Розділ 6 . Секрет Белли

25 3 1
                                    

Під час ранкових занять я раз у раз проходила по класу і читала диктант, стежачи за тим, щоб дівчатка не списували один в одного. Опинившись біля вікна, я мимоволі звернула увагу на листоношу, який зупинив свій велосипед недалеко від хвіртки. Зазвичай він проходив на територію і піднімався на ганок, щоб залишити газети та листи в ящику на дверях, але сьогодні робити це особливо не хотілося. Дощ, що мрячив з ранку, все посилювався і, судячи по гілках дерев, до нього приєднався холодний вітер, що змусило листоношу вище підняти комір.

Він уже простяг руку, щоб відчинити хвіртку, як до нього через живоплоту вийшов Мартін. У цьому не було нічого незвичайного, адже він зустрічалися досить часто і могли поговорити про те про це. Я згадала про свою обіцянку не втручатися більше в будь-які справи нашого уявного садівника, коли мою увагу привернуло щось незвичайне. Мартін, жестикулюючи, щось розповідав листоноші і той підтакував, киваючи головою, повністю поглинений розмовою. У його руках все ще була пачка листів та кілька газет. Всі вони могли промокнути під дощем.

тому були відправлені назад у сумку. Цим І скористався Мартін. Одним рухом він вивудив конверт із пачки паперів і той зник у кишені його садового фартуха. Хвилина і розмова закінчилася, садівник звернув за хвіртку, а листоноша попрямував швидким кроком, щоб залишити в ящику кореспонденцію.

Яке обурення і водночас цікавість мене охопила! На якийсь час я навіть забула, що читаю диктант! Мартін викрав листа зі спритністю затятої кишенькової злодіїв і це було зроблено віртуозно! Я почала здогадуватися про те, кому призначався конверт, коли помітила за чагарником жіночий силует. Листя вже почало опадати і крізь оголені гілки мені вдалося розглянути як жіноча рука взяла у садівника послання, яке зникло в рукаві. Він озирнувся на всі боки, мабуть, щоб дати знак, якщо хтось знаходиться поруч, підхопив граблі, що стоять біля паркану, і пішов працювати, оскільки своє завдання виконав просто чудово.

Чекати й надалі появи тієї, у кого залишився конверт, я не могла, і мені довелося повернутися до дівчаток. упередженістю І все-таки Я з усієї готова була сказати, що лист призначався Беллі. Це вона з таким нетерпінням чекала на важливі новини і тому були відправлені назад у сумку. Цим І скористався Мартін. Одним рухом він вивудив конверт із пачки паперів і той зник у кишені його садового фартуха. Хвилина і розмова закінчилася, садівник звернув за хвіртку, а листоноша попрямував швидким кроком, щоб залишити в ящику кореспонденцію.

клуб наречених Локі Where stories live. Discover now