Nu aveam de gând ca în noaptea asta să îmi bag degetele în frumușica asta. Dar universul mi-o dă în cale în cele mai amuzante situații.Văzând-o în rochie de noapte mâncând cașcaval și încercând să nu fie prinsă. La asta chiar nu mă așteptam. Și acum îmi vine să zâmbesc la gândul acesta.
Nu știam ce să fac și nici ea la rândul ei nu avea nici o idee.
Era geloasă. Pe simplul fapt că mama mea insistă de un an și jumătate să mă căsătoresc cu Anabella. Da. Și mai amuzantă a fost fața ei când și-a dat seama cine este defapt acesta Anabella. Mai aveam puțin și vărsam vinul pe mine de amuzament. Dacă nu avea bune maniere poate că îi și cădea maxilarul de uimire.
Nu își dă seama că sunt atent la fiecare mișcare a ei. La fiecare gest pe care-l face și încerc să o surprind în fiecare ipostază.
Ardea de dorința să mă sărute în holul casei așa că i-am împlinit dorința. Nu eram deloc surprins că am așa un efect asupra ei de îi tremurau genunchi.
Am luat-o și am dus-o până la etaj unde am început să o sărut peste tot corpul ei făcând câte un semn când nu era atentă din cauza plăcerii.
Ce păcat...rochiță ei de noapte nu o să stea pe corpul ei în noaptea asta.
I-am sărutat buzele moi trecând ușor peste gâtul ei și peste sânii ei moi apoi trecând ușor peste abdomenul ei am sărutat-o pe clitoris ceea ce i-a făcut corpul să tremure.
Mă ajutam de limbă pentru a îi stimula mai multă plăcere atunci când degetele mele se încordau în ea. Gemea frecându-și coapsele una de alta. Nu m-am putut controla până nu am simțit-o ca o pană pe degetele mele.
I-am desfăcut vaginul cu degetele și i-am supt mugurelul roz până ce a început să tremure violent ca mai apoi să o sărut băgându-mi degetele în ea și scoțându-le după bunul plac pentru a o auzi gemând, implorandu-mă.
— Te rog...spune ea gemând încercând să îmi bage degetele în vaginul ei din nou.
— Nu am cum să te refuz, fetițo. Spun și îmi bag degetele adânc în ea simțind căldură și umezeala ei.
La un moment dat cade obosită în brațele mele. Nu vreau să ratez niciun minut când sunt cu ea, mă întind lângă ea în pat și o înfășor în plapumă pentru ai acoperi goliciunea și pentru a se simți în siguranță o strâng la piept. Adorm satisfăcut de gemetele ei.
CITEȘTI
Iubită în patul Lui [🔞]
Novela Juvenil[🔞] O fată îngenunchiată în fața unui bărbat goală și supusă. Acesta este momentul când Ella o fată de numai 17 ani îl cunoaște pe unicul fiu moștenitor al familiei Miller, Aaron Miller. Bărbatul în vârstă 25 ani. Terminând facultatea de drept în...