Ziua plecării este un stres continuu. Hainele sunt împrăștiate pe paturi, pe jos și în dulapuri. Rebecca se plimbă prin camere colectând hainele rămase și împăturindu-le frumos în valiză. Băieții stau pe plaja, bagajele lor sunt făcute de dimineață. Mai sunt eu și prietena mea.
După ce totul este pus la punct. Putem să urcăm în mașinile care ne vor conduce la avionul privat. Ne îndepărtăm tot mai mult de plaja frumoasă care se vede la câțiva metri departre și parcă mă doare inima să las în spatele meu plaja aurie și mirosul nisipului fiebinte. Soarele se revarsă pe pielea mea acum puțin mai închisă la culoare, părțile albe sunt doar cele care au fost acoprite de bikini lăsând un contrast frumos.
Ajungem în câteva minute la avionul privat care ne așteptă și ne îmbarcăm. Aaron vrea să mă consoleze cu ideea că plaja nu este singurul loc pe care-l vom mai vizita. Are multe alte planuri pe viitor și conștientizez că mă va plimba oriunde vrea inima mea.
Pe moment ce ne îndepărtăm de locul de vis, plaja devine tot mai mică și mai greu de privit. Ne scufundăm în valul de nori de la suprafață retrăind toate amintirile pe care le-am creat pe plajă.
Aaron mă mângie liniștitor pe coapsă strângând carnea moale în palmele sale mari.
- Ce ar fi să te ajut să te relaxezi puțin? Spune el cu un zâmbet.
Îi zâmbesc timidă iar ochii lui mari și negrii sunt ca două mărgele.
Se ridică de pe canapeaua de piele de culoare crem și îmi întinde mâna.
Mă uit la ceilalți în timp ce mă ridic. Privirile celorlalți sunt total obișnuite și chiar încurajatoare din partea prietenei mele, Rebecca.
Merg în fața lui Aaron iar când ajungem într-o camera mai retrasă a avionului Aaron încuie ușa.
E în spatele meu și pot să-i simt parfumul atât de îmbătător. Își așează mâinile pe umerii mei și presară săruturi pe gâtul meu legându-mi părul în pumnul lui puternic.
Mă apleacă peste pat ținându-mi părul într-un pumn iar mâna cealaltă o pune pe gâtul meu astfel încât să mă poată săruta în timp ce stau pe burtă. Îi simt buzele moi peste ale mele și pumnul strâns de părul meu și chiloții mei se umezesc.
Sunetul sărutului nostru face ca atmosfera să se încălzească între noi. Hainele mele sunt doar un impediment în actul nostru. Sărutările lui coboară lent pe clavicula mea iar mușcăturile pe care mi le face mă încordează. Mă mișc din cauza dureri ceea ce pare să-l deranjeze. Își plimbă mâinile pe corpul meu lin ceea ce mă gâdilă. Mă ia pe nepregătite și își indroduce un deget în anusul meu. Gem de durere și îmi adâncesc capul în cearceaf.
- Mă doare! Țip eu. Mă doare! Spun eu iar la colțul ochiilor mei se formează câteva picături sărate, care încep să curgă pe obrajii mei atunci când adâncește. Mă zbat în brațele sale dar degeaba pentru că mă blochează neavând de ales decât să cad în brațele lui.
Mă penetrează în anus cu un deget având grija ca zona mea dintre picioare să fie umezită în timp ce cu cealaltă mână îmi imobilizează tot corpul.
Durerea din corp se simte ca niște ace înfinse în carnea mea iar plăcerea oferită de degetele lui îmi aduce un geamăt pe buze.
- Fii o fetiță cuminte! Spune el și îmi dă drumul la mâini lasându-mă pe saltea.
Mă trage cu o mână pe sub abdomen mai aproape de marginea patului și mă poziționează depărtându-mi picioarele. Mă pregătesc să mă penetreze dar el îngenunchează în spatele meu, între picioarele mele. Îmi atinge zona anusului.
- Aaron...Spun eu cu panică în glas.
- Nu-ți voi face nimic care te va durea. Aici se sfârșește pedeapsa ta. De acum fi pregătită să-mi gemi numele. Spune toate aceste cuvinte în timp ce traversează ambele găuri în repetate rânduri.
Vocea lui îmi face sfârcurile să se încordeze. Limba lui atinge pielea roz. Simt buzele lui presate și mă înmoi. Corpul meu cade pe saltea. Aaron mă linge atât de perfect încât mi-aș da drumul în câteva secunde. Bagă un deget în vaginul meu masând cu degetul mare clitorisul umfat de la excitația pe care o simt în corp, în tip ce limba lui îmi linge zona din afară făcându-mă să mă cutremur și să am un orgasm puternic. Îi gem numele atunci când orgasmul mă învăluie într-o aură a plăcerii.
Cad obosită cu toată greutatea pe saltea în timp ce Aaron se ridică și vine spre mine. Mă sărută pe buze combindând gustul meu cu buzele lui savuroase.
Mă sărută atât de delicat până mă simt ca o pana care zboară în vânt.
- Aș putea face dragoste cu tine, frumoaso? Spune el și mă sărută încă odată.
Dau din cap afirmativ iar el se apropie de mine și mă dezbracă de fiecare obiect vestimentar sărutându-mi fiecare sân, sugându-i, răsfățându-i.
Îmi sărută abdomenul iar apoi coboară spre zona dintre picioare unde presară un sărut iar apoi se ridică privindu-mă. Ochii lui negri strălucesc, buzele îi sunt umede iar părul îi este răvășit.
Se dezbracă de hainele sale lăsând la vedere, în boxeri săi penisul erect. Mă uit la el câteva secunde. Se apropie de mine și începe să mă sărute. Îi dau boxeri nerăbdătoare, pentru a vedea penisul lui în toată splendoarea.
Mă aplec și sug ușor vârful penisului.
- Ella..Spune el gemând când îmi simte gura împrejurul penisului său.
Peste câteva minute, mișcarile devin mai rapide.
- Îmi dai voie să îmi dau drumul în gura ta, fumușico? Spune el gemând
Respirația lui este grea atunci când îi răspund afirmativ dând din cap.
Lichidul său cald îmi curge în gură. Încerc să-l înghit dar licături mici de lichid îmi curg pe sâni. Se uită satisfăcut la mine. Se apropie de pielea mea, îmi mângâie sâni cu degetul mare iar sfârcurile mele tremură de plăcere.
Îmi ia picioarele și le poziționează spre penisul său. Când simt cum mă strâpunge mă aplec instinctiv pe saltea.
- Lasă-mă să-ți ofer plăcere. Spune el și mă penetează cu totul, simțind cum toți mușchi mei sunt puși în mișcare.
Mă penetează ușor încât să mă pot bucura de mărimea lui. Câteva mișcări îmi sunt îndeajuns pentru a avea orgasm. Degetele lui Aaron se plimbă pe pielea mea și simt cum iau foc atunci când își mișcă degetele pe clitorisul meu.
Îmi dau drumul iar el coboară spre vaginul meu pentru a mă penetra cu limba ceea ce îmi provoacă un orgasm puternic.
După ce ne oferim reciproc dragoste ne prăbușim extenuați pe pat. Transpirația îmi curge pe față iar Aaron respiră greu lângă mine. Nici nu-mi dau seama când ochii mi se închid și lumea viselor devine una reală.
CITEȘTI
Iubită în patul Lui [🔞]
Novela Juvenil[🔞] O fată îngenunchiată în fața unui bărbat goală și supusă. Acesta este momentul când Ella o fată de numai 17 ani îl cunoaște pe unicul fiu moștenitor al familiei Miller, Aaron Miller. Bărbatul în vârstă 25 ani. Terminând facultatea de drept în...