan in chu an lo ti fai in an lo ti fel a, thhawh pawh fuhlo mahse in a nawm hichuan thawh chu anuam animai. Ka hna chu ka tan ve a, buh chu thap in, ka tarmit kan bun ve ngeiah, anu ka ngai ngawih ngawih.
Ka buh thap lai chuan Zomuana chu rawn kalin, nuih tak meuh chuan rawn nuiin, ka tihtauh khhum nghal thho fuh loh nen, inrem lo lutuk, "Haw rawh" ti vin thak in, anui pawh chu a duhtawk ve a.
Zomuana : "Ka nupui tur hi fel e"
"Khawnge i nupui tur chu?" tih el deuh pah chuan ka hawi kual zuk zuk a, ka hmui chu rawn fawp in "Nangmah ngei hi mawle."
Ka nem nghal zawih zawih, hnai taka kan in en reng lai chuan a chal ah chuan kuk fawk in, "Mi mawl, pawn ah tiangkhhan ti reng reng tawh suh" tih nghek kha.
Inchhung ah chuan kan lut ve ta a, ka eirawng bawl lai chu vlog an tih ang chuan la in, a vlog ah chuan "Ka nupui tur" tih thhu chu vawi 28 vel niin ka hria a sawi kha, ninawm tak tak nia, hepa tak hichu.
Zomuana : "Vawiin chu leng ho ila?"
Ruata leh Rina te chuan games khel lai e tilo chuan an aw rual ve ve, keipawh chuan nui pah chuan ka aw ve ta a. Zomuana ten Bike leh Scooty nei ve ve mahse bus a kal kha ka duh tlat vangin min hnial ngam ta bik lova. Bazaar ah te chuan kalin, kan vak kual nasa hle, couple t-shirt chu kan lei dûn, kan lei dun ka ti na a, aman min leisak zawk mah, Ruata leh Rina te pawh chu nuam an ti hle.
Restaurant ah te chuan kalin, kan ei tur eirawh Zomuana chu ka tum sak ve thhung, Ruata leh Rina te pawh in contri in, kan restaurant kalna ber kher chu a tui ngang mai, "Ruata eng restaurant nge khah? kan chawlh na hi?"
Ruata : "Apollo restaurant aniin ka hria"
"Kinah tah chawl leh ang chu aw!"
Zomuana : "Tehreng i duh hun hunah, bawihte."
Ka lai chhe zo vek, ka zak lutuk chu ka sen rûm a, thut pawh ka thu tha thei tawh lo hial, lassi vawt tak han in phei chuan minute reilo te chhung nun a hahdam vawng vawng mai.
Kan eizawh chuan, bus ah chuan chuang leh in, bus nuam atih vak loh thhu a sawi chiam leh nghal, ka khawngaih lutuk. Ruata leh Rina ten len an la chak em avang chuan, Durtlang khhua an tih ah chuan kan kal ta a, a hmun lah chu anuam phhian, awm anawm hmel em avang chuan 'Theih chang se, awm daih ka chak' tiin ka phhun niap niap a, ka biang ah chuan Zomuana chuan min rawn piai sap in, "Kan la awm dawn nia" tiin min chhang a, ka khi ver ver.
Bus atanga kan chhuk hnu chuan, second hand dawr ah chuan lut in, ala tha thei leh khawp nghal, kekawr tlawn parachut pants antih ang tunlai a lar em em chu ka lei ve a, ka in hmeh phian.
"Aw, bawih heihi maw iduh chu?"
A aw ri ka hriat chuan ka phhu zawk, ka hriat tawh hnu ani a aw chu, anitheilo, ka hawi let nak chuan Hmingsanga ngei chu niin, chhuak tur chuan Zomuana chu ka nam sawk sawk a, Ruata leh Rina te erawh restaurant dangah an lo thut tawh avang chuan an awm lem lo, "Zomuan!!!" ti a au ri ka hriat na lam a, ka hawi chuan, Hmingsanga ngei chuan Zomuana chu a au, mak ka ti lutuk chu ka mengphhawk chiang.
Zomuana : "Hey bro, enge tah daih daih." zomuana ngei mai chuan Hmingsanga chu a bia.
Ka mengphhawk mai pawh anilo ka ka, chu ka âng huau ringawt, "Hi bawiha" Hmingsanga chuan rawn tiin, "Hi" tih chauh chuan ka chhang, engtin nge Zomuana leh Hmingsanga hi an in hriat le.
An in biak zawh chuan Ruata leh Rina te lam chu kan pan ta nghal a, restaurant ah chuan juice vel mai mai chu kan order a, kan puar tawh em vang pawh ani pakhat. Ka awm chu anuam lo hial, ka zawt duh bawk silo, a hreawm phhian.
Tunah chuan taxi chu kan la haw ta a, a to lutuk chu ka mit chu rin loh karin a phhawk leh tawh, Zomuana chuan tum vek a tum avang chuan ka phallo a, ka pawisa chu peve in, Ruata leh Rina te pawh chuan an phawrh ve bawka, atawp atawp ah chuan ati lui thei ta bik lo.
In kan thlen chuan ka mu ta nghal a, Zomuana pawh chu a haw ve daih a, nia a hah ve tho ka ring, Ruata leh Rina te chu an hnar nghal, ka kawr leh ka kekawr lei thar mawlh chu ani mawi ka tih. In ha chin mai maiin, ka khi ser ser mai darthkalang hmaah chuan, darthlalang chu nung nise chuan mawi min ti ve thho ka ring.
Tlai chaw ei khham zawh chuan kan chawl dap a, Zomuana chu rawn riah atum, keipawh chuan ka phal thho. Reilo te hnuah chuan rawn lang ve in, dar 9 a rik chuan room chu kan pan dun ta nghal a.
Khhum khat ah chuan mu dûn in, in duh em em dun nihna angin, kan vun chu a in si reng bawka, tisa chak na ngei chu rawn chhuak in, a englo chu ka khalh sak a, a thhaw sak ri te chu hriat anuam hle, a kekawr chu ka hlih sak a, ka hmuam sak mawlh mawlh a, nuam titak a, a thhaw ri te chu hriat ava han nuam chiang em.
Ka hmui ah chuan rawn fawp in min bawktir ta a, kawm ve in, tel te chuan a zût a, CD chu vuah in thhunluh chu a tum ta a, a len em avang chuan a thhun lut mai theilo, ka vawikhat na nibawk nen, ani pawh chu ka rin lo deuh chuan ala virgin, a hmawr chu a thhun luh chuan, ka te ta vak a, ka hmui hup nghalin a kut chu nalote chuan ka seh a, thhunlut riai riai in, ka mittui pawh chu a luang a, chakna nasat em avang chuan a lut chhuak mawlh mawlh a, na tiin ka mittui chu a luang zawih zawih, ka hmui fawp in a ai rang chuan rawn ti leh a, tunah erawh anuam ta phian. A CD chu la chhuak in, a virgin tihchah erawh ka hmabak, ka thut tlum sak sawk sawk hnu chuan, rei vak loh hnu chuan a chhung ah chuan tla in, kan hahdam sawng sawng mai, a phawi pah chuan, rawn luang chhuak riai riai in, ka thhaw hawk mai.Inti fai lem lo chuan inkuah rial chuan mu dun in, angel te fan phhak loh kan fang dun chu ka hlim ve hle, kan virgin ve ve kan in hawn sak in kan intih chah sak chu ka lawmna ti kim tu ani. Ahnu reilo te ah chuan kan muhil dun ta riai a.
YOU ARE READING
Chhingkhual Thalenghera (Season-2)
Historia CortaChhingkhual thalenghera season 1 chhunzawm na ani e...min chhiarsak tu zawng zawng chungah ka lawm e. Zomuana, Hmingsanga, Ruata, Rina, Feli and Bawiha