〰 Capitolul 14 〰

1K 40 5
                                    

   

    După cină m-am urcat la etaj grăbit de un apel urgent. Trebuie să mă întorc în Anglia la unchiul meu pentru o urgență la firma lui. Niște acte și niște iscălituri inutile.

   Știu că am făcut un gest urât să profit de ea în acesta noapte.

   Dar hai să ne întoarcem la momentul actual...

   O simt mai încordată atunci când hainele mele sunt aruncate ici-colo prin camera ei.

— Ne putem opri dacă nu asta este ceea ce îți dorești. Îi spun apropindu-mă de ea.

   Puteam să mă controlez, nu eram chiar un animal.

— Sunt bine. Spune ea.

    Am presimțirea că nu e în largul ei și aș fi imbecil să mă culc cu ea atât timp cât ea nu se simte bine.

    Mă apropii de buzele ei. Le sărut tandru cât să îmi ajungă pentru zilele când nu voi mai vedea micul corp al ei. Îi sărut gâtul simțindu-i parfumul din păr. Aș vrea să-l simt mereu.

    O iau ușor. Nu vreau să o speri. Și poate că ați mai auzit asta de câteva ori dar da. Pot să fiu și sălbatic dar ea nu merită asta.

— Respiră. Îi spun puțin amuzant pentru că nu îi mai simt suflul.

    Respiră lent. Și expiră la fel de lent. Încerca să se stăpânească.

— Nu trebuie să te panichezi. Nu am venit să dau ca un animal în tine. Spun eu.

— Nici nu te-aș lasa. Spune ea provocându-mă.

Mă apropii de urechea ei pentru a îi mai simți mirosul de vanilie.

— Aș putea face asta și mi-ai da voie. Spun zâmbind. Nu mă provoca. Nu cred că ai vrea să știi cum e să îmi bag penisul în tine forțând intrarea cât timp ești virgină.

    Nu o puteam spune mai direct de atât.

    Nu o mai las să obiecteze ceva la spusele mele sărutând-o și mușcându-i buza ușor cât să nu sângereze.

     I-am făcut semne pe toată partea corpului de sus. Acum urmează și partea de jos.

    Cobor spre abdomen și încep să îi sărut coapsele lăsând semne ici-colo sugându-i pielea.

    Mi-am pus mâinile pe pantaloni ei fără să îi dau jos. 

— Ce mai aștepți? Spune ea frământandu-se pe cearceaf.

   Zâmbesc înainte să îi răspund.

— O aprobare. Spun eu simplu.

— Da. Da. Da. Acum poți să îi dai jos? Spune ea puțin agitată.

   Îi dau pantaloni jos cu tot cu lenjeria ei intimă. Îi desfac picioarele mângâindu-i genunghi.

   Am un simț tactil foarte ascuțit. Și deși este întuneric simt cum îi tremură ușor picioarele.

— Îți este frică de mine? O întreb iar cât timp îmi răspunde la întrebare îmi aplec capul spre zona moale dintre picioarele ei.

— Nu. Nu îmi este frică de tine, Aaron. Spune ea și simt că și-a dat ochii peste cap. Vrea să pară relaxată dar nu e.

— Mai spune-mi o dată numele.

— Aarronn...Nu am lăsat-o să îmi spună bine numele că deja îl geme.

     Mi-am adâncit limba în vaginul ei. Fac cerculețe pe clitoris, sugându-l.

— De ce mă tachinezi? Întreabă ea.

Iubită în patul Lui [🔞]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum