Розділ 12. Посвята

16 3 0
                                    

Я й уявити собі не могла, що керування школою настільки складне завдання! До мене щохвилини зверталися то з одним, то з іншим питанням, а залізної витримки як у міс Дарк у мене не було, і
репутації як в леді Сари теж.

Як на зло, одна з дівчаток потрапила до ізолятора з ознаками ангіни і лікар попередив, що заразитися могли й інші учениці. Тільки я розібралася з цими питанням за допомогою Мері, як мені передали новину про нового візитера. Це був якийсь адвокат, який з'явився з дорученням до однієї з учительок. Лофт поїхав на світанку і я спочатку вирішила, що знову побачу його, але вже в іншому втіленні. Однак цього разу вистачило одного погляду, щоб зрозуміти точно що Локі такий образ не приймав би .

У кабінеті мене чекатиме імпозантний пан із блискучою лисиною, пишними вусами та кам'яним обличчям. Він став адвокатом і попросив приділити йому десять хвилин. Зі шкіряного портфеля здалася папка паперами і лягла між нами на стіл.

- Мій візит, мабуть, принесе вам деякі незручності. Справа в тому, що я приїхав із дорученням до міс Адамс.

У Белли якісь проблеми? згадала лист, який правду про її чоловіка я відразу відкривала

– Проблеми? він підняв одну брову, як видно висловлюючи таким чином подив. - Я б так не сказав. Я не знаю, наскільки близькими були стосунки між міс Адамс і її покійним родичем.

- Прошу вас роз'яснити мені, в чому річ, оскільки я не розумію, про що йдеться і що потрібно від мене.

- У таких випадках я зобов'язаний оголосити волю покійного безпосередньо спадкоємиці, але зараз хочу повідомити і вас. Міс Беллі Адамс передав все своє майно далекий родич, який мешкає на континенті. Очевидно, їй доведеться покинути ці стіни, щоб вступити до спадщини за всіма правилами. Зараз навчальний рік і ви можете опинитися в скрутному становищі, оскільки одна з викладачок покине Мерімаунт. Тому я вводжу вас у курс справи, щоб ви ухвалили рішення.

- Що ж я можу тут поробити?

-Такі питання я не вправі вирішувати за вас,- він вирівнявся, дивлячись на мене згори донизу. Дурна дівчинка в кріслі начальниці, саме так він мене сприймав, - але все ж таки пораджу. Якщо ви укладали договір на весь семестр, можете вимагати сплати неустойки. Міс Адамс порушує контракт і має зазнати фінансових витрат.

клуб наречених Локі Where stories live. Discover now