Bölüm: 5

2.9K 150 39
                                    

Başlamadan önce yıldıza basmayı unutma 😁

İyi okumalar
.
.
.
.
.
.
.
.

Alperden

Annemler geleli 1 gün oluyor. Şuan yemek masasında canım anam kereme zorla sarma yediriyor.

"Hadi yavrum biraz daha ye çok zayıfsın azıcık kilo al sağlına zarar."

"Ya asya abla gerçekten doydum biraz daha yersem patlayacağım lütfen yeter."

"Bu son bunu da ye vallahi bırakacağım."

"Asyacım yeter bence yeterince yedi. Biraz daha yese kusar." Dedi Aksel'in annesi

Konuşup gülerek yemekleri bitirdik şimdi ise salonda oturmuş konuşuyorduk. Kerem ise toygarın kardeşi Taha ile konuşuyordu. Bildiğim kadarıyla keremle aynı yaştaydı.

Çok hararetli bir sohbetin içindeler uzaktan bakınca bile belli oluyordu, çünkü Taha çok heyecanlı anlatıyordu ama seslerini duyamıyordum.

Biraz merak etmiş olabilirim Taha sürekli telefonda birşeyler gösteriyor, Kerem ise şaşkın şaşkın ekrana bakıyordu en son 'çok güzel kız, diğeri çok güzelmiş' falan diyordu. Kaşlarım istemizce çatılmıştı.

2 yıldır keremin bir kıza yada bir erkeğe duygu beslememesi için elimizden geleni yapıyorduk, kodumun tahası herşeyi bozmuştu.

Yazardan

Dakikalar birbirini kovalamıştı

Saat gece 11:00'e geliyordu. Herkes yavaş yavaş dağılmaya başladı babalar yatmıştı, anneler ise oğullarıyla mutfakta konuşuyorlardı.

Kerem ve Taha kol kola mutfağa annelerinin ve üç adamın yanına gitmişlerdi.

Alper Kerem ve tahanın ne hakkında konuştuklarını ve telefonda neye baktıklarını diğer iki adama anlatmıştı.

Toygar ise kardeşi ile konuşacağını söylemişti. Tahanın bir suçu yoktu o sadece okulda sevdiği kızla yaşanan olayları ve fotoğrafını göstermişti, ama fotoğrafta kızın arkadaşı vardı ve Kerem biraz etkilenmişti kızdan.
'Çok güzelmiş' gibi gibi şeyler söylemişti.

Evdeki herkes biliyordu bu üç adamın keremi deli gibi istediklerini ama Kerem onca iltifata, onca yakınlaşmaya, onca dokunuşa rağmen bu adamların ona karşı birşeyler hissettiklerini anlamadıysa

Ya gereğinden saftır, ya salağa yatıyordur, yada maldır
(Sizce Kerem hangisi?)

"Anne sana birşey soracağım." Dedi Taha mutfağa daha yeni girmişken

Kerem ise alper'in sinirli bakışlarının altında eziliyordu.

"Söyle annem" dedi zerin hanım.

"Ben ve kerem bu gece birlikte uyuyabilir miyiz?"

Tahanın sorusuyla üç adamın kaşları çatıldı.

"Tabi annem üst kattaki üçüncü odada kalın."

Kerem ve Taha mutluluktan havalara uçacaklardı.

"Çok ses yapmayın baban yorgun uyanırsa çok kızar."

Kerem ve Taha onaylayarak kendi aralarında konuşmaya başladılar.

"Sabaha kadar bir sürü şey yaparız."

"Hayır birlikte yatamazsınız."dedi Toygar sert çıkan sesi ile.

Keremin yüzü düşmüştü ama bir şey demedi Taha ise sinirle konuşmaya başladı.

"Ya abi sen niye herşeye karışıyorsun,anne abime birşey söylermisin!."

Üç adam keremi tahtadan kıskanmıyorlardı. Daha öncede Kerem ve Taha birlikte vakit  geçirmiş birlikte uyumuşlardı ama Taha keremin aklına başka şeyler sokmasın diye bu gece izin vermeyeceklerdi.

"Evet oğlum karışmasana bırak eğlensinler."

"Anne unuttun mu yarın sabah kahvaltıyı dışarıda yapacaktık. Bir sürü işimiz daha var şirkete gideceğiz sonra alışveriş ve bir sürü şey daha. Bide bunlar sabaha kadar uyumazlar yorgunum diye mızmızlanırlar her dakika başımıza iş akmayalım."

"Ay unutmuşum oğlum çocuklar kusura bakmayın sabah enerjik olun baya işlerimiz var yarın . Şimdi siz birlikte kalırsanız uyumazsınız başka zaman istediğiniz kadar eğlenin."

"Ya anne söz erken uyuyacağız erken uyanacağız lütfen."

"İtiraz yok hadi dağılın yarın uzun bir gün bizi bekliyor" dedi rana hanım

Kerem ve Taha oflayark ayrı odalara dağıldılar Keremin odası birinci katta tahanın odası ise ikinci kattaydı.

Üç adam yüzlerine zafer gülüşünü yerleştirip uyumaya gittiler.

Devam edecek...

Söz yarın yb gelecek😁

Gözler Yalan Söylemez (BxBxBxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin