Бути вчителькою у дівчаток-підлітків непросте завдання. То вони ридають від кохання, то через погану оцінку, а іноді придумають таке, з чим відразу і не розберешся. Коли я зайшла покликати учениць робити уроки, то звернула увагу на дивні смішки та очі, які вони старанно від мене ховали.
- Будь ласка, швидше, нема чого тут затримуватися!
У відповідь - знову метушня та вигадки, через які п'ять дівчаток ну ніяк не можуть покинути свою спальню. Якби я була хоч трохи схожа на нашу начальницю, вони б уже строєм йшли до класної кімнати, але насуплені брови і сердитий голос їх не лякав. Нарешті, коли моє терпіння добігло кінця, причина далася взнаки сама. Звідкись долинуло жалібне нявкання і всі разом повернулися до вікна.
- Що тут таке? я швидко перетнула
кімнату і відсунула штору. Гарна кішка сиділа на підвіконні, але сама забратися на другий поверх вона не могла. Поруч не було ні плюща, ні винограду, ні пожежної драбини. Я повернулася до дівчаток, сповнена обурення - Я чекаю пояснень!- Міс Ровена, Крихітка залишилася сама після того, як Мартін поїхав! Нам стало її шкода!
- Так шкода, що ви викинули її за вікно, звідки вона може будь-якої миті зірватися?
- Ми не хотіли,- учениці заговорили усі хором і зрозуміти щось було неможливо.
- Просто ви так несподівано прийшли... а в нас уже майже готова коробка для неї, щоб постоювати в саду, із теплою ковдрою!
- Так, помовчіть! Цю малу потрібно забрати, відійдіть від вікна!
- Здавалося, немає нічого простішого - відкрити вікно і впустити бідну тварину. Але не тут було! Налякана кішка не заходила сама і не давалася мені до рук. Мало того, вона почала несамовито кричати і, як на зло, у той самий час, коли Лофт прогулювався територією.
- Міс Ровена, вам потрібна допомога? Віе задер голову . - Мені здається ви зараз випадете з вікна разом з бідною твариною!
Я не спромоглася відповісти, вся подряпана намагаючись виконати самостійно місію дівчаток . На свій жаль. Їхні крики ніяк мені не сприяли і тільки коли дві сильні руки обхопили мою талію втягнули назад у спальню, стало ясно, що Лофт досить швидко до нас дістався. Кішка тільки цього й чекала, вона одразу пішла до нього на руки, а за секунду врятовану та рятівника оточили щасливі дівчинки. Дивлячись через їхні голови з мого боку, псевдо-наречений ледве стримував сміх. Коли ми нарешті покинули спальню, щоб піти в класну кімнату робити уроки, він прошепотів мені на вухо: «Ви постійно порушуєте правила, моя мила, в цьому ми такі схожі! Більше не просіть мене зберігати серйозність, поряд з вами це неможливо!
ВИ ЧИТАЄТЕ
клуб наречених Локі
Novela JuvenilЩо може чекати на колишню гувернантку в приватній школі для дівчаток? Нудні уроки та компанія старих дів? Нічого подібного! Коли в справи пансіону втручається загадковий містер Лауфейсон, доведеться розгадувати таємниці, боротися зі спокусами і змаг...