Oy vermeyi,
Yorum yapmayı unutmayın
Her birinizin desteğini yanımda görmek bana onur verecektir.
Seviliyorsunuzzz. Öptümmmm❤️
-Elçin'in Anlatımı -
Holding'te ayrıldıktan sonra Rüzgar'a sordum ne olduğunu ve oda ben dışarı çıktıktan sonra ve bugünkü kaçırma olayı ile ilgili her şeyi anlatmaya başladı.
"Yani bütün herşeyi Berke ayarladı .Öyle mi" diye Rüzgar'a baktım. O ise yola bakarak bana cevap veriyordu.
"Yani biraz daha zorlarsan anlama kıtlığı çektiğini düşüneceğim artık." Derin bir nefes alıp." He Elçin he o planladı bir daha sorar isen seni araba hareket halindeyken aşağı atarım ." Dediğinde yüzüne inanamıyormuş gibi baktım sonra gülmeye başladım. Dönüp bana baktı bir süre sonra oda gülmeye başladı.
"Ne bilim ben şaşırdım sadece yaptığı şeyler falan planı yaptığını söylemesen ölüm emrini verecektim şimdi de, iyi yırttı kerata." Derdim.
"Vermeden önce ben öldürürdüm merak etme sen." Dedi ara sokaklardan giderken.
"Bunu sadece ben yaparım Rüzgar o benimle alakalı çünkü." Dedim. Direksiyonu sert tutmaya başladı.
"Seni ilgilendirdiği kadar beni, bizi de ilgilendiriyor sonuç olarak bizde yaşadık Elçin."
"Ne yani yarım saat bir şey yaşandı diye onun katili mi olacaktın." Sinirle söylediğim sözler yüzünden sonrasında pişman olacağımı hissettiriyordu ama sonra düşünürdüm bunu.
"Evet aynen öyle ." Diye bağırınca, geriye çekildim ne yapacağını kestiremiyorum çünkü. Rüzgar bana baktı ve sigara çıkarıp yaktı. Bana uzatınca bende aldım ve çakmağı yaktı yaklaştım ve sigarayı yaktım .
"Tamam özür dilerim öfkem sana değil. Sadece ..." Nefes verdi " Neyse ya neyi açıklamaya çalışıyorsam bende." Diye konuyu kapattı. Bir süre öylece sustuk. Bir şeyler sormak , onun kim olduğunu abimle neden aynı iş yeri ve aynı evreler bunlarca soru kafamın içindeydi ve sanırım gideceğimiz yere varmazsa soracaktım. Acaba nereye gideceğimizi sorup konu mu açmalıyım. Rüzgar'ın bana baktığını hissettiğimde hemen ona baktım.
"Ağzının içini yemeyi bırak delik açacaksın yanağında." Diye yanağımı gösterdi söylemeden önce farkında değildim. Bir dakika az önce benle mi konuşmuştu.
" Ha .. farketmemiştim." Diye kendimi düzelttim
"Kendin hakkında daha farketmediğin çok şey var Elçin." Ne demekti bu şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH BEYAZ HAYATLAR
Chick-LitHer kaçışın sonunda bir kurtuluş vardır ama o kurtuluş yeni bir mahkumluğa dönüşür. Bu oyunda özgürlüğünü eline alman gerek. Almadığın takdirde sadece birer kuklaya dönüşürsün. Herşeyini kaybetmek pahasına da olsa bu savaşta eline alabileceğin...