Oy vermeyi,
Yorum yapmayı unutmayın
Her birinizin desteğini yanımda görmek bana onur verecektir.
Seviliyorsunuzzz. Öptümmmm❤️
-Elçin'in Anlatımı -
Otoparktan çıktım topuklu ayakkabıları elime almış yavaşça yürüyordum. Acı çeksem de onu gizlemeyi küçükken öğrenmiştim yada zorunda kaldım ama bu hiçbir şeyi değiştirmez sonuçta zorunda da olsun yapıyordum. Küçüklüğümden beri kimseye bu yaşadıklarımı anlatamıyorum şahit olmalarını istemiyordum. Belki de bunu öğrendiklerinde verdikleri tepki den çekiniyor veya korkuyordum kim bilebilir. Ama bu az önce olan şeye birinin şahit olması çok garip hissettirdi.
Gördüğünü kimseye söylemedim konusu da onu uyardım ne kadar uyar buna bilemem ama garip bir şekilde güvendim yani güven değilde tarifi zor bu duyguydu rahattım kısacası.
Gözleri aklıma geldi alında hiç gitmiyordu yakından bakınca daha da derinleşiyordu.Bir yanımda hattinden fazla şey bildiğini ve bu bildikleriyle derin yaralar açacağına inanıyordu . Aman ben bunlari düşüneceğim akşamı düşünmem gerekliydi ben bu sefer tam boku yiyecektim geçen seneden de kötü olacak gibi bir his var içimde.
"Elçin!" Tanıdık bir sesin sesi ile düşüncelerden sıyrılıp gerçek dünyaya döndüm. Seslenen berkeydi onu görünce hemen koşup sarılmak istedim ama ağrı arttı ve yapamadım.
"Elçin... Sana ne oldu .. yoksa o pezeveng mi yaptı sana bunu! " Diye sinirle söylendi. Elinde olsa gidip gırtlağına yapışacaktı.
"Tamam iyiyim ben biraz dinlenirken daha iyi olurum merak etme ."
" Nasıl merak etmeyim söylesene Elçin elimden birşey gelmiyor o seni götürülen seni kolumdan tutup çekemedim siktigimin kuklaları beni durdurdu. Ya işininde görevinde babanın da ben taa...
"Tamam sus ya uzatma hadi eve götür beni akşama zaten işim var daha zorlaştırmak Berkem."
"İyi sırf sen istiyorsun diye susacam. Hadi gir kolum da arabaya gidelim." Arabaya doğru yürürken bir araba yanımızdan durdu baktığımda Rüzgar'ı görmeyi beklemedim bu kadarı artık beni aşıyordu ya. Yürümeye devam ediyordum ki
"Seni... " Berkeye baktı boğazını temizledi." Sizi yani bırakmamı ister misiniz?" Cevap verecektim ki Berke benden önce davranıp.
"Gerek yok Rüzgar bey zaten arabaya yaklaştık sağolun." Beyi vurgulamıştı. Bu onun dilin de çok uzatma bas gitti .
" Peki." Diyerek gözlüğünü takip gaza köklendi ve gözden kısa bir süre sonra uzaklaştı.
" Bu züppe kılıklı heryerden çıkıyor ya. Ne bu gevşek hareketler."
"Her şeyi gördü."dedim. Berke ne dediğimi algılamak ister gibi baktı ve anlayınca teyit etmek için " NE..." Dedi.
"Duydun herşeyi gördü babamın bana dediklerini işitti." Sanki ben değilde bir başkası yaşamış gibi söylüyordum ifadesiz ve duygusuz.
"İnanmıyorum ya sen yıllarca uğraş biri hayatına girsin ve her şeyi yıksın. Ha ben bu işin cidden ama ya."
" Neyse ne ya söz verdi sözünü tutacaktır."
"Nereden emin olabiliyorsun daha geçen barda öldürecekti bunu."
"İşler değişti Berke güvenmek ve kısmen savaşı kesmek zorundayım ." Zorunluluk ne kadar basit görünse de içine girdikçe zorlaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH BEYAZ HAYATLAR
ChickLitHer kaçışın sonunda bir kurtuluş vardır ama o kurtuluş yeni bir mahkumluğa dönüşür. Bu oyunda özgürlüğünü eline alman gerek. Almadığın takdirde sadece birer kuklaya dönüşürsün. Herşeyini kaybetmek pahasına da olsa bu savaşta eline alabileceğin...