Розділ 3. Локі показує обличчя

32 4 2
                                    

Укладаючись у ліжко під ранок, я все ще не могла до кінця повірити в те, що відбувається. Не те, щоб мене виховали атеїсткою, просто ніхто до цього дня жодного разу не говорив, що особисто спілкується з живим божеством. Ішлося не просто про поклоніння якомусь язичницькому представнику пантеону, а про цілком реальне втілення Бога Локі. Леді Capa стверджувала, що знає його вже два десятки років і весь цей час він бере активну участь у її житті.

Не вдаватимуся в подробиці, сказала вона, коли мій перший шок минув і я зручно влаштувалася в одному з крісел, - мої гості вже знають цю історію. Розповім вам, Ровено, тільки головне. Коли я овдовіла, а це сталося 22 роки тому, з'ясувалося, що чоловік залишив мені тільки борги і незакінчені справи. До його смерті я ніколи не заглиблювалася в бізнес і не торкалася питань, пов'язаних із нерухомістю, а коли такий момент настав, акули ледь не з'їли мене цілком. Я була розорена І від долі безпритульної безхатченки мене відділяло якихось кілька кроків. Тоді я почала пити... так, моя люба, зараз це звучить неправдоподібно, але тим не менш. Відчай довів мене до крайніх заходів спроби накласти на себе руки. Останнє, що я кричала: ЯКЩО ВЖЕ НІХТО НЕ ЗДАТЕН ДОПОМОГТИ ТО КРАЩЕ ВЖЕ Й ПОМЕРТИ!

Вона зробила театральну паузу, у повній тиші дивлячись прямо мені в очі, а потім м'яко посміхнулася.

- І що ж, вам допоміг хтось?- не втрималася я від питання, на яке леді Сара явно чекала.

-  Так, до мене підійшов чоловік і сказав, що стрибати з мосту саме тут не найкраща ідея якраз унизу мілина і я просто зламаю собі хребет, після чого все життя буду безпорадним інвалідом. Він також порадив вибрати інший напій, який зробить мій останній шлях приємнішим, на мою думку, він згадав бурбон.

- Яка огидна особистість! я ніяк не могла висловитися інакше і обрала ще м'які слова.

Ви так вважаєте? Тобто, якби до мене підійшов священик і почав говорити про те, що я потраплю за самогубство в пекло, це було б правильніше? Але давайте опустимо наші роздуми. Мій новий друг сказав, що випадково чув мої слова і хоча до ролі Люцифера йому далеко, він як Бог хитрості та підступності може знайти вихід із будь-якої ситуації. Так само, як і ви, Ровена, я йому не повірила І вирішила, що це якийсь божевільний! Але що дивно вже наступного дня я дізналася, що мою справу в суді відклали. Потім один за одним за заслуги отримали мої кривдники і наостанок мені вдалося відновити втрачений капітал. Але найцікавіше, у всіх справах так чи інакше вважалася людина з одним прізвищем Лауфейсон: адвокат, свідок, лікар... різні особи, але за кожним ховається одна людина, я хотіла сказати, Локі.

клуб наречених Локі Where stories live. Discover now