Після зустрічі у теплиці наші з Беллою відносини стали ще більш натягнутими. Якщо раніше вона обдавала мене холодом, то тепер прагнула вразити з будь-якого приводу і навіть налаштувати проти мене учениць. Через це я намагалася якомога рідше показуватись у спільній вітальні в ті години, коли вона любила там посидіти з незмінною чашкою чаю. Щоб скоротати вечір, я знічев'я попрямувала до студії, де дівчатка малювали свої акварелі. Сама я давно не брала кисті до рук — особливого таланту ніколи не було, та й бажання займатися живописом теж. Як же я здивувалась, коли застала тут нашого вчителя малювання! Берні був так захоплений, що не відразу звернув увагу на візитерку, а помітивши мене, почервонів і швидко накрив мольберт.
-Ровено, промимрив він, доброго вечора, я ніяк не очікував... загалом вирішив приділити трохи часу одній картині.
-Це я маю вибачитися, вторгаюся без попиту на вашу територію. У мене не було мети перешкодити вам!
- Ні, йти зовсім не обов'язково, - Берні м'явся, намагаючись, як видно, бути галантним.
Мені стало його шкода. Чоловікові під п'ятдесят, маленький, нескладний, він був зовсім невинним і схожим на сором'язливого хлопчика-підлітка. Ми трохи побалакали про те про це, в основному обговорюючи шкільні справи, погоду та інші несуттєві речі. При цьому він весь час загороджував спиною мольберт зі своїм малюнком, що викликало у мене нездорову цікавість, яку я намагалася придушити. У цій школі, схоже, кожен мав свою таємницю, але від вчителя малювання не можна було очікувати якоїсь каверзи. Я так була в цьому впевнена. Але такої реальності як сталося я аж ніяк не очікувала...
Ми стояли спиною до дверей і обговорювали, коли дня найкраще малювати пейзаж з осіннім садом, коли в кімнаті з'явилася ще одна людина. Це була моя горезвісна суперниця та її обличчя відображало збудження та утіху.
-Яка мила картина! вона зупинилася навпроти мольберта, з якого зняла полог. Подібність надзвичайна, як це вам вдалося, Берні? Ні, бути не може, невже Ровена вам позувала?
-Що ти тут робиш? -Я була, м'яко кажучи, здивована.
- Що, неприємно, коли хтось заважає твоєму побаченню? запустила вона шпильку.
-Ти точно впорядку, Белло?
- Ну це ми зараз і з'ясуємо, я думаю подивитися картину варто не тільки мені, а й начальниці!
ВИ ЧИТАЄТЕ
клуб наречених Локі
Novela JuvenilЩо може чекати на колишню гувернантку в приватній школі для дівчаток? Нудні уроки та компанія старих дів? Нічого подібного! Коли в справи пансіону втручається загадковий містер Лауфейсон, доведеться розгадувати таємниці, боротися зі спокусами і змаг...