Розділ 4 . Чесна розмова

26 3 0
                                    

Увечері після закінчення занять ми, як завжди, сиділи у спільній вітальні, але сьогодні тут було надзвичайно тихо. Рита переглядала модний журнал, який прийшов з ранковою поштою, я в'язала, а Белла, дивлячись у одну точку, вже десять хвилин помішувала ложечкою чай, що охолонув. Сьогодні вона виглядала особливо похмурою, раз у раз кидаючи в мій бік сердиті погляди, поки нарешті, її терпець не урвався.

-Ровено, дозволь запитати, чи ти прийняла рішення щодо відомої тобі справи?

-Ще ні, а чому ти питаєш? Це стосується лише мене.

- Не тільки. Ти з'явилася серед нас нещодавно і можна сказати випадково, а тепер претендуєш на моє місце.

-Твоє місце? -я пропустила петлю і мусила відкласти роботу.

-Не прикидайся дурепою, ти чудово розумієш, що я не про школу!

- Дівчатка, тихіше! Тут не варто про це
говорити! Адже ми все вирішили вчора, кожна знає, о котрій годині, і де зустріч.

&По-моєму, Белла хоче сказати, що мені не треба приходити.-Можливо, я й не піду.- Навіщо? -Я можу сама поговорити з містером Лауфейсоном.

- Та невже?- моя суперниця окинула мене глузливим поглядом. І що ж ти йому скажеш Ровено!?

- Головне, що він скаже сам. Вдень він порадив погоджуватися на пропозицію леді Сари, але я таки ще не вирішила.

- Ось дива, ти змогла встановити уявний зв'язок? Може, й мене навчиш?

- Ні, моя люба, ми розмовляли так само просто як зараз з тобою, адже він тут, в Мерімаунт.

Рита впустила журнал і втупилася в мене на всі очі, що стосується Белли, вона зблідла, але нічого не відповіла.

- Чудово придумано,-прокоментувала
вона. Але навіть якщо уявити, що це
правда, ти не знаєш, з ким зв'язалася!

- А ти знаєш?!

- Уяви собі! вона схопилася,-перекинувши чай і навіть не помітивши цього. -Моє становище до нашої зустрічі було плачевним, воно було безвихідним, але все ж таки вихід знайшовся! І мій заступник не обмежився тільки цією справою, а обіцяв вирішити всі мої проблеми!

-У такому разі, чому ти так хвилюєшся? Чи ти не віриш обіцянкам того, хто зветься Богом підступності?

-Ти не перейдеш мені дорогу,- вона зблідла ще дужче.- Або я зроблю так, щоб тебе звідси викинули!

клуб наречених Локі Where stories live. Discover now