⚛️

13 0 0
                                    

-Yeter bıktım artık.Hem okul hem burada hizmetçilik,hem fırın.Neden üveyim neden!

-Söylenmeyi bırakmalısın Marinette,sen üveyde olsan 4 yaşından beri burdasın ve istediklerimizi yapmak zorundasın.

-Sabine haklı,söylenmeyi bırak.Biz olmasak sana kim bakacak?

-"Göz devirir"

Marinette tuvalete gideceğim bahanesiyle yukarı kata çıktı.

Canavar gibi görünüyordu.Heryeri sivilce ve kabarıklık içersindeydi.Üstü desen lekelerle doluydu.Okula böyle gidince neden güldüklerini anlamıştı Marinette..

(.Adrien.)

-Baba tamam yeter artık!Bana birilerini ayarlamandan bıktım.Ben o kızların hiç birini sevmiyorum.Yüzü ıslak mendille çıkacak birilerinide ciddiye almıyorum.Ben sadece Marinette-

-Marinette?Şu üvey bakımsız kızmı?Ah,onu sevdiğini söyleme bana Adrien!

-Odama çıkıyorum ben.

-Bir gün bana hak vereceksin ama o gün geçmiş olacak Adrien!

-..

Adrien hemen odasına girdi.Kara kara düşünmeye başladı.İlk önce Marinette'i arayıp 'seni seviyorum Marinette'demeyi düşündü.Ama yapamazdı.Eğer ailesi duyarsa Marinette'i evden kovabilir,Marinette ondan nefret edebilirdi.

Sonra hiç bir şey dememeyi akışına bırakmayı uygun buldu.Bugün pazardı,yani yarın okul olacaktı.Marinette'i biraz zorlayıp bazı şeyleri öğrenebilirdi pekala.

Bu düşüncelerle yatagına yattı.Öğle uykusu niyetine uyudu..

(.Marinette.)

Marinette bir süre sonra aşağıya indi ve fırına doğru ilerleyip börek yapmaya başladı.Sanki sinirini yufkadan alıyordu Marinette.

-Yavaş ol be!Müşteriler beğenmezse sana çok pis sorarım hesabını!

-Tamam!

Marinette bunu gür sesiyle söylemişti.Haliyle Tom'da kızdı.

-Bize tavır falan yapma.Seni küçük yaşlarında baktık.Ama artık senin bize bakman gerekiyor.Dilin çok uzadı senin.

-Hele bide okul zamanı sınav var tantanasıyla gelme bize.İkisini birden yapmanın zorluğuna alışrsın belki!

-Hiç sanmam Sabine.

-Bende Tom!

Marinette böreği fırına verip *akşam oldu uyuyacağım* diyerek üst kata çıktı.Normalde hiç makyaj veya koku sürmezdi ama berbat kokuyordu.Duş alacak zamanı da yoktu.Hemen biraz parfüm sıktı ve Alya'yı aradı.

-Alo Alya

-Kızım ne oldu? Ağlıyor musun sen!

-Alya dayanamıy-hığk-orum artık.Hem okul hem sına-hığk-v hem fırın hem hizm-hığk-etçilik hem -hıgk-dalga geçilmesi.Hayatım kabus oldu art-hığkık.Birileri orda keyif ça-hığk-tıp ailesiyle denize girerken ben burda aileme sözde yardım etme bahanesiyle köleleri oluyorğ-hığk-um.

-Anlıyorum Marinette.Ama ne yapabiliriz ki?

-Ben evden kaçacağım.

-Kızım delirdin mi!Ailen bunu öğrenirs-

-Öğrenirse öğrenicekler.Ben şimdi çantamı hazırlayacağim gece 3 gibi de pencereden kaçacağım.Sen Nino'yu Adrien'ı falan çağır.

-Marinette nerde kalıcaksın peki?İstersen bizde kalabilirsin

-Çok saol Alya.

Marinette telefonu kapatıp,hemen çanta hazırlamaya başladı.Yanına üç beş kıyafet,cüzdan, şapka,gözlük,yedek kırılan telefonu,kendi telefonu,bakım malzemeleri,kitaplarını koydu.Sonrada yatağının altına girip gece 3 olmasını bekledi.

Gece 3 olunca aceleyle cama baktı.Evet!Hepsi gelmişti.Hemen camı açtı.

-Arkadaşlar,ben çantayı atacağım sonra kendim geleceğim.Çantayı atıyorum tutun!

-Ben tuttum Marinette.

-Teşekkürler Nino.

-Şimdi yavaşça geliyorum ben.

Marinette yavaşça aşağıya inerken ayağı takıldı ve yere düşecekken Adrien onu tuttu.

-Aœ şey adrien eheh

-Eeaa şey önemli değil hehe

-Ee pardon.

-Neyse şimdi bunu konuşmanın sırası değil.Marinette benim eve mi gideceğiz.

-Evet Alya.

-Şey o zaman Adrien nino okulda görüşürüz 5,6 saat sonra.

-Byee

-Byeeee

-Marinette hadi eve gidelim

-Şey Alya ailen kızmaz değil mi ?

-Yok canımm,onlar seni çok seviyorlar.

-Hee tamam çok iyi.

Marinette ile Alya eve gittiler.Marinette Alya nın karşısındaki yatakta yatıcaktı.Hemen dolabına eşyalarını yerleştirip Alya ile uyudular.

-İyi geceler Alya

-İyi geceler Marinette

















Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Bir sonraki bölüm görüşürzz💋

Thank You For Fucking My LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin