розділ 2 . Знайомство

47 4 1
                                    

Вранці ми з леді Свіфт попрощалися. На неї чекав особистий водій, а мені треба на автобусну зупинку .Я попрямувала до зупинки і сіла чекаючи потрібного громадського транспорту. Передбачення своєї літньої супутниці заінтригувало мене, але викликало сумніви. Вона, звісно ж, була хорошим психологом. Що цікавить будь-яку незаміжню дівчину насамперед? Зустріч із майбутнім чоловіком! Крім того, вона могла зробити і зробила правильні висновки

- я не прив'язуюся до одного місця і мене тягне на пригоди. І все-таки, мені стало цікаво, кого ж я можу зустріти в жіночому пансіоні? Грішного священика, молодого чоловіка директриси, робітника, який міняє вікна перед приходом зими? Ні, це повна нісенітниця!

Щоб відігнати думки, я почала дивитися у вікно, але одноманітний краєвид за пеленою дрібного дощу не становив особливого інтересу.

Вибачте, я можу трохи потіснити ваш багаж? чоловічий голос вирвав мене з моїх думок. Я підняла голову, поруч стояв молодий чоловік із дорожнім саквояжем. Я - розумію, що речі треба укладати під час відправлення, але я ніколи не вирізнявся акуратністю.

- Так, звісно! я спостерігала, як мій попутник посуває на верхній полиці мою валізу і вкладає власний багаж. Він опустив багаж і глянув на мене в його очах пробігли пустотливі іскорки: дивовижний контраст ,Яскрава блакить очей у чорнявого чоловіка.

- Дозволите присісти поруч, поки ваш сусід не зайняв своє місце? не чекаючи дозволу, він опустився на сидіння і простягнув мені руку. Я Лофт, а як вас звати?

- Ровена, - я вклала руку в його вузьку кисть із довгими рівними пальцями. Ha безіменній була дивна каблучка, чорна з вигравіруваним написом, зробленим чи то рунами, чи то ієрогліфами.

-Цікава річ, правда? - він ніби прочитав мої думки. Купив в одного лахмітника, кажуть, приносить удачу.

- І як, працює?

-Ще не знаю. Воно в мене недавно, але потрібно мені для однієї важливої справи.

-Добре, напевно, мати талісман,- мимоволі зітхнула я, мені ось удача не завадила б. Сьогодні в мене співбесіда, хочу отримати місце в Мерімаунт.

- Ви, безумовно, отримаєте це місце!

-Як цікаво! Ви вже друга людина, яка робить для мене передбачення в дорозі.

клуб наречених Локі Where stories live. Discover now