〰 Capitolul 31 〰

664 25 3
                                    


A treia zi la vila părinților lui Aaron decurge ca fulgerul. Am puțin timp la dispoziție să vorbesc cu Elis. Îi mulțumesc pentru tot ce mi-a oferit și pentru toată făptura ei existentă în viața mea. Ne îmbrățișăm strâns și mult timp și pentru prima dată în ultimii ani simt o latură maternă care iese la suprafață făcând ca lacrimile să se prelingă pe fața mea. Plâng. Plând din nou. Îmi va fi dor de Elis, și cu siguranță mă voi întoarce aici de fiecare dată când voi simți nevoia. Ne despărțim de familia Miller. Par să mă accepte ca iubita lui Aaron, spre mirarea mea. Mă bucură acest fapt pe atât de mult cât îl bucură pe Aaron că acum suntem singuri.

- Crezi că părinții tăi sunt de acord cu relația noastră? Îl întreb curioasă de răspunsul lui.

- Am vorbit cu ei. Cred că au înțeles că te doresc în viața mea. Spune el zâmbind. Și chiar dacă nu m-am făcut destul de înțeles, o să priceapă ei că ești una dintre prioritățile mele, dar mai este drum lung până acolo.

Zâmbesc la spunele lui. În ochii lui se citește sinceritatea. Ochii lui nu mint niciodată.

- Dar acum...Spune și se uită la mine cu ochii lui negri iar părul lui dezordonat îl face mult mai sexy. Vreau să-ți demonstez că ești prima mea prioritate. Cea din vârful piramidei. Spune el și se apleacă între picioarele mele. Le desparte cum face de fiecare dată, îmi sărută genunchi care se topesc la atingerea lui.

Îi mângâie picioarele și îmi dă la o parte lenjeria. Degetele lui îmi ating pielea simțind buricul degetelor lui pe clitoris. Mângie zona care pulsează. Îl privesc atentă la mișcările lui, deși nu le pot vedea din cauza materialului rochiei roz de vară care o port, le pot simți.

Mă privește în timp ce mâinile lui îmi freacă pielea ducându-mă la un orgasm. Mă frec de mâna lui până ce degetele lui sunt în mine. Le mișcă cu mișcări ritmice adâncindu-se în carnea mea și îndoind degetele când simte că sunt aproape de un al doilea orgasm.

- Aaron..gem eu în neștire.

- Geme-mi numele, frumușico. Îmi place să te aud cum o faci. Ador să te aud.

Cuvintele lui pun gaz pe foc făcând ca orgasmul meu să fie mai puternic. Mă zguduie, mă spulberă, mă face să uit totul. Mâinile lui, el. El mă face să uit de toate. Mă duce la climax și mă readuce înapoi pe picioare. Doar el poate face asta.

După ce simt cum extazul îmi învăluie corpul mă las dusă de val. Îl călăresc, gemând, chinuindu-l

Când într-un final îl las să mă pătrundă cu penisul său încordat, geme. Geme de o plăcere nespusă. Îmi strânge pielea și mă duce spre un al treilea orgasm.

- Spune-mi cât de tare îți place să mă călăreși, frumușico.

- Mult de tot. Spun în timp ce-i sug buza lui sugulentă cu gustul meu amprentat pe ea.

- Ți-aș oferi mii de orgasme doar ca să te am în brațe. Spune el săruntându-mi un sân iar apoi celălalt.

După partida de sex, îi fac cea mai mare plăcere. Un oral până ce picioarele lui încep să tremure dar nu la fel de puternic cum tremurau ale mele. Nu am atât control pe cât are el. Își dă drumul în gura mea și simt satisfacția de al vedea al meu. Așa transpirat cum este acum atât de fragil deși nu-l pot vedea așa doar atunci când este dezbrăcat lângă corpul meu.



Iubită în patul Lui [🔞]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum