Розділ 11. Хаос

21 3 0
                                    

Втечу Рити приховати від учениць не вдалося. Довелося терміново змінювати розклад І припиняти всі розмови, які не припинялися навіть під час уроків. Яких версій тільки не будували дівчатка!

- Ти хіба не пам'ятаєш. Ми самі бачили того бродягу, він весь час тинявся біля школи! У неділю, коли ми ходили до церкви, міс Ріта сама подала йому гроші. А він ще щось пробурмотів і засміявся, мабуть, він із циган, вони всі вміють гіпнотизувати!

- І що Ти хочеш сказати, Він її загіпнотизував і наказав, щоб вона вночі втекла?!?!

- Звичайно, ні! Він просто наказав їй прийти ввечері та принести йому ще грошей, а потім її просто викрали!

- І навіщо?

- Щоб вона не пробовталася!

Гучний шепіт перервався появою третин
учениці, яку я відправила до бібліотеки за потрібною книгою. Виглядала вона
схвильованої надмірно і відразу схилила голову до подруг прошепотівши

- Його зловили! Того цигана. Він зараз у кабінеті у начальниці, його допитують!

Усі три дівчинки мало не попадали під парту від жаху та хвилювання, тож мені врешті-решт довелося втрутитися і розсадити їх на час приготування уроків. Але тиша була недовгою. Незабаром ми через прочинені двері почули нові вигуки, які цього разу належали Мері. Вона кликала на допомогу і мені довелося вибігти із класу.

- Мері, що таке, чому так ти кричиш?

- Міс Дарк... вона непритомна, це злодюга, не знаю, що він з нею зробив!

- Нічого не розумію!

- Там, у кабінеті начальниці, ой, говорили ж їй, не залишайтеся з цим волоцюгою наодинці! І ось, вона без почуттів, а цей тип втік!

Я прикрила двері щільніше і поспішила
подивитися, у чому річ. Міс Дарк і насправді лежала в кріслі і була непритомна, більше тут нікого не було. Я набрала в склянку води і оббризкала її, щоб повернути до тями, але це нічого не дало. Незабаром з'явилася Мері з нашатирним спиртом, а за нею леді Сара. Всі говорили одночасно, стояв жахливий переполох, що не пішло б на користь потерпілій.

- Ось що Ровена, леді Сара торкнулася моєї руки - Ідіть до дівчаток і спробуйте їх заспокоїти! Я вже подзвонила лікареві, він скоро буде тут.

Не час було розмовляти, хоча мені дуже хотілося поставити багато запитань про Лофта, про Риту та інших. Щось підказувало мені всі ці події пов'язані між собою, навіть упіймання цигана. Про уроки довелося забути, я посадила одну з дівчаток із книгою читати вголос, а сама почала поглядати у вікно в очікуванні машини лікаря. Час тягнувся повільно, я міркувала, що цієї ночі залишуся в спальні з дівчатками, інакше порядку не чекай, та й зрозуміти їх страхи було просто. У цей час подружка Ліанни якраз взяла книгу, щоб читати наступну, але між сторінками виявився листок, який випав до її ніг.  Подолати таку цікавість вона не могла і одразу розвернула з палаючими від хвилювання щоками. Як будь-яка дівчина, вона передчувала знайти в ньому таємне любовне послання і мені довелося утихомирювати смішки її подружок.

клуб наречених Локі Where stories live. Discover now